پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد مشخصات فنی سد قوسی کارون 27 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-مشخصات-فنی-سد-قوسی-کارون-27-ص
دانلود مقاله در مورد مشخصات فنی سد قوسی کارون 27 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 484 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏مشخصات فنی سد قوسی کارون 3
‏طراحی و ساخت پل های قوسی ‏سد‏ ‏ کارون 3
‏مقدمه
‏پل‌های قوسی بزر گر اه جایگزین طرح کارون 3 یکی ‏دیگر از پروژه‌های عظیم می‌باشد که طراحی، محاسبات، ساخت و نصب آن توسط شرکت ‏ماشین‌سازی اراک انجام شده است و می‌تواند از جنبه‌های مختلف مشروحه ذیل به‌عنوان ‏یکی از فعالیت‌های انجام شده در جهت توسعه تکنولوژی و تحقیقات در سال‌های‌1380 تا 1383‌‏شرکت قرار گیرد:
‏اعتماد به نفس و جسارت مهندسی‏ ‏ شرکت در پذیرش ‏طراحی، ساخت و نصب پروژه.
‏ثبت رکورد جدید برای کشور در صنعت پل‌سازی با ‏طرح و ساخت و نصب پلی با دهانه قوس‌264 متر.بزرگترین دهانه‌های پل طراحی شده در ‏ایران توسط واحد مهندسی شرکت قبل از این پروژه پل‌های قوسی جهان‌آراء خرمشهر و ‏یادگار امام آبادان بر روی رود کارون با دهانه 144 متر می‌باشند.
‏اهمیت روش نصب پروژه به لحاظ توپوگرافی محل ‏اجرای پل.
‏محدودیت زمانی و فشردگی آن در بخش‌های طراحی، ‏ساخت و نصب.
‏استفاده از تخصص نیروهای داخلی و امکانات موجود ‏در تمامی فعالیت‌های پروژه.
‏صرفه‌جویی ارزی حدود (هشتصد هزار) دلار در طراحی ‏که با صرفه‌جویی‌های ارزی در عملیات ساخت و نصب این مبلغ تا‏ ‏ (پنج میلیون‌) دلار ‏قابل پیش‌بینی می‌باشد.
‏با توجه به حسن نیت مدیران ارشد شرکت توسعه منابع ‏آب و نیروی ایران ایران نسبت به استفاده از توانمندی‌های داخلی دراحداث این پل و ‏به‌دلیل تجارب ارزنده شرکت در طراحی، ساخت و نصب پل‌های بزرگ، مطالعه اولیه و تهیه ‏پیش‌طرح از زمستان سال 1379‌در دستور کار این‌شرکت قرار گرفت و با تهیه چندین گزینه ‏مختلف و بررسی‌های فنی هر یک از طرح‌ها، طرح نهایی پل اول تأیید گردید.
‏این پل در بالا دست سد کارون3 و به‌منظور برقراری ‏و حفظ و ارتباط جاده خوزستان- شهرکرد پس از آبگیری دریاچه سد و بر روی دره‌ای به ‏عمق حدود 250‌متر احداث گردیده است. کارفرمای این پروژه مجری طرح کارون‌3‌و مشارکت ‏شرکت‌های رهآور- هگزا به‌عنوان مشاورین کارفرما می‌باشند. در بخش نصب علا‌وه بر ‏مشارکت مهندسین مشاور ایرانی ذکر شده، شرکت واگنربیرو از کشور اتریش نیز مشاور این ‏پروژه می‌باشد که متأسفانه همکاری این شرکت در مراحل حساس و کلیدی پایانی پروژه ‏شایسته نبود و شرکت ماشین‌سازی‌اراک با اتکا به نیروی کاری و متخصص خود و با سعی و ‏تلاش شبانه روزی عملیات نصب را با موفقیت و بدون حضور ناظر خارجی پروژه به پایان ‏برد.
‏مشخصات فنی پل و نحوه اجرای آن :
‏دهانه میانی و اصلی پل اول به صورت قوس از زیر، ‏با دهانه قوس 264=212 x81+91x ‏متر، مرکز تا مرکز مفصل‌ها 252 متر و خیز قوس 42متر ‏است، دو دهانه 21 متری پیوسته بر روی پایه‌های بتنی در سمت راست و دو دهانه 12 و 18 ‏متری پیوسته روی پایه‌های بتنی در سمت چپ آن قرار دارد و طول کل عرشه 336 متر و ‏عرض8/11 متر با دو خط عبور و دو پیاده رو در طرفین اجرا شده که از نظر طول دهانه ‏قوسی که تاکنون در کشور اجرا شده است منحصر به‌فرد می‌باشد.
‏با توجه به دهانه بیش از 150متر پل و تأکید ‏آیین‌نامه‌ها و استانداردهای جهانی، پل جهت بارهای جانبی آنالیز دینامیکی شده و ‏طیف‌های زلزله ناقان و طبس مورد استفاده قرار گرفته است و حداکثر بازتاب‌های ‏دینامیکی سازه از قبیل نیروهای داخلی اعضاء، تغییر مکان‌ها و عکس‌العمل‌های ‏تکیه‌گاهی به روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی انجام شد. برش پایه به‌دست آمده ‏برای کل سازه از روش تحلیل دینامیکی طیفی با برش پایه محاسبه شده بروش استاتیکی

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد