ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 49 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> بنام خدا مفهوم سازی جدید در ارزیابی، تشخیص و آموزش کودکان با نقص توجه-بیش فعالی شناخت اختلال نقص توجه-بیش فعال(ADHD) اختلال نقص توجه-بیش فعالی اختلالی عصبی-رشدی با 3 نشانه اصلی می باشد: 1. نقص توجه 2. بیش فعالی 3. تکانشگری(رفتارهای آنی و فوری بدون فکر) مفهوم سازی جدید پروفسور راسل بارکلی در کتاب «آموزش کودکان با نقص توجه-بیش فعالی» مفهوم جدیدی از ارزیابی، تشخیص و درمان کودکان با «نقص توجه- بیش فعالی» ارائه می کند. او بر اساس تحقیقات و کار بالینی خود مشکل اصلی این کودکان را ضعف در خودکنترلی و نقص در کارکردهای اجرایی مغز می داند و با توجه به این مفهوم سازی جدید، روش های درمانی و مدیریت این کودکان در خانه، مدرسه و سایر مکان ها را ارائه می نماید تحقیقات علمی نشان می دهد که تمام این مشکلاتِ روبنایی(نقص توجه، بیش فعالی و تکانشگری) از یک نقص زیربنایی در کارکرد اجرایی، یعنی از یک تاخیر رشدی در خودتنظیمی ریشه گرفته باشند., برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت مفهوم سازی جدید در ارزیابی، تشخیص و آموزش کودکان با نقص توجه بیش فعالی اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت مفهوم سازی جدید در ارزیابی، تشخیص و آموزش کودکان با نقص توجه بیش فعالی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت مفهوم سازی جدید در ارزیابی، تشخیص و آموزش کودکان با نقص توجه بیش فعالی