پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد روابط عمومی الکترونیک

دانلود-مقاله-در-مورد-روابط-عمومی-الکترونیک
دانلود مقاله در مورد روابط عمومی الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 303 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏30
‏موسسه آموزش عالی و غیرانتفاعی کیمیای کرمان
‏گزارش ‏کارآموزی
‏روابط عمومی الکترونیک(Epublic Relations‏)
‏2
‏فهرست مطالب
‏پیشگفتار......................................................................................................‏..............‏...‏...................................4
‏3
‏روابط عمومی الکترونیک‏ ......................................................................................‏...........‏...........................‏6
‏مفهوم روابط عمومی الکترونیک‏............................................‏...........................................‏.........‏.................‏7
‏روابط عمومی الکترونیک و مدل های ارتباطی‏......................................................................‏...‏..............‏8
‏تفاوت های روابط عمومی الکترونیک و سنتی‏...................‏.......................................................‏...‏..........‏9
‏ویژگی های روابط عمومی الکترونیک‏............................................................................................‏......‏...‏10
‏تحقق و اجرای واحد روابط عمومی الکترونیک‏............‏..............................................................‏...‏.......‏11
‏روابط عمومی الکترونیک و مزیت های آن‏.....................................................................................‏...‏...1‏3
‏محدودیت ها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک‏...........‏................................................................1‏4
‏وظایف روابط عمومی الکترونیک‏...........................................................................................‏......‏..........1‏5
‏روابط عمومی الکترونیک یک الزام‏......................‏........................................................................‏...‏......1‏6
‏برنامه ریزی در روابط عمومی الکترونیک‏...........................................................................................1‏9
‏روابط عمومی الکترونیک و سایت های اینترنتی‏.‏.............................................................................2‏1
‏5
‏مدیریت اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک‏............................................................................‏.‏....2‏3
‏معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک‏..............‏...............................................................‏.‏...‏30
‏نتیجه گیری‏...............................................................................................................................‏.....‏.........3‏3
‏منابع ‏..........................‏..............................................................................................................................3‏4
‏پیشگفتار:
‏امروزه روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان پاشنه آشیل سازمان ها و شرکت هایی محسوب می شود که قصد دارند در شرایط سخت رقابتی ناشی از توسعه پدیده جهانی شدن و اقتصاد دیجیتال به حیات خود ادامه دهند. جهانی شدن اقتصاد مرز ارتباطات سنتی را در سازمان ها حذف کرده و دامنه آن را به تمام کشورهای دنیا گسترده است.
‏امروزه مخاطبان سازمان ها را جمعیت و گروه محدودی تشکیل نمی دهند آنها می توانند افرادی از کشورها، فرهنگ ها و تفکرات مختلف باشند و این موضوع تغییر دهنده بسیاری از رویکردها و روش های سنتی در روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان ها خواهد بود.
‏مسئله چالش برانگیزی که در سال های اخیر وارد حوزه روابط عمومی ها شده است بحث توسعه کاربری ‏فنا‏وری اطلاعات در فرایند های روابط عمومی است. چرا که فناوری اطلاعات به عنوان یک دانش نوین، فرا رشته ای و تخصصی استانداردها و الگوهای خاص خود را دارد و در نتیجه صرف استفاده از ابزارهای آن‏ ‏ ‏ ‏نمی تواند گره گشای مشکل سازمان در اطلاع رسانیِ مطلوب باشد. وجود تفکر سنتی در سازمان ها و بخش های روابط عمومی باعث می شود استفاده از فناوری اطلاعات هم نتواند حرکت و جان تازه ای به فرآیند های ارتباطی سازمان و مخاطبانش ببخشد.
‏در این شرایط آنچه می تواند سازمان ها را در استفاده از دانش روابط عمومی و فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی یاری دهد وجود نگرش ها و راهبردهای کلان و برنامه های اجرایی مناسب نسبت به موضوع و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی در رده های مدیریتی، ماموریتی و فناوری سازمان هاست؛ یعنی باید تفکر سنتی به تفکر سیستمی تبدیل شود. سازمان باید برای فرآیند مدیریت دانش و اطلاعات در برخورد با هر یک از گروه های مخاطبان تعریف ها و دیدگاه های روشنی داشته باشند و نسبت به فناوری های موجود و کارکردهای قابل استفاده برای پوشش اهداف و برنامه های خود از آگاهی کافی برخوردار باشد. تمام این شاخص ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند که مدیریت و نظارت تخصصی و تلفیقی بر روابط عمومی و فناوری اطلاعات وجود داشته باشد.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد