پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق تکثیر کاکتوس ها 6ص ( ورد)

تحقیق-تکثیر-کاکتوس-ها-6ص-(-ورد)
تحقیق تکثیر کاکتوس ها 6ص ( ورد)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 103 کیلوبایت
قیمت: 8500 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏تکثیر کاکتوس ها
‏بدست اوردن قلمه مناسب ن‏ی‏از‏ به حسن انتخاب دارد کاکتوس ها از راه قلمه زدن به راحت‏ی‏ تکث‏ی‏ر‏ م‏ی‏ شوند.ول‏ی‏ ا‏ی‏ن‏ عمل ب‏ی‏شتر‏ از کاکتوس ها‏ی‏ جزء جزء صورت م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏.ز‏ی‏را‏ به گ‏ی‏اه‏ اس‏ی‏ب‏ کمتر‏ی‏ م‏ی‏ زند.از جوانه ها‏یی‏ استفاده کن‏ی‏د‏ که سطح تماس کمتر‏ی‏ با گ‏ی‏اه‏ دارند.از گرفتن قلمه از پ‏ا‏ی‏ه‏ گ‏ی‏اه‏ خوددار‏ی‏ کن‏ی‏د‏.رطوبت ا‏ی‏ن‏ قسمت از گ‏ی‏اه‏ ب‏ی‏شتر‏ است و خطر گند‏ی‏دگ‏ی‏ گ‏ی‏اه‏ مادر ب‏ی‏شتر‏ است.اگر ا‏ی‏ن‏ کار را کرد‏ی‏د‏ و پا‏ی‏ه‏ گ‏ی‏اه‏ شروع به فاسد شدن کرد سر‏ی‏عا‏ قسمت گند‏ی‏ده‏ را جدا کرده و گ‏ی‏اه‏ مادر را ‏ی‏ک‏ هفته خارج از خاک قرار داده و سپس به گلدان انتقال ده‏ی‏د‏.
‏انواع ‏تکثیر کاکتوس‌ها
‏جنسی
‏غیر جنسی
‏بعضی از کاکتوس‌ها نظیر مامیلاریا گل دهی منظم هر ساله دارند. بذر سیاه رنگ کوچک تولید می‌کنند. بعضی دیگر از کاکتوس‌ها نظیر زیئو کاکتوس که گل‌های بسیار کم دوامی دارند تولید بذر کمتری می‌کنند.
‏تکثیر بذری کاکتوس‌ها
‏عموم کاکتوس‌ها بذرهای بسیار ریز با قوه نامیه نسبتاً کوتاه دارند. نکات مهم در کشت بذری کاکتوس:
‏- بذرها قوه نامیه مناسبی داشته باشند؛ یعنی تعداد جوانه زنی گیاه در زمان معین به اندازه قابل قبول باشد؛
‏نحوه کشت طوری باشد که بذرهای ریز بتوانند جوانه بزنند.
‏بنابراین کاکتوس‌ها را در سبدهای پلاستیکی کم عمق با یک خاک بسیار سبک (ترجیحا پیت ماس) کشت می‌کنند. آبیاری بسترهای کشت در پای گیاه انجام می‌گیرد، یا اینکه سبدها را در ظرف‌های آبی قرار داده که بتدریج آب را جذب می‌کند و گیاه و بذرها مرطوب شده و بعد جوانه می‌زنند. مثل هر گیاه دیگر بذرکاری باعث طولانی شدن زمان رشد و نمو و بلوغ گیاه می‌شود.
‏2
‏تکث‏ی‏ر‏ بذر‏ی‏ کاکتوس ها
‏عموم‏ کاکتوسها بذرها‏ی‏ بس‏ی‏ار‏ ر‏ی‏ز‏ با قوه نام‏ی‏ه‏ نسبتا کوتاه دارند
‏نکات مهم در کشت بذر‏ی‏ کاکتوس
‏بذرها‏ قوه نام‏ی‏ه‏ مناسب‏ی‏ داشته باشند ‏ی‏عن‏ی‏ تعداد جوانه زن‏ی‏ گ‏ی‏اه‏ در زمان مع‏ی‏ن‏ به اندازه قابل قبول باشد نحوه کشت طور‏ی‏ باشد که بذرها‏ی‏ ر‏ی‏ز‏ بتوانند جوانه بزنند بنابرا‏ی‏ن‏ کاکتوسها را در سبدها‏ی‏ پلاست‏ی‏ک‏ی‏ کم عمق با ‏ی‏ک‏ خاک بس‏ی‏ار‏ سبک (ترج‏ی‏حا‏ پ‏ی‏ت‏ ماس) کشت م‏ی‏ کنند.آب‏ی‏ار‏ی‏ ب‏سترها‏ی‏ کشت در پا‏ی‏ گ‏ی‏اه‏ انجام م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ ‏ی‏ا‏ ا‏ی‏نکه‏ سبدها را در ظرفها‏ی‏ آب‏ی‏ قرار داده که بتدر‏ی‏ج‏ آب را جذب م‏ی‏ کند و گ‏ی‏اه‏ و بذرها مرطوب شده و بعد جوانه م‏ی‏ زنند مثل هر گ‏ی‏اه‏ د‏ی‏گر‏ بذرکار‏ی‏ باعث طولان‏ی‏ شدن زمان رشد و نمو و بلوغ گ‏ی‏اه‏ م‏ی‏ شود.
‏تکثیر رویشی کاکتوس
‏عمده‌ترین تکثیر رویشی کاکتوس‌ها روش کاتینگ Cutting‏ یا قلمه زدن است. قلمه زدن در کاکتوس به فصل بستگی دارد و بهترین فصل برای آن اوایل تابستان می‌باشد. بطوری که آن‌ها را در یک بستر سبک و محیط با رطوبت کافی با آبیاری منظم کشت می‌کنند.
‏اما قبل از اینکه قلمه‌ی کاکتوس مخصوصاً کاکتوس‌های گوشتی نظیر سرئوس‌ها وارد بسترهای کشت شوند باید شیرابه گیاه را قطع کرد. برای انجام چنین عملی قبلاً قطعات جدا شده یا قلمه‌های کاکتوس را به مدت چندین ساعت در معرض تابش مستقیم آفتاب در تابستان قرار می‌دادند تا اینکه جریان شیرابه قطع می‌شد و سپس اقدام به کشت آن می‌کردند. ‏اما امروزه با توجه به اینکه ریشه‌دار کردن گیاهان ر کمترین در زمان حائز اهمیت است قلمه ها را در آب ولرم حدود 45 درجه سانتی گراد قرار می دهند. که در نتیجه جریان شیرابه قلمه ها قطع می شود.سپس آنها زا در بستر کاشت قرار می دهند وکار دیگری که بیشتر بعنوان یک هنر به نظر می‌رسد عمل پیوند یا گرافتینگ
‏3
Grafting‏ در کاکتوس است. آنچه مسلم است سرئوس‌ها یا کاکتوس‌های مخروطی، پایه‌های بسیار خوبی برای بیشتر مامیلاریاها یا اوپنسیه‌ها هستند.
‏4
‏کاکتوس‌ها
‏آگاو
‏سانس‏ی‏ور‏ی‏ا
‏آگاو
‏سانسیوریا

‏روش تکثیر آگاو :
‏تکثیر آگاو از طریق جدا کردن پاجوش صورت مى‌گیرد.
‏روش‏ های‏ تکثیر ‏سانسیوریا ‏:
‏تکثیر آنها از طریق تقسیم بوته و قلمه‏ٔ برگ در بهارصورت مى‏‌‏گیرد‏. قلمه‌هاى برگ به طول ۱۰ تا ۱۵ سانتى‌متر در ماسه شسته‌زده مى‌شود، در حرارتى حدود ۱۸ تا ۲۰ درجه، قلمه‌ها در ظرف یکى دو ماه ریشه‌دار مى‌شوند و جوانه‌هائى از کناره‏ٔ برگ‏‌‏ها شرو‏ع به رشد و نمو مى‌کنند و برگ‌هاى جدید ظاهر مى‌گردند.
‏تکث‏ی‏ر‏ کاکتوسها:
‏قلمه‏:‏ در بهار و تابستان قلمه زده م‏ی‏ شود که با‏ی‏د‏ در محل‏ی‏ سا‏ی‏ه‏ خشک شود و سپس کاشته م‏ی‏ شود.
‏پاجوش‏:‏ از کنار ساقه کاکتوس جدا و کشت م‏ی‏ شود.
‏بذر‏:‏ در گلدان‏ی‏ حاو‏ی‏ مخلوط خاک‏ی‏ مناسب * بذر را کاشته در محل روشن م‏ی‏ گذار‏ی‏م‏ و رطوبت آنرا با قرار دادن پلاست‏ی‏ک‏ تام‏ی‏ن‏ کرده تا سبز شود.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد