ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
بخشی از متن:
پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت مشخصات فایل عنوان فایل:پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت نوع فایل:پاورپوینت:PowerPoint تعداد اسلاید ها:66 صفحه نرم افزار های مورد نیاز:آفیس 2010 و نسخه های جدید تر پسوند فایل اصلی:P.P پسوند فایل فشرده:ZIP گزیده ای از اسلایدها: تعاریف: Ø مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان می باشد. Ø مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند. Ø توانایی ...