پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد رنزوپیانو 26 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-رنزوپیانو-26-ص
دانلود مقاله در مورد رنزوپیانو 26 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 338 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏رنزو پیانو
‏رنزو پیانو در سال 1937 در جنوآ، ایتالیا در خانواده ای معمار به دنیا آمد. تحصیلات خود را در پلی تکنیک میلان انجام داد. هنگامی که دانشجوی معماری در دانشگاه پلی تکنیک معماری میلان بود مرتب از پروژه های ساختمانی پدرش بازدید می کرد که این بازدید ها تجربه های علمی و کارآمدی را برای او به ارمغان آورد. پدر، چهار عمو و برادرش همه پیمانکار ساختمانی بودند.
‏دفتر فنی و کارگاه رنزو پیانو در سال 1980 در پاریس و جنوآ ایتالیا شکل گرفت و اکنون‏ ‏حدود 100 مهندس، معمار و متخصصین دیگر در قسمتهای مختلف شرکت مشغول به کار هستند که همگی معتقد به ساخت ساختمانهای کارآمد و آزمودن ایده هایی هستند که منعکس کننده ایده های رنزوپیانو است.
‏در حالی که کارهای او آمیخته با تکنولوژی روز معماری می باشد ولی ریشه و اصل کارها به طور واضح نمایانگر فلسفه و سنت ملی کلاسیک ایتالیا است.
‏از آثار بزرگ این معمار مشهور ایتالیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
‏ساختمان تاسیسات شرکت اتومبیل سازی فیات FIAT‏ در شهر تورینو ایتالیا
‏استادیوم فوتبال شهر باری ایتالیا
‏مرکز فرهنگ و هنر جرج پمپیدو (Centre Pompidou‏) در پاریس
‏فرودگاه شهر Osaka‏ ژاپن
Potsdamer Platz‏ پوتز دامر پلاتز در شهر برلین آلمان
‏مجموعه برج های سیدنی استرالیا
‏ساختمان مرکز علم و تکنولوژی ملی هلند در شهر آمستردام
‏ساختمان آکادمی علوم ایالت سانفرانسیکو آمریکا
‏مجتمع ورزشی راوانا
‏ایستگاه مترو جنوا
‏پایانه مسافربری کانسای
‏مرکز طراحی مرسدس بنز در اشتوتگارت
‏و..
2
‏مرکز تجاری جرج پمپیدو در پاریس (نماد ‏معماری های تک)
‏برج های تجاری ‏سیدنی
‏افتخارات :
‏عضویت افتخاری جامعه معماران آمریکا، آمریکا، 1981
‏مدال طلا از انستیتو سلطنتی معماران بریتانیا، انگلستان، 1989
‏جایزه‏ ‏ Cavaliere di Gran Croce‏ ‏ از هیئت دولت ایتالیا، رم، ایتالیا، 1989
‏جایزه کیوتو، ایناموری فوندیشن، کیوتو، ژاپن، 1990
‏عضویت افتخاری دانشکده هنر و تحقیقات آمریکا، آمریکا، 1994
‏از طرف یونسکو به عنوان سفیر معماری حسن نیت معرفی شد‏ ‏، 1994
‏جایزه میکل آنژ از رم، ایتالیا، 1994
‏جایزه اریز موز‏ ‏، آمستردام، هلند، 1995
‏جایزه معماری پریتزکر،‏ ‏ کاخ سفید، واشینگتن، آمریکا، 1998
‏معمار دانشکده ملی سن لوکا، رم، ایتالیا، 1999
‏مدیر کل مرکز ملی de la Légion d’Honneur‏، فرانسه، 2000
‏سلطان معماری، ونیز، ایتالیا، 2000
‏جایزه لئوناردو، رم، ایتالیا، 2000
‏جایزه وکسنر،‏ ‏ مرکز هنر وکسنر، کلومباس، اوهایو، آمریکا، 2001
‏مجموعه فرهنگی ‏تیجیبائو
‏مجموعه فرهنگی jean marie tjibaou ‏در اقیانوس ‏شمالی در شبه جزیره newcaledonia ‏یک مستعمره فرانسه و پایتخت نومایا قرار گرفته است . این مجموعه بر ‏خواسته ازتوجه به گیاهان بومی و کلبه هایی که به وسیله مردم بومی کاناک ساخته شده
3
‏بود،توسط معمار ایتالیایی –‏رنزوپیانو-در سال 1993طراحی شده است و به عنوان تجلیل از فرهنگ مردم ‏کاناک و از یاد بردن خاطره استعمار فرانسه ساخته شد.
‏مجموعه که سایت عظیمی را به خود اختصاص داده است به jeam marie tjibaou‏رهبر سیاسی مردم کاناک که ‏در جنگ برای استقلال داخلی new caledonia‏در سال 1989 کشته شد ،اهدا شده است و به همین اسم نامگذاری شده ‏است.
‏ایده این بود که به جای ایجاد یک باز سازی تاریخی ‏یا یک دهکده تکراری ساده با منعکس کردن فرهنگ بومی و سمبل های قدیمی که به هر حال ‏هر کدام زمانی خیلی بیشتر زنده بودند به توسعه فرهنگ کاناک بپردازند و به تاریخ ‏محیط و باورهای کاناک احترام بگذارند.
‏مجموعه ‏فرهنگی تی جی بائو از منحنیهای قفس مانند که از چوب درختان کاج و صنوبر ساخته شده ‏است . مرکز فرهنگی برای نمایش دادن و فعالیت های مختلف روز مره در صدد تامین ‏موضمعات بر طبق فرهنگ مردم کاناک طراحی شده است و ریشه های فرهنگ آن ها را حفظ کرده ‏است و در طراحی ساختمان ، از باورها و اعتقادات فرهنگی مردم کاناک و همچنین چشم ‏انداز زیبای شبه جزیره الهام گرفته شده است
‏در کل آب ‏و هوا در نیو کالدونیا به طور قابل توجهی گرم و مرطوب است ،بنابراین یکی از ملاحظات ‏اصلی برای مجموعه به وجود آوردن یک سیستم خنک کننده انفعالی کاراو موثر ‏است.
‏سیستم تهویه ی انفعالی یکی از روش های اصلی خنک ‏کردن و تهویه در مجموعه tjibaou‏است.
‏مجموعه از 10 خانه انتزاعی چوبی با ‏سایز ها و عملکردهای متفاوت تشکیل شده است که رنزو پیانوبرای آنها عنوان case‏را پیشنهاد کرده ‏است.
‏اینcase‏ها به منظور تجلیل و یاداوری فرهنگ بومی مردم کاناک ساخته شده اند و در ‏یک انهنای ملایم در طول شبه جزیره به منظور تهویه ی ماکزیمم روی یک تپه جای گرفته ‏اند ،جایی که بیشترین باد است .نما به سوی باد جنوبی غالب است.
‏در این مجموعه از المان های طبیعی مشخص از قبیل باد ،نور،آب،و پوشش ‏گیاهی استفاده می شود
.
‏مسابقه طراحی
‏برای دادن طرح مرکز فرهنگی نیوکالدنیا ، مسابقه ای بین المللی با شرکت ‏گروهی از معماران و تعدادی از داوران ترتیب داده شدو تعداد زیادی از معماران جرات ‏کردند با تاثیر گرفتن از نیاکان و تحریف تکنولوژی طرح دهند . آنها هم چنین مفاهیم ‏غیر عملی و انتزاعی را با شیوه های جدید به کار بردند . اما طراحان ساختمانی یک ‏شرکت معمولی که بیشتر با این موضوعات هم فکر بودند بر خلاف معماران و طراحان دیگر ‏با موضوعات به صورت جدی و فوق العاده عادی بر خورد کردند و این فکرقبل از این به ‏نظر طراحان دیگر نرسیده بود
4
‏این ایده انعکاس فرهنگ ‏باستانی است . فضا هایی مدور در پلان وجود دارد که حوزه اعظم فضاهاست و اطراف هر ‏کدام از این هسته ها محصور شده است .
‏معماری های-تک و اکو-تک :
‏ ‏در سال ۱۹۷۱، دو معمار جوان ایتالیایی به نام های رنزوپیانو ساکن در ایتالیا و ریچارد راجرز ساکن در انگلستان، در مسابقه طرح ساختمان مرکز ژرژپمپیدو در پاریس در بین۶۸۱ شرکت کننده برنده اعلام شدند. نمای این ساختمان را مجموعه ای ‏از دودکش ها، آبگردان ها، لوله های تاسیساتی و ستونها، تیرها، بادبندها، راه پله و مسیرهای رفت و آمد تشکیل می داد.‏ این معماران آغازگر سبکی در اروپا بودند که به نام های ‏های-تک‏ یا ‏تکنولژی بسیار پیشرفته‏ معروف گردید. و نتیجه آن این بود که در دهۀ هفتاد ماشین و فن آوری به عنوان یک موضوع محوری در معماری مطرح شد.

‏ معماران این سبک تکنولوژی را دست آورد بزرگ مدرنیته و مهم ترین عامل توسعه و پیشرفت در قرن بیستم می دانند. از نظر آنها، عصاره و مشخصه هر عصر در معماری آن دوره شکل کالبدی یافته است. به عنوان نمونه، معابد یونان باستان با آن نظم و تناسب کامل هندسی، تبلور ذهنیت کمال گرایی یونانیان باستان است. بناهای عظیم روم باستان، نمایش قدرت امپراتوری و حکومت سزارها می باشد و بالاخره کلیسای سر به فلک کشیده گوتیک نمایش دهنده قدرت کلیسا و ذهنیت قرون وسطا است. به‏ ‏همین ترتیب، ساختمانهای امروز می باید نمایش دهنده عصارۀ فکری و تکنیکی عصر حاضر یعنی تکنولوژی باشند.
‏ به طور کلی می توان گفت اگر معماری مدرن در طرح های خود ماشین را به نمایش می گذارد، معماران های-تک داخل ماشین را و اجزای آن را نشان می دهد.
‏ ریچارد راجرز در این باره می گوید تکنولوژی به ما کنترل بیشتری عرضه می کند و نه کمتر. ساختمانهای آینده بیشتر شبیه روبات خواهند بود تا معبد، مانند آفتاب پرست، آنها خود را با محیط پیرامون تطبیق می دهند. شاید بتوان زیر بنای فکری این سبک را در این جمله راجرز خلاصه کرد که می گوید ‏در عصر مدرن باید در ساختمانهای مدرن زندگی کرد.
‏ اصول فکری این سبک را می توان به موارد زیر خلاصه کرد :
‏نمایش تکنولوژی به عنوان عصارۀ و دستاورد عصر جدید
‏نمایش پروسه ساخت در طرح
‏نمایش خط گونه ساختار و اجزاء درون بنا در نمای ساختمان
‏طراحی بام ساختمان به عنوان نمای پنجم
‏سازه و ساختار به عنوان تزئینات خطی استفاده شوند

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد