پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری

پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری

دانلود پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری , پاورپوینت , با , عنوان , مطالعه , و , طراحی , نحوه , استقرار , کارکنان , و , مبلمان , اداری ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 65 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری 1 2 1- اهمیت فضای اداری: فضای اداری و نحوه استقرار کارکنان یکی از عوامل اساسی در کارآیی، تسریع در فرایندکار و کاهش نارضایتی کارکنان می باشد. با توجه به اهمیت موضوع، در قانون برنامه سوم و چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری مطلوب از فضا و ساختمانهای اداری دستگاههای دولتی مورد تاکید قرار گرفته و متعاقب آن در سال 1379 و 1383 ضوابط و استانداردهای فضای اداری با تصویب شورای عالی اداری به کلیه دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ گردید. 3 مهمترین مولفه ها در طراحی، تخصیص و استقرار افراد و واحدها در فضای اداری موارد زیر می باشند: 1- رعایت استاندارد فضای تخصیص یافته به شاغلین با توجه به سبد ملزومات شغلی مورد نیاز 2- توجه به فرایند انجام کار (تسهیل در گردش کار) که موجب کاهش هزینه های اداری میگردد. 3- ارگونومی (نور، تهویه، صدا و ..) 4 اصول و ضوابط طراحی فضا و ساختمانهای اداری 1- شرایط فیزیکی محیط کار : توجه به شرایط فیزیکی محیط کار، یکی از عوامل موثر در ایجاد روحیه مناسب برای کارکنان در سازمان هاو شرکتها می باشد که علاوه بر آنکه بازده کار را افزایش می دهد و از عوامل نگهدارنده نیروی انسانی محسوب می گردد.علاوه بر مسائل مربوط به استقرار کارکنان، تجهیزات و مبلمان اداری، عواملی نظیر نور، تهویه و سر و صدا نیز جزئی از شرائط فیزیکی محیط کار بشمار می آیند. 5 2- فضای باز اداری : در کارهایی که به شکل فرآیندی انجام می شود استقرار افراد در فضای باز و در کنار یکدیگر موجب تسریع در گردش کار و زمان انجام عملیات می گردد ضمن آنکه موجبات صرفه جویی فضای ناشی از سطح اشغال شده دیوارها می گردد. در فضای باز اداری نور و تهویه به علت نبودن موانع، بهتر فراهم می گردد و امکان نظارت و کنترل مدیران بر کار کارکنان را تسهیل می بخشد . یکی از مزایای اصلی فضای باز اداری قابلیت انعطاف و تغییر در آن است. بررسی های انجام شده در کشور آمریکا نشان می دهد که در یک دوره 5 الی 10 ساله در حدود 50 درصد فضای اداری تغییر می یابد و هزینه بسیار گزافی را برای سازمان ها و شرکتها بدنبال دارد ولی در سازمان ها و شرکتهایی که از فضای بازاداری استفاده شده است این هزینه ها تا یکدهم کاهش یافته اند .,   برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری  اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد