پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق پیشنهاد روشی برای بودجه‌ریزی عملیاتی 48 ص (قابل ویرایش)

تحقیق-پیشنهاد-روشی-برای-بودجه‌ریزی-عملیاتی-48-ص-(قابل-ویرایش)
تحقیق پیشنهاد روشی برای بودجه‌ریزی عملیاتی 48 ص (قابل ویرایش)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 139 کیلوبایت
قیمت: 8500 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 73 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

59
‏3- پیشنهاد روشی برای بودجه‏‌‏ریزی عملیاتی
HŽ‏
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
‏: نهاده‏‌‏ها ‏
‏ ‏ : ستانده‏‌‏ها
3
‏باسمه تعالی
‏مقدمه
‏بودجه‏‌‏ریزی عملیاتی عوامل ‏"صرفه‏‌‏جویی"‏ و ‏"اثربخشی"‏ را به ابعاد سنتی بودجه‏‌‏ریزی اضافه می‏‌‏کند. نظام بودجه‏‌‏ریزی عملیاتی بین ‏"کارآیی"‏ و ‏"اثربخشی" ‏تمایر قا‏ئ‏ل می‏‌‏شود. در‏"‏کارآیی"‏ استفاده مفید از منابع مورد نظر است، در حالیکه ‏"اثربخشی"‏ با عملکرد مرتبط است. در بودجه‏‌‏ریزی عملیاتی طبقه‏‌‏بندی عملیات به‏‌‏نحوی است که هدفها شفافتر بیان می‏‌‏شوند، ارزیابی بودجه سهل‏‌‏تر بوده و در روش هزینه‏‌‏بندی آن ارتباط بین داده و ستانده مورد توجه قرار می‏‌‏گیرد.
‏مهمترین هدف بودجه‏‌‏ریزی عملیاتی اصلاح مدیریت بخش عمومی و افزایش اثربخشی مخارج این بخش است. ویژگی‏‌‏های اساسی این اصلاح عبارتند از:
‏ارزیابی پاسخگویی مسئولین دستگاههای اجرایی براساس معیار دستاوردهای فعالیتهای آنان، دامنه تاثیرگذاری‏‌‏ آنها جهت نیل به دستاوردها و بودجه و امکاناتی که برای تحقق دستاوردها به مصرف رسیده است.
‏ارزیابی پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی به مسئولین ذیربط براساس محصولاتی که باید تولیدکنند و بودجه و سایر امکاناتی که برای تولید این محصولات بکار می‏‌‏گیرند.
‏تضمین و تحکیم پاسخگویی از طریق مبادله موافقتنامه بین مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی و بین مسئولین دستگاههای اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه
3
‏‌‏ریزی کشور (به نمایندگی از طرف دولت).
‏استقرار نظام بودجه‏‌‏ریزی ستانده محور
‏دادن اختیارات لازم به مدیران در انتخاب نهاده‏‌‏های لازم برای تولید محصولات مورد نظر
‏ارزیابی مستمر عملکرد مدیران و مبنا قراردادن نتایج عملکرد به عنوان یکی از معیارهای تخصیص اعتبارات.
‏برای اجرای نظام فوق اقدامات اساسی زیر باید انجام گیرد:
‏برنامه‏‌‏های عملیاتی دستگاههای اجرایی جهت تحقق اهداف بخش ذی‏‌‏ربط بازبینی، اصلاح و نهایی شود.
‏در چارچوب وظایف مصوب دستگاههای اجرایی، فعالیتهای کمیت‏‌‏پذیر ذیل هر یک از برنامه‏‌‏های نهایی شده تعیین گردد.
‏هزینه تمام شده هر یک از فعالیتها برای دستیابی به هدف تعیین شده محاسبه گردد.
‏یک نظام نظارتی و گزارشگیری مستمر تمامی مراحل کار استقرار یابد.
‏انجام اقدامات فوق مستلزم استقرار یک نظام هزینه‏‌‏یابی محصول در دستگاههای‏ اجرایی‏ با ویژگی‏‌‏های یاد شده می‏‌‏باشد.
‏اصول و مفاهیم هزینه‏‌‏یابی محصول
‏در این بخش اصول و مفاهیم هزینه‏‌‏یابی، هدف و منافع حاصل از هزینه‏‌‏یابی محصول، هزینه‏‌‏یابی فعالیتها، اقسام هزینه
5
‏‌‏یابی و سیاستهای حسابداری هزینه‏‌‏یابی مورد بررسی قرار می‏‌‏گیرد.
‏ 2-1- هزینه‏‌‏یابی محصول چیست؟
‏محصول، کالا یا خدمات نهایی است که منعکس کننده خواست دولت،‏‌‏ به عنوان خریدار، از دستگاههای اجرایی برای‏ ارائه‏ آن به متقاضیان است. دراین‏‌‏ خصوص می‏‌‏توان به مثالهایی مانند ارایه خدمات ثبتی، آموزشی، بهداشتی و یا تولید برخی محصولات کشاورزی یا صنعتی اشاره کرد.
‏هزینه‏‌‏یابی محصول فرآیندی است که به وسیله آن هزینه نهاده‏‌‏ها (مانند حقوق و دستمزد) به محصولات تعلق می‏‌‏گیرد. در این فرآیند هزینه‏‌‏های کل هر دستگاه اجرایی برای تولید محصولات آن به نحوی اختصاص می‏‌‏یابد که پاسخگوی هزینه واقعی ارایه‏ یا‏ تولید هر محصول باشد.
‏به طور مثال اگر یک دستگاه اجرایی خدمات متنوعی‏ ارائه دهد یا کالاهای متنوعی ‏تولید کند ممکن است بخواهد کل هزینه تولید هر واحد خدمات یا محصول را برآورد نماید. این اطلاع به دستگاه اجرایی کمک می‏‌‏کند که اولاً بهای ارائه هر واحد از محصول را تعیین کند و همچنین نسبت به حدود پرداختهای پرسنلی یا اداری تصمیم مناسب را اتخاذ نماید.
‏هزینه‏‌‏یابی در دو مرحله انجام می‏‌‏گیرد:
‏مرحله اول:‏ جمع‏‌‏آوری اطلاعات هزینه‏‌‏ای
‏مرحله دوم:‏ استفاده از اطلاعات جمع‏‌‏آوری شده در هزینه‏‌‏یابی فعالیتهای مربوط به تولید محصولات
‏2‏-2- هدف و منافع حاصل از هزینه‏‌‏یابی محصول
‏در فرآیند نظام پیشنهادی دستگاههای اجرایی در چارچوب قرارداد یا موافقتنامه‏‌‏ای با دولت خدماتی را ارایه یا کالایی را تولید می

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد