پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق توت فرنگی 10 ص ( ورد)

تحقیق-توت-فرنگی-10-ص-(-ورد)
تحقیق توت فرنگی 10 ص ( ورد)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 19 کیلوبایت
قیمت: 8500 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 6 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏توت فرنگی گیاهانی است از خانواده osaeea‏ که تا به حال 34 گونه آن ‏(جهان شناخته شده است که از گونه های تجاری و آن می توان به F X annanassa, F, resca, Fragaria moachata‏ که گونه است جدید اشاره کرد.
‏نام strawberry‏ ممکن است از strew mulch‏ (مایع پوشالی) که در سالهای ‏گذشته استفاده می شده بدست آمده باشد و یا از کلمه strew‏ که به معنی spread‏ یا پخش کردن است که توت فرنگی توسط را؟ پخش می شود وبعدا کلمه strew berry‏ به strawbenzy‏ تغییر کرده است.
‏ارقام توت فرنگی را بر اساس شرایط محیطی و گلدهی به 2 گروه تقسیم می کنند.
‏1‏-shrt- bley or june bearing‏ که روز کوتاه بوده و برای انگیزش گل به طور روز کمتر از ‏1 ساعت و دمای زیر 60F‏ ‏نیاز دارند. در بهار میوه داده و در مناطقی که تابستانهای سرد نمی توانند رشد کنند)
‏2- Ever bearing‏ که به شرایط خاصی نیاز ندارد و از آن می توان به F. vesca‏ و F. virginiana glauca‏ اشاره کرد.
‏فواید توت فرنگی:
‏تو‏ت فرنگی ‏دارای خواص دارویی نسبتا زیادی است که به دلیل وجود مادهای بنام اسید الاگیک Ellgic. C.A ‏ است که از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
‏1-0خاصیت ‏ضد کار سینوژن که ماده مولد یا تشدید کننده سرطان است.
‏2- ضد جهش (که در هر دو مورد از ایجاد canzez‏ یا سرطان جلوگیری می کند)
‏3- باز دارنده جذب سطحی H.I.V‏ ‏توسط سلولها
‏4- باعث ایجاد بافرهای عناصر فلزی مثل ca‏ و مگنریوم می شود.
‏5- انعقاد خون را افزایش می دهد که شاید به دلیل ایجاد باندهای فلزی باشد.
‏6- دارای خاصیت آللوپاتی است که می توان از آن در کنترل رشد و جوانه زنی بذرها و همینطور در رشد باکتریهای ثبت کنند ازت استفاده کرد.
‏7- باعث کنترل رشد لارو حشرات می شود
‏در کنار این موارد دارای عناصر و ویتامینهای بسیاری است که دارای ارزش غذایی بالایی است
‏اهمیت کشاورزی:
‏برای سن آمار سال FAO, 2002‏ ‏ مقدار محصول آن در جهان 3/237/533MT‏ ‏یا 1/7‏ بیلیون پوند بوده توت فرنگی در 71 کشور دنیا تحت مسافتی حدود 506/000‏ هکتار کشت می شود ‏که از انسان 1992 یک رشد 33% ‏را نشان می دهد. و بدین ترتیب جز بالاترین عملکردهای محصولات میوه است که میانگین عملکرد آن در جهان ‏ است که بالاترین مقدار آن ‏ در آمریکاست که مهمترین تولید کننده بشمار می آید.
‏مشخصات گیاه:
‏توت فرنگی گیاهی چند مساله با برگهایی با 3 برگچه که از روی crown‏ برخواسته شده. برگچه های تخم مرغی با لبه دندانه ؟ ‏گلهای سفید با عرض حدود cm‏ 5/2 و با 30-25 پرچم و 500-50 مادگی که بر روی یک نهنج مخروطی بر جسته و زرد قرار دارند که ابتدا گل انتهایی که بزرگتر است باز شده و بزرگترین میوه را بوجود می آورد، گلهای جانبی کوچکتر بوده دارای مادگی کمتری هستند و میوه کوچکتری می دهند. عکس در ارقام تجاری میوه ها نسبت به شاخساره ها وزن بیشتری داشته و بررسی خاک را می گیرند.
‏توت فرنگی یکی از میوه های بسیار حساس و به شدت فساد شدنی است خاصیت غیر کلی ؟ آنها باعث می شود تا مجبور باشیم آنها را در حالت کاملا رسیده برداشت کنیم، کیفیت توت فرنگیهای تازه به بلوغ رسیده و رسیدگی آنها به
‏آشکار شدن خصوصیات ظاهری از قبیل: شدت رنگ قرمز و توزیع آن، اندازه میوه، شکل میوه و عدم فساد یا تغییر شکل
‏ثبات و استحکام و
‏؟ ‏که وابسته به مقدار قند اسیدهای آلی و مواد معطر دار بستگی دارد.
‏فساد پذیری و‏ ‏حساسیت بالای توت فرنگی و همینطور نحوه برداشت آن که در تاره خوری و ؟ هر دو به صورت دستی است از یک طرف وجود پوسیدگیهایی که مهمترین آنها Rhi3 opus rot, groy- mold‏ که سرعت در تمام بستر گسترش می یاب‏ن‏د از طرف ‏دیگر ‏؟ ‏برای داشتن یک محصول خوب دوره نگهداری پس از برداشت طولانی ؟ را از قبیل از برداشت داشته باشیم:
‏در مراقبتهای قبل از برداشت مسایل توصیه شده عبارتند از:
‏کشیدن؟ وعدم تماس میوه با خاک
‏نبودن آبیاری با مسطح باز
‏کنترل دقیق آفات و بیماریها
‏دور کردن سریع در هنگام برداشت
‏جلوگیری از ضرب خوردن میوه ها در هنگام برداشت وانتقال
‏جدا نمودن میوه های ضرب خورده و آلوده به بیماریها در هنگام انبار
‏همینطور که ملاحظه می کنیم این موارد به 3 ‏دسته پیشگیری، رفع و پاکسازی تقسیم می شوند.
‏باید توجه و ‏داشت حتی پس از برداشت، توت فرنگیها زنده بوده و گرما تولید می کنند ‏که نتایج فرایند طبیعی تنفس ‏است بعدا به شرایط خاص پس از برداشت نیاز دارند و در شرایط غیر ایده آل نمی توانند بیشتر از یک هفته نگهداری شوند همانطور که می دانید ضایعات کیفی میوه برای مصرف کننده قابل قبول نیست یکی از پارامترهای کیفیت رشد تحت تاثیر آن است است و کیفیت تحت ؟ به شرکت کاهش یابد بنابراین مدیریت مناسب؟ بسیار مهم است.
‏یک مدیریت صحیح برای توت فرنگی با precool ing‏ یا کاهش سریع؟ مزرعه شروع می شود این افت ؟ اولیه که می تواند تا 30oc‏ ‏بالا باشد در کاهش زوال توت فرهنگی بسیرا حیاتی است
‏تنفس:
‏یکی دیگر از عواملی که کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد تنفس است می دانید که تنفس ذخیره غذایی را به انرژی تبدیل می کند. در طی مراحل این توالیها ذخیره غذایی (قند، نشاسته) به اسیدهای آلی و سپس به ترکیبهای که بن دار ساده تبدیل می شوند که در این پروسه اکسیژن از هوای محیط گرفته شده ودی اکسید کربن رها می شود که برای کنترل این تغییرات ا‏ز انبارهای کنترل اتمسفر استفاده می شود.
‏از طرفی دیگر ؟ قابل توجه ای از انرژی گیا‏ه صرف زنده نگهداشتن ‏آن می شود‏ مقداری ‏انرژی به صورت گرما در می آید که به آن vital heat‏ یا گرمای حیاتی گفته می شود که باید با مدیریت صحیح کنترل شود توت فرنگی ‏جزو میوه های حساس به سرما یا chilling‏ نیست و بنابراین براحتی می توان آنرا تا دمای 00c‏سرد کرد. در نتیجه مهمترین توصیه ای که برای نگهداری توت فرنگی و کنترل دما و تنفس آن می شود. Precooling‏ تا صفر در یک ساعت پس از برداشت وباقی ماندن در این دما تا زمان بسته بندی است.
‏انتخاب روش سرمادهی اولیه بر فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که شامل: سرعت سرما دهی، سازگاری با روش و وسیله ‏سرمادهی، شرایط انبار یا ‏محل بعدی نگهداری، تجهیزات و ‏عوامل اقتصادی دارد از طرفی آشنایی با شرایط وتجهیزات سرما دهی برای انتخاب روش مناسب و اطلاع داشتن از پاسخهای بیولوژیکی بسیار ضروری است که محصولات تازه باغبانی سیسمتهای زنده بوده که بسیاری از فعالیتهای بیولوژیکی ضروری زندگیشان را در زمان حمل و نقل و جابه جایی
‏طی می کنند و باید در تمام این مراحل زنده و سالم بمانند.
‏طی سرما‏ دهی اولیه های محصول به سمت سرمای محیط انتقال می یابد و سرعت این جابجایی دمای اولیه محصول (؟ مزرعه) بستگی دارد و همچنین در این راستا 3 فاکتور مهم وجود دارد: زمان، دما، نحو تماس برای بدست آوردن حداکثر ، محصول باید در دستگاه precoolez‏ برای مدت کافی باقی بماند تا دما انتقال یابد سایز دستگاه نیز باید برای نگهداری حجم مورد‏ ‏نظر از محصول نیز مناسب باشد و دستگاه نیز ؟ های خود را در تمام مدت ثابت نگهدارد و باید بگونه ای باشد که تمامی سطوح توت فرنگی ارتباط داشته باشند.
‏به طور کلی برای توت فرنگی از سیستم forces- air‏ استفاده می شود و سیسمتهای Hydracoohing‏ کمتر توصیه می شود چرا که lberry‏ ی تازه بسیار مستعد فساد و ضرب خوردگی هستند و سرمادهی با یخ و برفک بدترین سیستم ‏است چرا که فساد و تخریب را تشدید می کند.
Forced- air coo ling (pressure cooling)
Forced- air cooling‏ می تواند بسیاری از مشکلات ‏سرما دهی را حل کند چرا که یک جریان هوای سرد است که به سرعت از میان محصول حرکت می کند وسیستمی که یک فشار ملایم از هوای سرد را در بین بست ها انتقال می دهد می تواند باعث جابه جایی سریع هوای گرم و سرد شود و با یک طراحی درست می توان سرمایی یکنواخت و سریع را از بین بسته ها انتقال داد.
‏در این راستا سیستمهای مختلفی را می توان استفاده کرد که انتخاب آن بر اساس نیا زماست.
Foread- air tunuel
‏یکی از قدیمی ترین روشهای سنتی سرمادهی است . در واقع 2 ردیف از بسته ها طوری در کناب هم قرار می گیرند که یک هواکش در بین آنهاست و هوای وارد شده از بین آنها گذشته و خارج می شود و در این بین هوا از داخل جعبه های می گذرد و به سمت فشار منحنی می رود و بدین طریق سرما با محصولات در تماس است این هواکشها می توانند متحرک بوده و بین ردیفها جا به جا شوند و یا به صورت ثابت در کل سالن قرار می گیرند.
Cold wadl‏
‏ا‏ین یک ساختمان و فضای ثابت و همیشگی است که با هوا کشهایی تجهیز شده باشد که معمولا در انتها یا در کنار انبار قرار ‏دارند دهانه های آنها روی دیو‏رای است که محصولات بتواند در مقابل آنها قرار گیرند. دیوارها باید عایقهایی داشته باشند تا هوای سرد از آن خارج نشود هر بسته از محصول به محض ورود به سیستم در معرض سرما قررا می گیرد و در نتیجه دیگر لازم نیست تا منتظر بمانیم تا تمام انبار پر شود.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد