پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد معرفی شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق 38 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-معرفی-شرکت-بین-المللی-صادرات-شبکه-گردان-موفق-38-ص
دانلود مقاله در مورد معرفی شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق 38 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 64 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 38 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

2
‏" تهیه شده توسط کمیته آموزشی شرکت شبکه گردان موفق "
‏..
‏ش‏ـــ‏رکت
‏شبکه گــ‏ر‏دان مـــوفـق
I.R. export
‏توزیع و صدورانواع خشکبار
‏و
‏فرش ایرانی
‏معرفی شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق
‏درباره شرکت
‏ ‏شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق زائیده چندین سال تلاش اندیشمندان عرصه تجارت الکترونیک است که اعتقاد دارند ‏اندیشه ایرانی بایستی در خدمت ملت ایران باشد‏ و از این وسیله و ابزار جدید (تجارت الکترونیک) برای نیل به اهداف بلند و نیات
2
‏" تهیه شده توسط کمیته آموزشی شرکت شبکه گردان موفق "
‏..
‏ خیر خود در راستای دفاع از ارزشهای اسلامی و اق‏ت‏صاد ملی سود خواهند برد.
‏ این شرکت با بهره گیری از بستر موجود بازاریابی شبکه ای و تلاش شبانه روزی متخصصان و نیز استفاده از تجارب ارزشمند بازاریاب ها در نظر دارد تا ‏محصولات ایرانی‏ را هم در داخل و هم در خارج کشور عرضه نموده و از سود حاصل، بازاریابان را نیز که بازوهای اصلی شرکت می باشند منتفع سازد.
‏ ‏شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق‏ (Islamic Republic of Iran Export=IRexport)‏ با‏ مسئولیت محدود می باشد که در دی‏ ماه 1385 ‏تحت شماره 290337 ‏در ‏سازمان ثبت اسناد و املاک ‏ایران ‏با موضوعات زیر به ثبت رسیده است :
‏خدمات در زمینه فن آوری اطلاعات‏ .
‏خرید و فروش نرم افزار و سخت افزار در زمینه آی تی‏ .
‏صادرات و واردات کالاهای مجاز اولیه و بطور کلی فعالیتهای مجاز بازرگانی‏ .
‏صادرات خشکبار و فرش ایرانی به روش تجارت مجاز الکترونیکی‏ .
‏هرگونه فعالیت مجازی که در سوددهی شرکت موثر باشد .
‏این شرکت تلاش می کند تا با ارسال ‏محصولاتی با کیفیت و بسته بندی مناسب‏ به درب منزل مشتری، علاوه بر تامین نیازهای وی، زمینه را برای بازاریابی محصولات شرکت توسط مشتری فراهم آورده و ‏سودی دو طرفه را برای شرکت و مشتری‏ فراهم سازد.
‏محصولات شرکت
‏ ‏شرکت بین المللی صادرات شبکه گردان موفق با تمرکز بر روی فروش محصولات توسط بازاریابان ، تلاش نموده تا با تنوع بخشیدن به محصولات خود، نیازها و سلایق مشتریان را پوشش دهد. در این رابطه این شرکت با محصولات زیر شروع به کار نموده و سعی خواهد داشت تا محصولات متنوع تری را ارائه نماید:
‏1 ) خشکبار ‏و غلات‏:
‏برنج ‏–‏ زعفران ‏–‏ چای - پسته ‏–‏ بادام ‏–‏ مغز فندق ‏–‏ مغز گردو‏ ‏–‏ بادام هندی‏ و . . .
3
‏" تهیه شده توسط کمیته آموزشی شرکت شبکه گردان موفق "
‏..
‏2 ) تورهای تفریحی و زیارتی داخل و خارج کشور :
‏ ‏شرکت جهت توسعه صنعت گردشگری و ایر‏ا‏ن گردی، بیش از 150 تور مختلف را بصورت یک روزه، دو روزه، سه روزه و ... در سایت خود عرضه نموده است.‏ این تورها شامل مناطق تفریحی و زیارتی ایران می باشند.
‏3 ) فرش دستباف و تابلو فرش‏ :
‏ ‏برای حمایت از صنعت فرش کشور‏،‏ تابلو فرش ها و فرش های دستباف ایرانی در طرح ها و سایز های متنوع در سایت شرکت ارائه شده اند.
‏4 ) بسته های‏ فرهنگی و‏ آموزشی :
‏کتاب ‏–‏ سی دی ‏- ‏سالنام‏ه‏ ‏–‏ جزوه و . . .
‏5‏ ) کتابخانه الکترونیکی :
‏ ‏کتابخانه الکترونیکی شرکت ‏در حال حاضر دارای 3 هزار جلد کتاب فارسی بوده و امکان دریافت کتاب ‏برای بازاریاب های ‏شرکت وجود دارد. ( شرکت ‏در نظر دارد‏ تا پایان سال 1386 تعداد کتب را به 30000 جلد برساند.)
‏6‏ ) کارت اعتباری :
‏ ‏این کارت با هماهنگی ‏زرین کارت ‏و ‏بانک سامان برای بازاریاب های شرکت خریداری شده و ‏با موجودی اولیه 5000 تومان ‏دارای کاربری های زیر است :
‏- قابلیت برداشت پاداش های تا 20000 تومان در روز از دستگاه های خودپرداز بانک های عضو سیستم شتاب و تا سقف 200000 تومان در روز با هماهنگی اینترنتی با شرکت.
‏- قابلیت استفاده از تمام دستگاه های پایانه فروش (POS)‏ در فروشگاه های طرف قرارداد بانک سامان و شرکت.
‏- استفاده از تخفیف در مراکز تخفیف طرف قرارداد گروه کارت های اعتباری زرین‏ کارت (تئاترهاو سینماهای تهران، ‏فروشگاه های هاکوپیان، پاتن جامه و ... که ‏لیست کامل آن ‏در ‏قسمت گروه کارت های اعتباری سایت موجود است)
‏- قابلیت خرید و پرداخت اینترنتی‏ .
‏- شرکت در قرعه کشی ماهانه بانک سامان‏ ‏.
‏- اعتبار کارت ها بر اساس طرح بازاریابی خریداری شده 2 تا 5 سال بوده و قابل تمدید نیز می باشد.
‏7 ) لوازم الکترونیکی :‏ ‏مانند note book , TC , On net ( Web TV ) , flash ( mp3 , mp4 )
‏8 ) میوه خشک‏ و پاستیل میوه و ...‏ :
‏انواع میوه ورقه ای خشک شده و پاستیل انواع میوه با کیفیت عالی، مناسب برای مصرف خانواده و صادرات
‏طرح های فروش شرکت
‏ ‏شرکت جهت کنترل بر عرضه محصولات خود ، آنها را بصورت بسته هایی در 6 طرح مختلف عرضه داشته است. همچنین‏ برای تشویق افرای که تمایل به بازاریابی برای شرکت داشته اما از توان لازم برخوردار نیستند ، طرح رایگان را ارائه نموده است.‏ ‏این طرح ها عبارتند از :
‏نوع طرح
‏مبلغ خرید طرح
‏کد طرح
‏پاداش فروش مستقیم
‏حداکثر درآمد روزانه
4
‏" تهیه شده توسط کمیته آموزشی شرکت شبکه گردان موفق "
‏..
‏طرح رایگان
‏-
G
‏2 یورو
‏420‏ یورو
‏طرح 1
‏80‏ یورو
F
‏2 یورو
‏420‏ یورو
‏طرح 2
‏180‏ یورو
E
‏3 یورو
‏600‏ یورو
‏طرح3
‏420‏ یورو
D
‏5 یورو
‏700‏ یورو
‏طرح4
‏750‏ یورو
C
‏7 یورو
‏880‏ یورو
‏طرح5
‏150‏ یورو
B
‏8 یورو
‏1100‏ یورو
‏طرح6
‏2600‏ یورو
A
‏10 یورو
‏1600‏ یورو
‏همه طرحهای شرکت هم قابل خرید و هم قابل ارتقا ء از طرح قبلی می باشند‏.
‏پاداش فروش مستقیم به بازاریاب هایی که مشتری های جدید را به شرکت معرفی می کنند تعلق می گیرد .
‏طرح رایگان :‏
‏ ‏داوطلب بازاریابی ب‏ــ‏دون پ‏ــ‏رداخت وج‏ــ‏ه و فقط پس از ثبت نام در این طرح صاحب دفتر کار‏ ‏الکترونیکی‏ شده و می تواند به بازاریابی و فروش محصولات شرکت بپردازد. این بازاریاب می تواند با خرید از هر کدام از بسته ها به طرح های ششگانه تبدیل گردد یا با فروش بسته های شرکت و رسیدن به ‏مقدار‏ فروش لازم خود را به طرح 1 یا بالاتر ارتقاء دهد.
‏طرح 1 ‏:‏ ‏این طرح شامل بسته هایی ‏ترکیبی از محصولات شرکت ‏است که ارزش هرکدام از آنها‏ ‏80‏ یورو‏ ‏بوده و داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏طرح 2 :‏ ‏این طرح شامل بسته هایی‏ ترکیبی از محصولات شرکت‏ است که ارزش هرکدام از آنها‏ ‏18‏0‏ یورو‏ ‏بوده و ‏داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏طرح 3 :‏ ‏این طرح شامل بسته هایی‏ ترکیبی از محصولات شرکت‏ است که ارزش هرکدام از آنها‏ ‏420‏ یورو‏ ‏بوده و ‏داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏طرح 4 :‏ ‏این طرح شامل بسته هایی‏ ترکیبی از محصولات شرکت‏ است که ارزش هرکدام از آنها‏ ‏750‏ یورو‏ ‏بوده و ‏داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏طرح 5 :‏ ‏این طرح شامل بسته هایی‏ ترکیبی از محصولات شرکت‏ است که ارزش هرکدام از آنها ‏1500‏ یورو‏ ‏بوده و ‏داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏طرح 6 :‏ ‏این طرح شامل بسته هایی‏ ترکیبی از محصولات شرکت‏ است که ارزش هرکدام از آنها‏ ‏2600‏ یورو‏ ‏بوده و ‏داوطلبانی که از این طرح خرید میکنند ‏می توانند‏ یکی از بسته ها ‏را ‏به دلخواه ‏انتخاب نمایند‏ .
‏نحوه فعالیت و پرداخت پاداش
‏ ‏هر داوطلب بازاریابی محصولات شرکت پس از ثبت نام‏،‏ صاحب دفتر کار مجازی با شماره شناسایی خاص‏ خود‏ خواهد شد که کلیه فعالیت ها ی وی در آن ثبت می گرد‏ن‏د. بازاریاب با فروش بسته های شرکت ، دو نفر کمک برای خود با عنوان ‏بازاریاب اول و بازاریاب دوم‏ به شرکت معرفی می کند و آنها نیز تحت سرپرستی همین بازاریاب به فروش محصولات شرکت مشغول می شوند . ‏جهت اعمال مدیریت بازاریاب بر کمک بازاریاب ها‏،‏ حداقل فروش

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد