پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق پیشگفتار کارآفرینی نان فانتزی (قابل ویرایش)

تحقیق-پیشگفتار-کارآفرینی-نان-فانتزی-(قابل-ویرایش)
تحقیق پیشگفتار کارآفرینی نان فانتزی (قابل ویرایش)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 649 کیلوبایت
قیمت: 8500 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه
‏رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه‌های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب گردیده‌ موجی از سیاستهای توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود. کشورهای مختلف راه حلی راکه در سه دهه گذشته برای فائق آمدن بر مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی به آن روی آورده‌اند، توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزشهای مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهشهای لازم در این زمینه بوده است. تأمل در وضعیت اقتصادی و روند مراحل پیشرفت و توسعه در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه که به موضوع کارآفرینی توجه نموده‌اند، نشانگر آن است که این کشورها توانسته‌اند به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دست یابند و یا حداقل بحرانهای پیش‌آمده را به سلامت پشت سر گذاشته و بحرانهایی که وقوع آنها را در آینده پیش‌بینی می‌کردند را مهار نمایند. از جمله این کشورها می‌توان به ایالات متحده، کشورهای اتحادیه اروپایی، کشورهای جنوب شرق آسیا، چین، برخی از کشورهای آمریکای لاتین و آفریقایی و اقیانوسیه را نام برداز آنجا که مفاهیم مطرح در علوم انسانی همانند مفاهیم مطرح در علوم تجربی قطعی نیستند، لذا ارائه تعریف قطعی و مشخصی برای آنها دشوار یا غیر ممکن است. کارآفرینی هم که از واژه ‌های مطرح در علوم انسانی است، از این قاعده مستثنی نیست. دانشمندان و محققین علوم مختلف اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و مدیریت که در مورد کارآفرینی مطالعه و نظراتی ارائه کرده‌اند، تعاریف مختلفی از کارآفرینی مطرح نموده‌اند که تفاوت‌های گاه مغایر و متناقضی دارند. تعریفی از کارآفرینی که تقریباً شامل همه تعریفهای ارائه شده از آنان باشد، عبارت است از: «کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،‌مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت‌های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می‌گردد.» ‏کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.
‏2
‏معرفی کلیات و خصوصیات طرح
‏نان عمده ترین غذای مردم در کشور ما می باشد . برابر اطلاعات موثق حدود 75-70 درصد پروتئین و 65 درصد انرژی خوراکی ما از مصرف نان تامین می شود . نان های متداول در ایران مانند سنگک ، تافتون ، بربری ، لواش را اصطلاحاً نان سنتی می گویند و در مقابل آن نان های حجیم و باصطلاح فانتزی (یعنی نانهای اروپایی ، سفید و ...) قرار دارد . آمار نشان می دهد بیش از 30 درصد نان های سنتی به عوامل متعددی بستگی دارد که به اختصار به شرح آن پرداخته می شود .
‏4
‏در روش تهیه نان های سنتی نازک و مسطح عمل پخت در تنورهای کوچک به صورت دستی و با روش غیر بهداشتی و استفاده از شعله مستقیم انجام می شود و برای مراحل خمیر گیری ، تخمیرها ، چانه گیری وپخت از علم و فن استفاده نمی شود .
‏فرمولاسیون نان های سنتی ناقص و از مواد اضافی مانند روغن ، شکر ، شیر و غیره جهت بهبود کیفیت و غنی کردن خواص غذائی نان استفاده می شود .
‏برحسب آنکه نوع گندم سخت باشد یا نرم ، سفید باشد یا قرمز ، بهاره باشد یا زمستانی ، در مزرعه سالم کشت شده باشد یا خیر . مصدوم از آفات مانند سن و ... باشد یا خیر . از واریته مناسب باشد یاخیر روی کیفیت آرد استحصالی آن در هر یک از انواع آن به یک شکل تاثیر می گذارد . بنابراین برای هرنوع نان باید از گندم یا اختلاط گندم هایی را منظور کرد که مطابق با استانداردهای مربوطه باشد . در حال حاضر تقریباً می توان گفت اکثریت آردهای استحصالی کشور در کارخانجات آرد از نظر میزان درجه سبوس گیری و استخراج ، مناسب برای انواع نان های سنتی نمی باشند .
‏مساله بسیار حائز اهمیت در پخت نان ، نوع سوخت وسیستم مستقیم یا غیر مستقیم بودن سوخت است که متاسفانه در اکثر نانوایی های سنتی ایران سیستم پخت با شعله مستقیم از ماده گازوئیل یا مازوت بوده که در حرارت های بالا بعلت سوخت ناقص مواد نفتی بر روی نان نشست نموده کربوهیدارت های آروماتیک بوجود می آورد که برخی از آنها بویژه بنزوآپیرن Benzo a pyren‏ سرطان زا تشخیص داده شده است بنابراین بهبود کیفیت ، کاهش ضایعات ، تولید انبوه ومنظم و قیمت مناسب از جمله نکاتی است که تولید نان صنعتی را بعنوان یکی از راهکارهای اساسی بهبود تولید و عرضه این محصول مطرح می سازد . به منظور بررسی تولید و توسعه نان ماشینی بررسی های مختلف انجام گرفته که برخی نتایج آن بدین شرح می باشد .
‏4
‏هر اندازه تعداد افراد شاغل خانوار بیشتر باشد فرصت کمتری برای تهیه نان از نانوای های سنتی وجود دارد و ترجیح می دهند نان خود را از نزدیکترین مغازه یا سوپرمارکت خریداری نمایند . به همین جهت این عامل بعنوان یکی از عوامل موثر در آمادگی جهت خرید نان ماشینی در نظر گرفته شده است .
‏کسانی که به هردلیل بیشتر از دیگران از غذای بیرون از خانه استفاده می کنند آمادگی بیشتری برای خرید نان عرضه شده در نزدیکی منزل دارند و این گروه برای نان حجیم متقاضی بهتری هستند . طبق بررسی انجام شده مجموع متقاضیان نان صنعتی بدون یارانه در کل کشور حدود 9 میلیون نفر (حدود 73/5 میلیون نفر در گروه شهری و حدود 97/2 میلیون نفر در گروه روستایی ) بوده و مقدار تقاضای نان این جمعیت جمعاً حدود 1172 هزار تن (حدود 68/852 هزار تن گروه شهری و 46/249 هزار تن گروه روستایی ) برآورد گردیده است .
‏دربررسی انجام شده ضریب تمایل افراد در مقاطع تحصیلی مختلف میزان سواد سرپرست خانوار آمادگی برای مصرف نان صنعتی و مرغوب را تایید نموده است . از جائیکه نان ماشینی و مرغوب با توجه به استفاده از آرد استاندارد و روش های علمی پخت نان با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته می تواند در بهبود کیفیت و کاهش ضایعات نان موثر باشد .
‏معرفی انواع نان های صنعتی

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد