پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد طرح گاوداری شیری

دانلود-مقاله-در-مورد-طرح-گاوداری-شیری
دانلود مقاله در مورد طرح گاوداری شیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 102
حجم فایل: 489 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 102 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏دستگاه های ‏شیردوش
‏دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار تولید شده در این واحد، دارای ویژگی‌های برجسته‌ایست که کاربرد آن موجب سلامت دام بدون دخالت فرد گشته و آرامش دام را در تمام مدت شیردوشی حفظ می‌نماید.

‏شیردوش رونده
‏دستگاه‌های شیردوش رونده (سیار) که از 1 تا 6 ایوه‌ای (واحدی) ویژه دامداری‌های غیرصنعتی ساخته می‌شود، می‌توانند همزمان دام‌ها را در مدتی بسیار محدود به گونه کاملاَ بهداشی بدوشند.
‏اصولاَ این دستگاه‌ها از نظر فیزیکی عملکردی بسیار طبیعی و شبیه به عمل بچه‌های دام‌ها را دارد، یعنی پالسی برابر تپش قلب حیوان، وزن خوشه دوششی برابر فشار ناشی از وزن سر بچه و نیز میزان مکشی برابر حجم تنظیمی براساس اختلاف از سطح دریا برابر میزان مکش دهان حیوان به‌ وجود می‌آورد. ضمن این‌که رنگ این دستگاه‌ها در بیناب مورد مطلوب دید دام‌های و حدود دسی‌بل صدای تولید شده در محدوده شنوایی گوش دام‌ها را تولید می‌نماید.
‏شیردوش پایسته
‏دستگاه‌های شیردوش پایسته (ثابت)، قادر است از 8 تا 32 دام را همزمان و در کوتاهترین مدت ممکن شیردوشی نماید.
‏ویژگی برجسته این دستگاه پیشرفته در سنسور تشخیص اتمام شیر در سینه دام است. این دستگاه با استفاده از سیستم الکترونیکی اجازه نمی‌دهد دامی که شیر در سینه آن تمام شده است حتی یک لحظه بیشتر دوشیده شود. هرگاه سنسور حس نماید که شیر(به عنوان یک رسانا) در سینه دام تمام شده به شیرخودکار و نهایتاًجک هواکار فرمان می‌دهد که تهی را قطع و خوشه شیردوشی را به گونه کاملاً خودکار و بدون دخالت دست از سینه دام جدا نماید و خوشه شیردوشی بدون این‌ که با زمین تماس پیدا کند و آلودگی زمین به سر پستانک‌گیرها برخورد نماید و فضولات به درون کشیده شود جمع‌آوری شده و خوشه دوشش به محل اولیه خود بازگردانیده می‌ شود.
‏در این سیستم به‌ منظور رکوردگیری، شیر دوشیده شده، در پایان دوشش درون ظرف نبشتاری(گلاس جار) نگهداری می‌شود تا دوشنده (اپراتور) بتواند مقدار آن را با دقت کافی یادداشت نماید و یا در صورت مشاهده آلودگی از مخلوط شدن آن با شیرهای سالم ممانعت به‌عمل آورد.
‏در این سیستم به منظور کنترل و آزمایش و گسیل نمونه‌برداری از شیر دوشیده شده به آزمایشگاه، مجرای خاصی در زیر ظرف نبشتاری تعبیه شده است که بسادگی و بدون تماس دست با مجموع شیر جمع آوری شده، نمونه‌برداری انجام می‌شود.
‏در این نوع ماشین شیردوش اتوماتیک، پس از دوشش دامها و طی مراحل فوق، به دلیل عدم دسترسی به قسمت‌های مختلف عبور شیر، از پستانک‌ها گرفته تا لوله‌های هدایت شیر و ظروف نبشتاری تا کاسه‌های محافظ پستانگیر، سیستم شستشوی خودکار وارد عمل شده و تمام مسیرهایی را که قبلاً شیر از آن‌ها عبور کرده و غیرقابل دسترس می‌باشد شسته، ضدعفونی کرده و در برنامه آخر آب‌کشی می‌نماید. در این سیستم به واسطه لزوم شستشوی کامل و بدون باقی ماندن قسمت‌هایی به‌صورت نشسته در ظروف نبشتاری جمع‌آوری شیر، در ابتدای ورود مواد شستشو دهنده به ظرف نبشتاری، درون گلویی لوله رسانای مواد به داخل ظرف نبشتاری، فواره خاص شناوری طراحی شده است تا تمام محفظه را که غیرقابل دسترسی است، شستشو نماید.
‏در این سیستم ماشین‌های شیردوش تمام خودکار، در تمامی مدت دوشش دام‌ها، موزیک با ریتم تپش در سالن دوشش پخش می‌گردد که باعث به وجود آمدن آرامش خاص در سالن برای دام‌ها گشته و براساس تجربیات حاصله بین پنج تا پانزده درصد به شیردهی دام‌ها (گاو، بز و یا گوسفند) می‌افزاید‏.
‏ماش‏ی‏ن ش‏ی‏ردوش س‏ی‏ار دو واحد‏ی‏ برق‏ی ‏مدل DU-MM-2/2x25 S
‏ا‏ی‏ن دستگاه قادر است در هر نوبت دوشش حداکثر ۲۵ راس گاو را بدوشد. ش‏ی‏ر دوش‏ی‏ده شده هر گاو به صورت جداگانه جمع آور‏ی‏ م‏ی‏ گردد، لذا از اخطلاط ش‏ی‏ر گاو ها جلوگ‏ی‏ر‏ی‏ بعمل م‏ی‏ آ‏ی‏د.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد