پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت تحلیل کسب وکار در سطح صنعت (با کیفیت)

پاورپوینت-تحلیل-کسب-وکار-در-سطح-صنعت-(با-کیفیت)
پاورپوینت تحلیل کسب وکار در سطح صنعت (با کیفیت)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 95 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 23 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

دانشکده مهندسی صنایع
تحلیل کسب وکار در سطح صنعت
5 نیروی شکل دهنده و موثر در یک صنعت
تازه واردان
رقبا
خریداران
تامین کنندگان
کالاهای جانشین
تهدید تازه واردان
قدرت چانه زنی خریداران
تهدید کالاها و خدمات جانشین
قدرت چانه زنی تامین کنندگان
میزان رقابت با بقیه رقبا
دانشکده مهندسی صنایع
نیروهای رقیب
رقبای موجود دریک صنعت می توانند با استفاده از تاکتیکهای قیمت ، تنوع محصولات ، تبلیغات و.... با یکدیگر به رقابت بپردازند و این رقابت تحت شرایط زیر می تواند تشدید گردد :
رقبای زیاد با مقیاس یکسان
رشد بطئی صنعت که تلاش برای افزایش سهم بازار را تشدید می کند.
عدم وجود تمایز درمحصولات که خریداران را درکمند خود نگه می دارد .
کالا فاسد شدنی است ویا هزینه سربار بالائی دارد که درصورت عدم فروش محصول ، زیان هنگفتی متوجه تولید کنندگان می گردد.
دانشکده مهندسی صنایع
نیروهای رقیب
افزایش ظرفیت تولید وعدم توازن بین عرضه وتقاضا
بالا بودن هزینه خروج ،که ایجاد تغییردر تولید محصولات را محدود می کند .
وجود رقابت غیر سازنده بین فعالان صنعت وشاخ به شاخ شدن آنان با یکدیگر
درنهایت با افزایش رقابت ، بلوغ صنعت افزایش یافته وقیمتها روبه کاهش خواهد گذاشت وبا کاهش سود این مشکل تشدید می گردد. دراینصورت برای بقاء بنگاهها ناگزیرند روشهای دیگری نظیر ایجاد تمایز درمحصولات ویا انتقال به فعالیت دیگر را پذیرا شوند.
دانشکده مهندسی صنایع
تازه واردان New Entrants) ) :
رقبای جدید ، ظرفیت جدید ، تلاش برای کسب سهم بازار ونیز منابع رقابت را با خود خواهند آورد وبا ورود خود تهدیدات جدیدی را متوجه فعالان خواهند نمود. سرعت ورود برای تازه واردان به موانع ورود درصنعت بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :
مقیاس اقتصادی
تمایز محصول
میزان سرمایه گذاری
مزیتهای کاهش هزینه
دسترسی به کانالهای توزیع
سیاستهای دولتی
کاهش قیمت ( Dumping )
دانشکده مهندسی صنایع

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد