پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت گام های اقدام پژوهی

پاورپوینت گام های اقدام پژوهی

دانلود پاورپوینت گام های اقدام پژوهی پاورپوینت گام های اقدام پژوهی , پاورپوینت , با , عنوان , گام , های , اقدام , پژوهی ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 62 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> گام های اقدام پژوهی گام اول تکلیف پژوهشی شماره یک دغدغه من در محیط کارم چیست؟ دغدغه خود را با توجه به ویژگی های زیر مشخص کنید: 1ـ پی گیری آن مورد علاقه شما باشد. 2ـ دارای اهمیت باشد. 3ـ حل آن در توان شما باشد. 4ـ برای حل آن منابع کافی در اختیار شما باشد. 5ـ پژوهش پذیر باشد. دغدغه من: 1ـ من به عنوان معلم کلاس سوم دبستان از عدم یادگیری جدول ضرب توسط دانش آموزان نگرانم. 2ـ من به عنوان یک دبیراز بعضی رفتارهای دانش آموزانم در کلاس نگرانم. 3ـ من به عنوان مدیر یک آموزشگاه از تاخیر ورود معلم ها در ساعات اولیه کار آموزشگاه احساس نگرانی می کنم. 4ـ من به عنوان معاون آموزشگاه از تاخیر حضور معلم ها بعد از زنگ استراحت احساس نگرانی می کنم. 5ـ من به عنوان دبیر .... از عدم انگیزه دانش آموزان در این درس احساس نگرانی می کنم. 6ـ من به عنوان مدیر از عدم ارائه نظر معلم ها در جلسه شورا معلم ها نگرانم. 7ـ من به عنوان معلم یکی از مشکلات یادگیری در کلاس درسم را عدم خوردن صبحانه دانش آموز می دانم و از این لحاظ نگرانم. برای (دغدغه خود) یک عنوان اقدام پژوهی بنویسید . موضوع اقدام پژوهی : ...............................................................................................؟,   برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت گام های اقدام پژوهی  اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت گام های اقدام پژوهی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت گام های اقدام پژوهی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد