پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان 55 ص

تحقیق-تجارت-الکترونیک-در-ایران-و-جهان-55-ص
تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان 55 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 64 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

أ
‏پیش‏‌‏گفتار
‏امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مختلف قرار گرفته است. تجارت الکترونیکی یکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‏‌‏های اقتصادی است. ظهور اینترنت و تجاری شدن آن در دهه‏‌‏های اخیر شیوه‏‌‏های سنتی تجارت را متحول نموده است. تجارت الکترونیکی انقلابی در شیوه‏‌‏ها و رویه‏‌‏های تجاری گذشته ایجاد کرده و سرعت و صرفه‏‌‏جویی را در بهترین وجه جامه عمل پوشانده است. در محیط الکترونیکی فاصله‏‌‏های جغرافیایی و محدودیت‏‌‏های زمانی و مکانی منتفی و مبادلات تجاری بر پایه اطلاعات الکترونیکی انجام می‏‌‏شود. تجارت الکترونیکی با رفع موانع فراروی تجارت بین‏‌‏الملل روند تجارت جهانی را تسریع می‏‌‏نماید. تجارت الکترونیکی از مزایا و پیامد‏‌‏های اقتصادی مهمی از قبیل گسترش بازار، کاهش قیمت منابع تولید، ارتقای بهره‏‌‏وری، کاهش هزینه‏‌‏های مبادلاتی، ایجاد اشتغال و کاهش تورم برخوردار بوده و در رشد درون‏‌‏زای اقتصادی نقش محوری دارد.‏
‏مزایای فراوان تجارت الکترونیکی سبب شده که نه‏‌‏ تنها کشورهای توسعه یافته بلکه کشورهای در حال
‏توسعه نیز از آن به عنوان ابزاری برای رقابت در عرصه داخلی و بین‏‌‏المللی استفاده نمایند. نبود راهبرد تجارت الکترونیکی نتیجه‏‌‏ای جز انزوا درعرصه اقتصاد جهانی بدنبال نخواهد داشت. گسترش روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان، بکارگیری آن توسط بنگاه‏‌‏های اقتصادی و پذیرش تدریجی آن از سوی مصرف‏‌‏کنندگان بیانگر مزایای بالقوه تجارت الکترونیکی در عرصه‏‌‏های اقتصادی و تجاری است. بنابراین راهی جز تلاش مستمر برای استفاده از آن در فعالیت‏‌‏های اقتصادی متصور نیست.
‏دسترسی افراد و تجار به ابزارهای ارتباطاتی با کیفیت برتر و هزینه‏‌‏های پایین، یکی از بسترهای مهم تجارت الکترونیکی است.
‏فهرست مطالب
‏ عنو‏ان‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏شماره صفحه
‏پیش گفتار ...........‏................................‏.................................‏......‏.........................‏......‏..............‏....‏ ‏ ‏الف
‏مقدمه ......................................‏.......‏....................................‏......‏...............................‏......‏............... ‏ ‏1
‏مفاهیم پایه تعریف تجارت الکترونیک
ب
‏تجارت الکترونیک در ایران و جهان و وضعیت تجارت الکترونیک در جهان
‏تجارت الکترونیک در جهان .......................‏.................‏................................................‏........‏.........‏ ‏ ‏9‏
‏راهبردهای تجارت الکترونیک در ایران ....................................................................‏...‏..‏....‏........‏..‏. ‏ ‏11‏
‏سیاست تجارت الکترونیک در ایران
‏تجارت الکترونیک ابزاری در جهت توسعه صادرات
‏چرخه ژنریک تجارت ، مزایا ، محدودیت ها و نیازهای تجارت الکترونیک ..............‏...‏......‏.......‏....... ‏20‏
‏تقسیم بندی تجارت الکترونیک .......................................‏.............................‏..‏...‏....‏....................... ‏21‏
‏هزینه های راه اندازی تجارت الکترونیک در ایران
‏نمونه ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه ( B2B‏ ) .............................‏.............‏.......‏.‏.‏............ ‏22‏
‏فعالیتهایی که در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده ( B2C‏ ) قرار می گیرد ....................‏........... ‏22
‏دولت ‏و مزایای دولت الکترونیک (e_Government‏) .......................................‏......‏...‏..‏.................‏25‏
‏قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی ( e_law‏ ) ....‏.............................‏.‏....‏..‏................ ‏26
‏قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک در ایران‏...............................................................................27
‏فواید بکارگیری e_law‏ در تجارت الکترونیک ( e_commerce‏ ) ..............‏..‏.......‏.‏.‏..‏................. .‏27
‏وظایف مراکز تایید و ثبت نرم افزارها در حفاظت آنها.............................................................28
‏مزیت ها و معایب تجارت الکترونیکی ...................................‏...‏..................‏........‏.......‏...‏...........‏.....‏30
‏نیازهای تجارت الکترونیکی ..........................................................‏...............‏......‏......‏..‏....‏.‏............ ‏32‏
‏آشنایی با تجارت الکترونیک از دیدگاه مشتریان و اجزاء تشکیل دهنده آن ..‏....‏......‏..‏.......‏.‏........... ‏32
ج
‏تجارت الکترونیکی از دیدگاه مشتری چیست ؟ ...........................‏...........‏.......................‏.‏..‏....‏.‏......‏.‏....... ‏32‏
‏امنیت در تجارت الکترونیکی ............................‏.............................‏............................‏..‏....‏.‏.‏.‏........ ‏33‏
‏رمز نگاری ( Encty Ption‏ ) ............................................‏..........................‏.....................‏..‏.‏....‏.‏....‏..‏......... ‏34
‏هویت شناسی و موسسات ...............................................................................‏..............‏.‏..‏.‏.....‏.‏.....‏.‏......... ‏35
‏متدهای پرداخت الکترونیکی .....................................................................‏........‏..‏.....‏.‏.‏................. ‏37
‏سیستم کارتهای اعتباری ........................................................................‏..‏...‏.................‏..‏.‏..‏.‏........‏............. ‏37
‏پول الکترونیکی و کارتهای هوشمند ....................................................‏.‏.........‏................‏...‏...‏.........‏........ ‏38‏
‏پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه .........................................‏...........................................‏...‏.................... ‏40‏
‏سهولت بکار گیری از تجارت الکترونیک .................................................................‏...‏....‏.‏..‏.‏.......... ‏41
‏ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی ( mall‏ ) .......................‏.......................................‏..‏....‏..‏.‏..‏.‏.‏........ ‏41
‏ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر..................‏.....‏................ ‏43‏
EDI‏ ‏–‏ مبادله الکترونیکی داده ها به عنوان پیشینه تجارت ..............................‏.‏...‏........................ ‏43‏
‏مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات ..........................................................‏.‏...........‏.‏.............. ‏45
‏هزینه های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات .............................................‏.......‏.‏.........‏.‏............... ‏46
‏زیر ساخت های لازم جهت تجارت الکترونیکی ................................................‏...........‏.............. ‏48
د
‏نتیجه گیری ...........................................................................................‏.‏....‏................................ ‏51
‏منابع و ماخذ ........................................................................................‏.........‏............................. ‏52

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد