ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 18 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> بنام خدا Case study: Dell corporation شرکت Dell در سال 1994 فروش PC را در فروشگاههای خرده فروشی به دلایل زیر متوقف کرد: هزینه بالا زمان بر بودن عدم تناسب با چشم انداز شرکت برای استفاده از مدل کسب و کار مستقیم (direct business model) Case study: Dell corporation شرکت برای حرکت در جهت چشم انداز خود ، اینترنت را با زیر ساختهای سیستمهای اطلاعاتی(IS infrastructure) خود ادغام کرد که نتایج زیر را در بر داشت: فراهم آمدن امکان ارتباط الکترونیکی مشتریان با شرکت و طراحی PC برای نیازهای خاص خود. ادغام سیستم سفارشات شرکت با سیستم تولید آن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با تامین کنندگان قطعات کاهش هزینه های مشتریان تمرکز بر تولید محصولات رایجتر تبدیل این سیستم اطلاعاتی به ابزاری برای رهبری استراتژیک ، بعلت تغیرات سریع در صنعت کامپیوتر دستیابی مدیران به یک مزیت رقابتی از طریق: کاهش زمان پاسخگویی تولید کامپیوترهای سفارشی کاهش داراییهایی که قبل از فروش منسوخ می شوند. آنچه در این بخش می خوانیم چگونگی استفاده استراتژیک از منابع اطلاعاتی چگونگی بکارگیری منابع اطلاعاتی سازمان برای پشتیبانی اهداف استراتژیک سیر تکامل منابع اطلاعاتی, برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت شرکت Dell اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت شرکت Dell روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت شرکت Dell