پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود تحقیق آموزش UML

دانلود تحقیق آموزش UML

دانلود تحقیق آموزش UML

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
حجم فایل7.257 مگا بایت
تعداد صفحات102
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فهرست مطالب

مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی) 1

Encapsulation (نهان سازی) 3

Inheritance (وراثت) 6

‍Polymorphism(چند ریختی) 9

مدلسازی بصری (Visual Modeling) چیست؟. 12

Booch OMT and UML. 14

نمودارهای UML. 15

نمودارهای Use Case. 16

نمودارهای CLASS (کلاس) 17

نمودارهای حالت (State Transition Diagrams) 20

مدلسازی بصری و پردازش تولید و توسعه نرم‌افزار 23

شناخت Inception. 27

Iteration One Use Cases 1.5.6. 28

مهارت Elaboration. 29

ساختار Construction. 30

انتقال Transition. 32

Rational Rose چیست؟. 33

پرداختن به Rational Rose. 39

بخش‌های صفحه نمایش... 40

چهار نمای موجود در یک مدل Rose. 40

نمای منطقی. 41

نمای Component 42

نمای Deployment 42

کار با برنامه Rational Rose. 43

ایجاد مدل‌ها 43

واردکردن و ارسال مدل‌ها 44

انتشار مدل‌ها بر روی وب.. 45

کار با واحدهای کنترل شده. 46

نمای Use case. 47

نمودارهای Rational rose. 48

کار با Use case. 51

مستند سازی جریان رخدادها (Flow of Event) 55

تعریف (descripition) 56

پیش شرایط (Precondition) 57

Post Conditions (شرایط پسین) 62

کار کردن با عامل ها (Actor) 62

ساخت یک عامل Abstract 64

چگونگی کار با رابطه ها 65

نمودارهای Interaction. 67

یک Object چیست؟. 68

یک کلاس چیست؟. 70

یافتن آبجکت ها 71

استفاده از نمودارهای Interaction. 73

نمودارهای Sequence. 75

نمودارهای Collaboration. 77

نمای Logical(منطقی) یک مدلRose. 78

نمودارهایclass. 79

استفاده از صفات.. 81

یافتن صفات.. 81

تنظیم Visibility صفت... 85

یافتن عملیتها 89

نمودارهای تغییر حالت(State Transition) 91

فعالیت(Activity) 93

Action ورودی (Entry Action) 93

Action خروج (Exit Action) 94

رخداد(Event) 95

  1. Action. 96

حالت آغازین(Start State) 97

حالت پایانی. 97


مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی)

شیءگرایی (Object-Oriented) لغتی است که امروزه در صنعت نرم افزار، باب شده است. شرکتها به سرعت حرکت می کنند تا خود را با این تکنولوژی سازگار کنند و آن را در برنامه های خود وارد نمایند.

متد شیءگرایی (O.O) یک راه متفاوت مشاهده برنامه هاست. با متد شیءگرایی، شما یک برنامه را به قطعات بسیار کوچک یا آبجکت هایی تقسیم می کنید، که تا اندازه ای مستقل از یکدیگر می باشند. مانند ساختمانی از بلوک ها نگاه کنید.

اولین قدم این است که آبجکت های اساسی (انواع مختلف بلوک ها) را بسازید یا بدست آورید. اولین باری که شما این بلوک های ساختمانی را دارید، می توانید آنها را کنار هم گذاشته و قصرتان را بسازید. به محض اینکه تعدادی آبجکت های اساسی را در دنیای کامپیوتر ساختید یا بدست آوردید، می توانید به سادگی آنها را کنار هم بگذارید تا برنامه‌های جدید ایجاد را کنید. یکی از امتیازات اساسی متد شیءگرایی این است که می توانید یک بار Component (اجزاء) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده کنید. درست مانند زمانی که می توانید یک بلاک ساختمانی را در یک قصر، یک خانه یا یک سفینه فضایی دوباره استفاده کنید، می توانید از یک قطعه طرح یا کد شیءگرایی در یک سیستم حسابداری، یک سیستم بازرگانی یا یک سیستم پردازش سفارش استفاده مجدد نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد