ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 44 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
* انگیزش و خشنودی شغلی * هدف از این ارایه! مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟ ایا رضایت موضوعی مربوط به کار است یا شخصی؟رضایت و نارضایتی چه شکلی دارد و چطور خود را نشان می دهند؟آیا رضایت و نارضایتی حد و میزان دارد؟ اشتباهات رایج سازمانها/مدیریتها در راضی نگاه داشتن کارمندانشان چیستتوقعات پایه کارکنان برای راضی بودن چیست؟ مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟ انگیزه نیازها اهداف رفتار راضی کننده ارزشها، نگرش مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟ یافتن ترکیبی مناسب از: چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت)چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف)چه می خواهند بکنند: (نیازها، انگیزه . . . . ) چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟ * شناخت و شفاف بودن در مورد نیازهای واقعی خود* ارزشهای مشترک با کار * تاثیرات مثبت و یا منفی محیط، جایگاه اجتماعی، نرخ موفقیت * تفاوتهای فردی (جنسی، سنی، تحصیلی، قومی، . . .)* ویژگی های شخصیتی