پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

sidaa تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آیین‌نامه‌های مختلف 20 ص

تحقیق-بررسی-ضرایب-بار-لنگر-و-بلوک-معادل-تنش-در-آیین‌نامه‌های-مختلف-20-ص
تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آیین‌نامه‌های مختلف 20 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 59 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏18
‏1
‏بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آیین‏‌‏نامه‏‌‏های مختلف
‏چکیده :
‏یکی از مسایل مطرح در طراحی سازه‏‌‏های بتنی ، مدل کردن رفتار غیرخطی بتن برای ساده کردن روابط کاربردی در آیین‏‌‏نامه‏‌‏های طراحی می‏‌‏باشد. در آنالیز و طراحی مقاطع تحت خمش نیز این مسأله وجود دارد که آیین‏‌‏نامه‏‌‏های مختلف طراحی با توجه به نحوه اثر ضرایب اطمینان با روشهای مختلفی رفتار غیرخطی بتن فشاری را مدل کرده‏‌‌‏اند. در این مقاله ضرایب بار لنگر نهایی و بلوک معادل تنش در چند آیین‏‌‏نامه تحت بررسی قرار گرفته‏‌‏ا‏ست‏.
‏1- مقدمه :
‏ اگر خواننده محترم درس طراحی سازه‏‌‏های بتنی I‏ را گذرانده باشدمی‏‌د‏اند که برای آنالیز و طراحی مقاطع تحت خمش دو نمودار تنش و تغییر طول نسبی در مقطع مورد نیاز می‏‌‏باشد. همانطور که در شکل 1 مشاهده می‏‌‏شود، دیاگرام تغ‏ی‏یر طول نسبی در مقطع به صورت خطی و دیاگرام تنش در قسمت فشاری مقطع شبیه دیاگرام تنش ‏–‏ کرنش بتن می‏‌‏باشد. از آنجا که توزیع تنش در قسمت فشاری مقطع تابع مقاومت بتن است. جهت تعیین یک رابطه کلی برای مقاومت‏‌‏ اسمی مقاطع خمشی لازم است جزئیات توزیع تنش به صورت پارامتری در نظر گرفته شوند.
‏18
‏19
‏شکل 1 - توزیع تنش و تغییر طول نسبی یک مقطع در لحظه مقاومت نهایی
‏برای این منظور، حداکثر تنش، که مقدارآن طبق مشاهدات تجربی کمی کوچکتر از مقاومت فشاری بتن است، با ‏ و مقدار متوسط تنش در قسمت فشاری که در واقع کسری از حداکثر تنش می‏‌‏باشد با ‏نشان داده می‏‌‏شود. همچنین محل اثر برایند تنشهای فشاری را می‏‌‏توان با ‏ مشخص نمود که x‏ فاصله تار خنثی از دورترین تار فشاری است. پس از نوشتن معادلات تعادل نیرو و لنگر در مقطع می‏‌‏توان به معادله زیر دست یافت :
‏رابطه (1) ‏
‏اگر چه به کمک رابطه (1) و نمودارهای تجربی پارامترهای, ,‏ ‏می‏‌‏توان مقاومت خمشی اسمی مقاطع مستطیل شکل را محاسبه نمود، اما برای کاراتر بودن روابط نیاز به‏‌ ‏روابط مستقیم و ساده‏‌‏تری می‏‌‏باشد.‏‍‏[1]
‏آیین‏‌‏نامه‏‌‏های مختلف در برخورد با این مسأله با توجه به ضرایب بار مختلفی که در نظر گرفته‏‌‏اند، راهکارهای مختلفی ارائه داده‏‌‏اند.‏ ‏معمولاً در کلاسهای درسی با توجه به کمبود وقت فقط روش مربوط به آیین‏‌‏نامه ACI‏ ذکر می گردد. در این نوشتار سعی شده است با ارجاع به چند آیین‏‌‏نامه مختلف طراحی سازه‏‌‏های بتن آرمه روش‏‌‏های ارائه شده در آنها در مواجهه با این مسأله عنوان شود. با توجه به اینکه اغلب دانشجویان با آیین‏‌‏نامه ACI‏ آشنایی کامل دارند، در متن مقاله از پرداختن به آن صرفنظر شده است. همچنین آیین‏‌‏نامه ایران نیز شباهت بسیاری به آیین‏‌‏نامه بتن کانادا دارد.
‏ امید است این مقاله در گشودن افقهای جدید در درک فلسفه وجودی آیین‏‌‏نامه‏‌‏های طراحی در برابر دانشجویان و مهندسین جوان موفق باشد.
‏18
‏3
‏2- آیین‏‌‏نامه بتن کانادا
‏در این آیین‏‌‏نامه طراحی بر اساس روش حالات حدی می‏‌‏باشد. یعنی از رابطة (2) در آن استفاده می‏‌‏گردد.
‏رابطه (2)‏ ‏
‏ ضرایب مقاومت (ضریب کاهش) است که همواره کوچکتر از 1 می‏‌‏باشد و عدم اطمینان موجود در مقاومت اسمی سازه ‏ را منعکس می‏‌‏کند. ‏ یک ضریب بار است که معمولاً بزرگتر از 1 می‏‌‏باشد و عدم اطمینان‏‌‏های همراه با اثر اسمی بار ‏ را به حساب می‏‌‏آورد.
‏رابطه (3)‏ ‏
‏ بار مرده و ‏ بار زنده و ‏ بار باد و ‏ و ‏ و ‏ ضرایب مربوط به آنها می‏‌‏باشند.
‏یک سازه و اعضای آن به گونه‏‌‏ای طراحی می‏‌‏شوند که
‏رابطه (4) اثر بارهای با ضریب ‏ مقاومت با ضریب
‏در اینجا منظور از ‏”‏ اثر بارهای با ضریب ‏“‏ آثار سازه‏‌‏ای است (نظیر لنگر خمشی، برش و پیچش) که از ترکیب بارها ناشی شده‏‌‏اند. ترکیب بارها خود با ضریب کردن ضرایب بار ‏ در ‏”‏بارهای مقرر‏“‏ و اعمال ضرایب ترکیب ‏ و ضرایب اهمیت ‏ حاصل می‏‌‏شوند و نتیجه می‏‌‏شود.
‏رابطه (5)
‏که در آن :
‏: مقاومت با ضریب
D‏ : بار مرده
‏4
‏5
L‏ : بارهای زنده حاصل از سکونت و بهره‏‌‏برداری (شامل بارهای قائم جرثقیلها، برف،‏‌‏یخ و باران، فشار زمین و آب و ... )
Q‏ : بار باد با زلزله (هرکدام که اثر نامطلوب‏‌‏تری داشته باشد.)
T‏ : بارهای ناشی از اثرهای تجمعی دما، خزش، جمع‏‌‏شدگی و نشست غیرمتقارن
‏ : ضرایب بار که عدم قطعیت حاصل از تغییرات بار و الگوهای بارگذاری و آنالیز آثار آنها را به حساب می‏‌‏آورد.
‏ : ضرایب ترکیب بارها که کاهش احتمال وقوع همزمان بارهای با ضریب کامل را منعکس می‏‌‏نماید.
:‏ ضریب اهمیت که عواقب ناشی از تخریب را منظور می‏‌‏نماید.
‏: ضریب مقاومت که در مقاومت مقرر مواد ضرب می‏‌‏گردد تا متغیر بودن خواص مواد و ابعاد آنها، نیروی کار نوع تخریب و عدم قطعیت پیش‏‌‏بینی مقاومت را در نظر گیرد.
‏2-1- ضرایب بار و مقاومت :
‏1) ضریب بار :
‏ (به جز در مورد واژگونی ، از جا کنده شدن یا معکوس شدن تنش که در این موارد بار مرده در برابر این عوامل مقاومت می‏‌‏کند و ضریب 85/0نظر گرفته می‏‌‏شود.)
‏ ‏ و ‏ و
‏2) ضریب ترکیب بار :
‏وقتی در رابطه (5) فقط یکی از بارهای L‏ و Q‏ و T‏ وجود داشته باشد.
‏ وقتی در رابطه (5) دو مورد از بارهای L‏ و Q‏ و T‏ وجود داشته باشد.
‏18
‏5

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد