پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه 33 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-کارآفرینی--کارخانه-تولید-کنسانتره-میوه-33-ص
دانلود مقاله در مورد کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه 33 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 56 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 46 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏خلاصه طرح
‏ـ درخواست کننده تسهیلات‏ ‏: شرکت کشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص)
‏ـ موضوع طرح‏ ‏ ‏: ‏ ‏احداث و راه‏‌‏اندازی کارخانه تولید کنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال
‏ـ محصول اجرای طرح‏ ‏: کیلومتر 5 جاده مشکین‏‌‏شهر به اهر ـ استان اردبیل
‏ـ سرمایه‏‌‏گذاری قبلی
‏(ریالی) ‏: 620/655/2 هزار ریال
‏(ارزی) ‏: ‏-
‏ـ سرمایه‏‌‏گذاری جدید
‏(ریالی) ‏: ‏047/921/24 هزار ریال ‏(با احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشارکت مدنی)
‏ ‏ ‏ 047/241/19 هزار ریال ‏(بدون احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشارکت مدنی)
‏(ارزی) ‏ : ‏482/887/3 یورو بدون سود دوران مشارکت
‏ـ تسهیلات بانک
‏(ریالی) ‏: ‏000/000/12 هزار ریال از محل اعتبارات SME‏ (سود دوران مشارکت مدنی: 000/680/1 هزار ریال)
‏(ارزی) ‏:‏ ‏ ‏000/400/3 یورو از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی (سود دوران مشارکت مدنی: 000/102 یورو)
‏ـ سرمایه‏‌‏ در گردش ‏: 000/000/4 هزار ریال
‏ـ سهم سرمایه‏‌‏گذاری جدید متقاضی
‏(ریالی) ‏:‏ 047/241/7 هزار ریال
‏(ارزی) ‏: ‏ 482/487 یورو
‏ـ مدت تسهیلات ‏: یکسال دوران مشارکت مدنی و 6 سال بازپرداخت با اقساط سالانه
‏ـ سود مورد انتظار:
‏(ریالی) ‏: ‏14 درصد در سال
‏(ارزی)‏ : ‏با ‏توجه به امتیاز‏ات منطقه محروم، 3 درصد در سال (2 درصد سهم بانک و 1 درصد سهم دولت)
‏نرخ بازده سرمایه‏‌‏گذاری ‏: ‏44/24 درصد نتیجه‏‌‏گیری شده است.
‏1) درخواست‏‌‏کننده تسهیلات و مجری طرح:
3
‏شرکت کشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص) که تحت شماره 227387 و تاریخ 11/5/83 نزد اداره ثبت شرکت‏‌‏ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.
‏سرمایه ثبت شده شرکت برابر سه میلیارد ریال و موضوع شرکت عبارت است از تولید انواع کنستانتره و مواد اولیه برای تولید و بسته‏‌‏بندی انواع آبمیوه و توزیع آن، تولید و توزیع انواع نوشابه‏‌‏های غیر الکلی و آب و تولید انواع نکتار و پوره و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی.
‏ـ صاحبان سهام و درصد سهام:
‏1ـ آقای محمد درخشان دارنده 90% سهام
‏2ـ خانم زهرا صمدی امیر کندی 5% سهام
‏3ـ خانم نسترن درخشان 5/2% سهام
‏4ـ خانم نازنین درخشان 5/2% سهام
‏جمع: درصد 100
‏ـ مدیران شرکت به استناد آگهی شماره 13377/32 مورخ 20/4/85 عبارتند از:
‏1ـ آقای محمد درخشان به سمت مدیرعامل و رییس و عضو هیات‏‌‏مدیره
‏2ـ خانم زهرا صمدی امیر کندی به سمت نایب رییس هیات‏‌‏مدیره
‏انتخاب گردیدند و کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل به تنهایی همراه با مهر شرکت معتبر است.
‏ـ دفتر مرکزی شرکت:
‏تهران ـ بزرگراه بعثت ـ چهارراه فرح‏‌‏آباد ـ خیابان شهید امیرحسین اسدی ـ بلوک 2 طبقه 3 پلاک 20
‏2ـ محل اجرای طرح:
‏عبارت است از یک قطعه زمین به مساحت 20500 مترمربع از اراضی قریه عالیجاه واقعه در کیلومتر 5 جاده مشکین‏‌‏شهر به اهر و در ضلع شمالی جاده که مسیر آن آسفالته می‏‌‏باشد. (به شرح کروکی صفحه بعد)
‏3ـ سوابق طرح:
‏استان اردبیل در شمال فلات ایران با مساحتی بالغ بر 4/17951 کیلومتر مربع (که 09/1 درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‏‌‏دهد) قرار گرفته و رود ارس حدود شمالی آن را با جمهوری آذربایجان تشکیل می‏‌‏دهد. محور اردبیل ـ آستارا، از طریق گردنه حیران مهمترین خط ارتباطی این استان با مرکز کشور می‏‌‏باشد که شهرستانهای استان را از طریق رشت و قزوین با تهران مرتبط می‏‌‏سازد. براساس آخرین تقسیمات کشوری (گزارش اقتصادی ـ اجتماعی استان اردبیل 1382) این استان به مرکزیت شهر اردبیل دارای 9 شهرستان، 20 شهر، 25 بخش، 66 دهستان و 1855 آبادی می
3
‏‌‏باشد. شهرستانهای این استان شامل اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، مغان، مشکین‏‌‏شهر، کوثر و نمین می‏‌‏باشند.
‏مشکین‏‌‏شهر نیز دارای مساحتی برابر با 2/3615 کیلومتر مربع و دارای چهار بخش، سه شهر و دوازده دهستان است. جمعیت این شهرستان نیز براساس سرشماری سال 1375 حدود 000/164 نفر می‏‌‏باشد. مقایسه گروههای عمده سنی در سال 1375 (به استناد گزارش فوق‏‌‏الاشاره) نشان می‏‌‏دهد 5/53 درصد جمعیت استان در گروه سنی بین 15 تا 64 سال قرار می‏‌‏گیرد که در مقایسه با سال 1365 که این درصد 6/48 و سال 1355 برابر 9/26 درصد بوده به خوبی اهمیت اشتغال‏‌‏زایی در این استان هویدا می‏‌‏گردد.
‏مشکین‏‌‏شهر با 1/14 درصد نرخ بیکاری رتبه دوم را در این استان داراست.
‏باغهای استان اردبیل شامل باغهای مثمر و غیرمثمر است که در سال زراعی (82-1381) مجموع سطح زیرکشت آن بالغ بر 24888 هکتار بوده و تقریبا تمامی آن به صورت آبی بهره‏‌‏برداری می‏‌‏شود.
‏محصولات عمده زیربخش باغبانی استان برحسب میزان تولید به ترتیب سیب، هلو، انگور، زردآلو، گیلاس، آلبالو، شلیل و گردو می‏‌‏باشند. تمام محصولات تولیدی به صورت تازه خوری به مصرف نرسیده و ضروری می‏‌‏نماید، این محصولات که از کیفیت مناسبی نیز برخوردارند در صنایع تبدیلی استفاده شده تا پس از تبدیل به آبمیوه و کنستانتره در زمان‏‌‏های لازم مورد استفاده قرار گیرند.
‏4ـ موضوع و تشریح طرح:
‏عبارت است از تولید کنستانتره انواع میوه و تولید انواع آبمیوه طبیعی به ظرفیت 7000 تن در سال این واحد تولیدی فعالیت خود را بر تولید کنستانتره و آبمیوه دو محصول عمده منطقه و استان شامل سیب و انگور متمرکز نموده است و در مراحل بعدی تولید با توجه به استعداد و توانایی ماشین‏‌‏آلات و تجهیزات و خطوط بسته‏‌‏بندی با تغییراتی اندک قادر به ‏تولید کنستانتره و آبمیوه و ‏میوه‏‌‏جات نظیر گلابی، هلو، آلو، زردآلو و ‏…‏ خواهد بود.
‏کنستانتره سیب
‏جهت تولید کنستانتره سیب که علی‏‌‏الاصول از میوه‏‌‏های درجه 2 و 3 از نظر اندازه انتخاب می‏‌‏گردند. ابتدا میوه‏‌‏های تهیه شده (مخصوص صنایع تبدیلی) جمع‏‌‏آوری گردیده و در استخرهای بزرگی به نام سیلو ذخیره می‏‌‏شود که ظرفیت این سیلوها بایستی متناسب با ظرفیت تولید باشد. سپس میوه‏‌‏ها ضمن شستشو به داخل سالن هدایت شده و پس از عبور از روی میز سورت (sorting‏) و جداسازی میوه‏‌‏های خراب و برگ و خاشاک و ... توسط چند نفر کارگر وارد دستگاه خردکن (crasher‏) می‏‌‏شود.
4
‏میوه خرد شده توسط یک دستگاه پمپ به داخل مخازن هدایت می‏‌‏شود. به منظور افزایش راندمان آبگیری به داخل مخازن آنزیم‏‌‏های مختلفی اضافه می‏‌‏گردد و میوه از این پس وارد پروسه آبگیری می‏‌‏شود. آبگیری توسط دستگاههای پرسی انجام می‏‌‏شود که این پرس‏‌‏ها دارای انواع مختلفی بوده من جمله پرس تسمه‏‌‏ای (belt press‏) پرس پنوماتیکی می‏‌‏باشد.
‏از مزایای مهم این دستگاه، بسته بودن محیط عمل و در نتیجه عدم آلودگی محصول و محیط و همچنین دارای بالاترین بازده از نظر استحصال آب موجود در مش میوه می‏‌‏باشد.
‏کنستانتره تولیدی در مخازن بزرگی از جنس استنلس استیل و در سردخانه ذخیره شده و به تدریج و در صورت نیاز به دو صورت معمولی و اسپتیک بسته‏‌‏بندی می‏‌‏گردد و قابلیت صدور به سایر کشورها و یا انتقال به واحدهای تولید آبمیوه را پیدا می‏‌‏کند. بریکس کنستانتره تولیدی بدین شرح به حدود عدد 70 می‏‌‏رسد. برای تولید آبمیوه نیز در صورت افزودن آب و شکر و سایر افزودنی‏‌‏های مجاز به کنستانتره و انتقال به خطوط بسته‏‌‏بندی شرایط تولید آبمیوه فراهم می‏‌‏گردد.
‏کنستانتره انگور:
‏خطوط تولید کنستانتره انگور خیلی شبیه به تولید کنستانتره سیب بوده با این تفاوت که در مرحله شستشو عملیات مربوط به خوشه‏‌‏گیری بایستی انجام پذیرد و در مرحله تغلیط از دستگاه اوپراتور استفاده می‏‌‏شود.
‏به منظور تولید آبمیوه از کنستانتره علاوه بر استفاده از مواد افزودنی طی چند مرحله عملیات فیلتراسیون، شفاف‏‌‏سازی آبمیوه انجام پذیرفته و سپس به خطوط بسته‏‌‏بندی منتقل می‏‌‏شوند. آبمیوه‏‌‏ها در بسته‏‌‏های 200 گرمی (میلی‏‌‏لیتر) و در نوع دی‏‌‏پک بسته‏‌‏بندی و عرضه می‏‌‏گردند.
‏*(دیاگرام خطوط تولید کنستانتره سیب و انگور به منظور بیشتر روشن شدن موضوع به پیوست می‏‌‏باشد)
‏ماشین‏‌‏آلات و تجهیزات مورد نیاز وارداتی برای تولیدات این واحد به شرح زیر می‏‌‏باشند.
‏1ـ خطوط تولید کنستانتره، آماده‏‌‏سازی و فرمولاسیون و بازسازی کنستانتره (تولید آبمیوه) از شرکت ماشین‏‌‏سازی فنکو (Fenco‏) ساخت کشور ایتالیا انتخاب گردیده است.
‏2ـ خطوط استریلیزاسیون، آماده‏‌‏سازی برای پرکن و بسته‏‌‏بندی. ساخت داخل کشور ایران می‏‌‏باشد.
‏3ـ ماشین‏‌‏آلات پرکن، بسته‏‌‏بندی، پاکت‏‌‏سازی برای بسته‏‌‏بندی دوی پک از شرکت بوسار (Bossar‏) اسپانیا تهیه خواهد گردید.

‏5ـ مدیریت طرح:
‏مدیریت کلان طرح به عهده آقای محمد درخشان مدیرعامل و رییس هیات‏‌‏مدیره شرکت متقاضی می‏‌‏باشد که نامبرده فارغ‏‌‏التحصیل رشته مهندسی برق و قدرت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد