پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق تجارت الکترونیک از طریق اینترنت

تحقیق-تجارت-الکترونیک-از-طریق-اینترنت
تحقیق تجارت الکترونیک از طریق اینترنت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 11 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 2 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 


‏تجارت الکترونیک از طریق ‏اینترنت
‏یکی از فرم هایی که برای تجارت الکترونیک ‏ایجاد شد مبادله الکترونیکی داده ها یا ED‏بود که به منظور تبادل اطلاعات تجاری به صورت الکترونیکی در دهه 1980 به وجود آمد .EDI‏وسیله ای است برای تبادل اطلاعات تجاری از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر، این اطلاعات تجاری می تواند سفارش خرید ، صورتحساب ویا دستورات پرداختی باشد در یک مرکز دولتی یا صنعتی بزرگ باشد .
‏استفاده ازEDI‏ بسیار دشوار می باشد واغلب در صنایع بزرگ مثلاُ صنعت اتومبیل سازی ‏ وبه منظور های حمایتی از آن استفاده می شود .
‏فرمت های پیام هایEDI‏ استاندارد هستند دو استاندارد اصلی برایEDI‏ وجوددارد :
‏استاندارهای پیام های 21‏×‏ که با حمایت مؤسسه استاندارد بین المللی آمریکا (ANSI‏) وبه وسیله کمیته استاندارد معتبر 21‏×‏ (ASC1‏) توسعه داده شده است . این استانداردها عمدتا در آمریکای شمالی استفاده می شود .
‏استانداردEDIFACT‏ ( استفاده ازEDI‏ برای مسایل اداری وتجاری ، حمل ونقل ) که توسط کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا ایجاد شد . قبل از اینکه اینترنت به عنوان یک منبع ارتباطاتی برای ارتباطات تجاری استفاده شود ،EDI‏ به ارایه دهندگان سرویس هایVAN‏1-‏ ‏( شبکه های ارزش افزوده ) متکی بود .
‏معمولاVAN‏هاسرویس های مربوط به تبادل اطلاعات را ارائه می دادند و علاوه بر آن به مشتریان خود در زمینه امنیت ، نرم افزار های مورد نیاز ، بررسی و تنظیم تراکنش ها وبازیابی اطلاعات از دست رفته کمک می کردند.
‏در ارتباطات از طریقEDI‏ از پروتکل های اینترنت استفاده نمی شد بلکه ترجیحا آنها از ترکبیی از تکنولوژی هایی مانند : اختصاصی کردن خطوط ارتباطی ، اتصالاتdial-up‏و ترمینال هایMain frame‏و شبکه هایPacket-switching‏استفاده می کند .
‏تجارت در اینترنت انتخابات زیادی را برایEDI‏ به ارمغان آورده است ، در مرحله اول اگرVAN‏ ها به اینترنت متصل شوند به کاربران خود ابزار های ارتباطی ارزان قیمت و همیشه آماده ای را ارائه می دهد . این همچنین امکان اتصال بهVAN‏ های دیگر را به صورت ارزان قیمت آماده ارایه می دهد .
‏بنابراینVAN‏ها مجبور نیستند که خدمات طولانی مدتی ارایه دهند ، در هر حالVAN‏ها سرویس های کمکی را که ممکن است برای مشتریان مبتنی برEDI‏ بسیار مهم باشد هنوز هم ارائه می دهند .
‏کاربرانEDI‏به عنوان یک راه حل استفاده از خدماتVAN‏را مسلما ترجیح نمی دهند ، آنها می توانند تراکنش هایEDI‏ خود را با شرکایشان ×× از طریق اینترنت انجام دهند ودر یک بازه وسیعی از مشتریان و شریکان تجاری بدون متحمل شدن هزینه های سنگینVAN‏ها از طریق اینترنت به انجام تراکنش های خود بپردازند . اگر تمام کاربرانEDI‏چنین دارایی را داشته باشند ، مسلما به زودی سرویس های ارزش افزوده تمام کاربران خود را از دست می دهند .
‏روش معمول برای انتقال ترافیکEDI‏ از طریق اینترنت پیام های الکترونیکی است . از آنجاییکهMIME‏ چهار چوب ایده آلی برای ترافیک پیام های شخصی شده ای مانندEDI‏ ارایه داده توسعه دهندگان استانداردهای اینترنت مجموعه ای از انواعMIME‏ برای انتقال دادن ترافیکEDI‏ تعریف کرده اند . اینMIME‏ ها می تواند برای انتقال پیام هایEDI‏ بین یک کاربرEDI‏ ویکVAN‏یا یک کاربرEDI‏ و کاربر دیگر استفاده شود . به دلیل اینکه استانداردهای مختلفی برای فرمت کردن پیام هایEDI‏ استفاده می شود ، سه نوعMIME‏ تعریف شده است :
‏یک نوعMIME‏که هر تبادل به فرمت21×ANSI‏ را که منطبق با استانداردهای 21×ANSI‏ 1-است در بر می گیرد .
‏یک نوعMIME‏که هر تبادل به فرمتEDI‏را که منطبق با استانداردهایEDIFACT‏ 1است در بر می گیرد .
‏یک نوع ازMIME‏ که هر پیامEDI‏ یا مجموعه ای از پیام هایEDI‏ را که منطبق با فرمت های معمول دیگری غیر
‏ازEDIFACT‏ و 21×ANSI‏ است در بر می گیرد .این نوع ازMIME‏ می تواند فقط در شرایطی استفاده شود که بین ارسال کننده پیام و دریافت کننده ، توافقات تجاری متقابلی صورت گرفته باشد برای اینکه در مورد نحوه استفاده از اینترنت برای ارسال پیام هایEDI‏ اطلاعات بیشتری کسب کنید ، توصیه می شود تا بهRFC 5681‏که
‏توسطGrihhin‏ Itouser‏ وHage‏ نوشته شده رجوع کنید .
‏تجارت ‏الکترونیکی باز
‏استفاده از تراکنش هایEDI‏ نیاز به هفته ها آماده سازی بین شرکای تجاری دارد. این مراحل شامل مذاکرات فنی و قراردادهای اداری و توافقات خصوصی اجرائی و ... می شود . شرکایی که ارتباطات تجاری خود را یه صورت الکترونیکی واز طریقEDI‏ انجام می دهند معمولا حجم بالایی از تبادلات تجاری را به صورت طولانی مدت با یکدیگر مبادله می کنند فقط چنین ارتباطاتی ارزش صرف هزینه بالایی استفاده ازEDI‏را دارد.
‏اینترنت کمک می کند تا شرکای تجاری به صورت کوتاه مدت و حتی یک بار بتواند با یکدیگر به تبادل تجاری بپردازند ، وب نیز به خریداران و فروشندگان کمک می کند تا به آسانی بتوانند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را پیدا کرده و نیز ابزارهای مناسبی برای انجام تراکنش بین آنها ارائه می دهد. پست الکترونیکی ابزار بسیار خوبی است برای توافقات و مذاکرات تجاری سریع و جایگزین مدارک کاغذی شده است . علاوه بر آن پروتکل های کاربری جدید به سرعت برای اهدافی مانند پرداخت های الکترونیکی بر اینترنت ، به وجود می آیند .

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد