پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد فناوری نانو در صنعت ساختمان

دانلود-مقاله-در-مورد-فناوری-نانو-در-صنعت-ساختمان
دانلود مقاله در مورد فناوری نانو در صنعت ساختمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 173 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

27
‏دانشگاه‏ ‏آزاد‏ ‏اسلامی‏-‏واحد‏ ‏شهر‏ ‏ری
‏رشته‏ ‏نقشه‏ ‏کشی‏ ‏معماری
‏گزارش‏ ‏کار‏ ‏آموزی
‏فناوری نانو در صنعت ساختمان
‏محل‏ ‏کار‏ ‏آموزی
‏دفتر‏ ‏خدمات‏ ‏مهندسی‏ 442 ‏تهران
2
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏چکیده ‏3
‏تاریخچه نانو 4
‏نانو تکنولوژی چیست؟ 4
‏براستی نانو یک علم است یا تکنولوژی 7
‏اصول پایه نانو تکنولوژی 8
‏اساس ارتباط نانو تکنولوژی و علم تکنولوژی غذا 9
‏ارتباط نانو تکنولوژی به مهندسی 10
‏شاخه های اساسی نانو تکنولوژی 14
‏کاربرد مواد نانو ساختار در صنعت ساختمان 16
‏اعجاز فن آوری نانو در ضد آب کردن مصالح ساختمانی 20
‏فن‏‌‏آوری نانو بر پایه آب و سازگار با محیط زیست ‏–‏ زایکوسیل 24
‏محصول زایکوسیل 27
3
‏چکیده:
‏اینجانب محمد حسین عرب سرهنگی در طول مدتی که در دفتر خدمات مهندسی 442 تهران مشغول به فعالیت بودم با پیشنهاد سرپرست کارآموزی مبادرت به فعالیت و تحقیق در رابطه با فناوری نانو برای آشنایی با این تکنولوژی و ارائه به صورت مقاله نمودم. در این تحقیق اول به تاریخچه نانو پرداخته می‏‌‏شود و درباره تاریخچه نانو و زمینه به وجود آموزش و این که آیا نانو یک تکنولوژی یا علم از چه اصولی پیروی می‏‌‏کند، اساس ارتباط این تکنولوژی با شاخه‏‌‏ةای مهندسی چیست. پس از آن در رابطه با کاربرد مواد نانو ساختار در صنعت بتن که موضوع اصلی تحقیق است. مسائلی مطرح می‏‌‏شود مثل به وجود آمدن ‏پیشرفت هایی که توسط این تکنولوژی در صنعت ساختمان ایجاد می‏‌‏شود چه تأثیراتی در بتن ایجاد می‏‌‏کند و به ما چه امکاناتی را ارائه می‏‌‏دهد بعد از آن به اعجاز این فناوری در ضد آب کردن مصالح ساختمانی اشاره و همچنین سازگار بودن این تکنولوژی با محیط زیست و در آخر هم به زایکوسیل محصولی ارگانو سیلیکون پرداخته می شود که آن را معرفی و با آزمایشاتی آن را محک می‏‌‏زند و در آخر یک نتیجه کلی و یک تعریف کلی از این محصول ارائه می‏‌‏دهد... .
4
‏1/ تاریخچه نانو در جهان
‏بعد از دهه نود که فن آوری اطلاعات هیاهوی بسیاری درجهان بپا نمود ، درآغاز قرن‏ ‏بیست ویکم دانشمندان تمرکز خود را بر روی فن آوری نوینی معطوف کرده اند که به عقیده‏ ‏عده ای نه تنها قسمتی از آینده بشری می باشد، بلکه این فن ‏آوری تمامی آینده بشر را متحول‏ ‏خواهد ساخت . نانو تکنولوژی دارای سابقه زیادی نمی باشد . این موضوع برای اولین بار‏ ‏حدود 40 سال پیش مطرح شد.
‏در سال 1959 ریچارد فیمن‌ دانشمند کوانتوم نظری و دارنده جایزه نوبل مطرح نمود که‏ ‏اگر دانشمندان ترانزیستور ها را ساخته اند، ما با علم اتمی می توانیم همین ترانزیستور ها را‏ ‏با مقیاس بسیار کوچک بسازیم. اوقصد داشت تا با قرار دادن اتم ها در کنار یکدیگرکوچکترین‏ ‏مصنوعات بشری را بسازد.همانطور که گفته شد نظریه کار بر روی سیستم ها در سطح نانو‏ ‏برای اولین بار توسط فیمن استاد کوانتم بیان گردید . بعدها یک دانشجو رشته کامپیوتربرای‏ ‏انجام پروژه فارغ التحصیلی خود، دانشمند بزرگ هوش مصنوعی دکتر مینسکی که پدر علم‏ ‏هوش مصنوعی نیز شناخته می شود را به عنوان استاد راهنمای پروژه فارغ التحصیلی خود‏ ‏برگزید. این دانشجو آقای اریک درکسلر نام داشت.
‏درکسلر که علاقه زیادی به نظریه های فیمن‌ (‌ساخت سیستم ها در ابعاد نانو) داشت، سعی
‏در شکوفایی این فرضیا ت نمود.
‏وی بعد از اخذ درجه استادی علوم کامپیوتر، باجمع آوری‏ ‏جوانان جویا وکوشا، نظریه نانوتکنولوژی را بنا نهاد. اولین مقاله وی درزمینه نانو تکنولوژی‏ ‏در سال 1981 و با موضوع نانو تکنولوژی مولکولی به چاپ رسید.
‏در کسلراولین کسی بود که در سال 1991 از دانشگاه MIT‏ مدرک دکتری نانو تکنولوژی را‏ ‏دریافت نمود. وی هم اکنون رئیس انیستیتو Foresight‏ و Research Fellow‏ می باشد.
‏بعدها کشورهای توسعه یافته، برنامه ریزی های گسترده ای را برای فعالیت های تحقیقاتی و‏ ‏صنعتی در زمینه نانو تکنولوژی تدوین نموده اند. به روشنی می توان دید که آینده بشر در‏ ‏اختیار نانو تکنولوژی می باشد.
/ 2

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد