ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 9 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> 1 ارتباط Java و JavaScript 2 مقایسه جاوا و جاوااسکریپت JavaScript برای انجام کارهای ساده خوب است. GUI آسانی دارد و سریع آماده می شود. انواع داده ای آن انعطاف پذیر هستند. براحتی با HTML ترکیب می شود. پشتیبانی کتابخانه ای زیادی ندارد و از ساختمان داده های محدودی استفاده میکند. برای پروژه های بزرگ و چند فایلی و OO مناسب نیست. جاوا برای انجام کارهای پیچیده و مخصوصا گرافیکی مناسب است. کامل است – توابع وکلاسهای کتابخانه ای زیادی دارد. برای انجام پروژه های بزرگ مناسب است. GUI آن مشکلتر است. ترکیب جاوا و HTML واضح نیست. ایده آل: استفاده از تواناییهای هر دو زبان استفاده از اپلتهای جاوا در هنگام نیاز ( مثل گرافیک) ایجاد ارتباط بین کد جاوا و JavaScript 3 Calling Java Routines from JavaScript <html> <!-- COMP519 java.html 18.08.2006 --> <!-- Note: works in Netscape/Firefox only. --> <head> <title>Java+JavaScript Demo</title> </head> <body> <script type=“text/javascript"> document.write(java.lang.Math.random()); </script> </body> </html> Netscape و اپرا اجازه دسترسی مستقیم به روتینهای جاوا را می دهند. یاید اسم کامل روتین را مشخص کنید. ممکن است IE از این خاصیت پشتیبانی نکند. view page 4 Calling Applet Methods معمولا ما می خواهیم که یک اپلت را به صفحه الحاق کنیم و از طریق رخدادهای HTML و JavaScript آن را کنترل کنیم. مثال: می خواهیم تعدادی نقطه داخل یک مربع رسم کنیم. 5 MontePI import java.awt.*; import java.applet.*; import java.util.Random; public class Monte6 extends Applet { private static Random randy; private int SIZE; private Image offScreenImage; private Graphics offScreenGraphics; private int randomInRange(int low, int high) {…} private double distance(int x1, int y1, int x2, int y2) {…} public void init() { randy = new Random(); Dimension dim = getSize(); SIZE = dim.width; drawCircle(); } public void drawCircle() { // DRAWS CIRCLE ON BOTH getGraphics() AND // offScreenGraphics } public void drawDots(int numPoints) { // DRAWS numPoints RANDOM DOTS ON BOTH getGraphics() // AND offScreenGraphics } public void paint(Graphics g) { g.drawImage(offScreenImage, 0, 0, null); } } init یک تولید کننده اعداد تصادفی ایجاد می کند و اندازه اپلت را می خواند. drawDots نقاط را داخل صفحه رسم می کند و در بافر می ریزد. paint با استفاده از بافر صفحه را دوباره رسم می کند., برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت ارتباط Java و JavaScript اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت ارتباط Java و JavaScript روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت ارتباط Java و JavaScript