پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق بتن و فولاد 11 ص

تحقیق-بتن-و-فولاد-11-ص
تحقیق بتن و فولاد 11 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 17 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 13 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏2
‏بتن
‏بتن و ‏فولاد ‏دو نوع مصالحی هستند که امروزه بیشتر از سایر ‏مصالح ‏در ساختمان انواع بناها از قبیل ساختمان ‏پلها‏،ساختمان سدها، ساختمان ‏متروها‏،ساختمان ‏فرودگاه ها ‏و ساختمان بناهای مسکونی و اداری و غیره به کار برده می شوند.و شاید به ‏جرأت می توان گفت که بدون این دو پیشرفت جوامع بشری به شکل کنونی میسر ‏نبود.با توجه به اهدافی که از ساخت یک بنا دنبال می شود،بتن و ‏فولاد ‏به تنهایی و یا به صورت مکمل کار برد پیدا می کنند. فولاد به لحاظ اینکه ‏در شرایط به دقت کنترل شده ای تولید می شود و مشخصات و خواص آن از قبیل ‏تعیین و با آزمایشات متعددی کنترل می شود،دارای کاربری آسانتر از بتن است. ‏اما بتن در یک شرایط کاملا متفاوتی با توجه به پارامتر های مختلف از قبیل ‏نوع ‏سیمان‏،نوع ‏مصالح و شرایط آب و هوایی تولید و استفاده می شود و عدم اطلاع کافی از ‏خواص مواد تشکیل دهنده بتن و نحوه تولید و کاربرد آن می تواند ضایعات ‏جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
‏با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر، علم شناخت انواع بتن و ‏خواص آنها نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است، به نحوی که امروزه انواع ‏مختلف بتن با مصالح مختلف تولید و استفاده می شود و هر یک خواص و کاربری ‏مخصوص به خود را داراست.هم اکنون انواع مختلفی از سیمانها که حاوی ‏پوزولانها ‏،خاکستر بادی،سرباره ‏کوره های ‏آهن ‏گدازی،‏سولفورها‏،‏پلیمرها‏،الیافهای ‏مختلف،و افزودنیهای متفاوتی هستند،تولید می شد. ضمن اینکه تولید انواع بتن ‏نیز با استفاده از حرارت،بخار،اتوکلاو،تخلیه هوا،‏فشار هیدرولیکی‏،‏ویبره ‏و قالب انجام می گیرد.
‏بتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با ‏سیمان ‏آبی و سنگدانه های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به دست می آیدو دارای ویژگیهای خاص است
‏2
.
‏اولین سؤالی که پیش می آید این است که چه رابطه ای بین تشکیل دهنده ‏بتن باید وجود داشته باشد تا یک بتن خوب به دست آید و اصولا بتن خوب دارای ‏چه شرایط و ویژگیهایی است. رابطه بین اجزاء تشکیل دهنده بتن،در خواص ‏فیزیکی و شیمیایی و همچنین نسبت اختلاط آنها با هم است.چه اگر مصالح یا آب ‏و سیمانی با خواصی مناسب بتن با هم مخلوط گردند و در شرایط و محیطی مناسب ‏به عمل آیند،یقینا بتن خوبی حاصل می شودو اصولا بتن خوب، بتنی است که ‏دارای مقاومت فشاری دلخواه و رضایت بخشی باشد. رسیدن به یک ‏مقاومت فشاری ‏دلخواه و رضایت بخش بدین ‏معناست که سایر خواص بتن مانند ‏مقاومت کششی‏، ‏وزن مخصوص، مقاومت دربرابر سایش، نفوذ ناپذیری، دوام، مقاومت دربرابر ‏سولفاتها و ... نیز همسو با مقاومت فشاری، بهبود یافته و متناسب می شوند.
‏اگر چه شناخت مصالح مورد مصرف در ساخت بتن و همچنین خواص مختلف بتن ‏کار آسانی نیست اما سعی می شود به خواص عمومی مصالح و همچنین بتن پرداخته ‏شود.
‏بتن اینک با گذشت بیش از 170 سال از پیدایش ‏سیمان ‏پرتلند به صورت کنونی توسط یک بنّای ‏لیدزی‏، ‏دستخوش تحولات و پیشرفتهای شگرفی شده است.در دسترس بودن مصالح آن، دوام ‏نسبتاً زیاد و نیاز به ساخت و سازهای فراوان سازه های بتنی چون ساختمان ‏ها، ‏پل ها‏، ‏تونل ها‏، ‏سدها‏، ‏اسکله ها‏، راه ها و سایر سازه های خاص دیگر، این ماده را بسیار پر مصرف نموده است.
‏اینک حدود سه تا چهار دهه است که کاربرد این ماده ارزشمند در شرایط
‏3
‏ویژه و خاص مورد توجه کاربران آن گشته است. اکنون کاملاً مشخص شده است که ‏توجه به مقاومت تنها به عنوان یک معیار برای طرح بتن برای محیطهای مختلف و ‏کاربریهای متفاوت نمی تواند جوابگوی مشکلاتی باشد که در درازمدت در سازه ‏های بتنی ایجاد می گردد. چند سالی است که مسأله پایایی و دوام بتن در محیط ‏های مختلف و به ویژه خورنده برای بتن و بتن مسلح مورد توجه خاص قرار گرفته ‏است.مشاهده خرابی هایی با عوامل فیزیکی و شیمیایی در بتن ها در اکثر نقاط ‏جهان و با شدتی بیشتر در کشور های در حال توسعه، افکار را به سمت طرح بتن ‏هایی با ویژگی خاص و با دوام لازم سوق داده است. در این راستا در پاره ای ‏از کشورها مشخصات و دستورالعمل ها واستانداردهایی نیز برای طرح بتن با ‏عملکرد بالا تهیه شده و طراحان و مجریان در بعضی از این کشورهای پیشرفته ‏ملزم به رعایت این دستورالعمل ها گشته اند.
‏در مواد تشکیل دهنده بتن نیز تحولات شگرفی حاصل شده است. استفاده از ‏افزودنی های مختلف به عنوان ماده چهارم بتن، گسترش وسیعی یافته و در پاره ‏ای از کشورها دیگر بتنی بدون استفاده از یک افزودنی در آن ساخته نمی شود. ‏استفاده از سیمان های مختلف با خواص جدید و سیمان های مخلوط با مواد ‏پوزولانی و نیز زائده های کارخانه های صنعتی روز به روز بیشتر شده و امید ‏است که بتواند تحولی عظیم در صنعت بتن چه از نقطه نظر اقتصادی و چه از نظر ‏دوام و نیز حفظ محیط زیست در قرن آینده بوجود آورد. در سازه های بتنی مسلح ‏نیز جهت پرهیز از خوردگی آرماتور فولادی از مواد دیگری چون ‏فولاد ‏ضد زنگ و نیز مواد ‏پلاستیکی ‏و ‏پلیمری (FRP) ‏استفاده می شود که گسترش آن منوط به عملکرد آن در دراز مدت گشته ‏است. با توجه به نیاز روز افزون به بتن های خاص که بتوانند عملکرد قابل و ‏مناسبی در شرایط ویژه داشته باشند،سعی شده است تا در این مقاله به پاره ای ‏از این بتن ها اشاره گردد. کاربرد مواد افزودنی به ویژه فوق روان کننده ها ‏و نیز مواد پوزولانی به ویژه دوده ‏سیلیس ‏در تولید بتن با مقاومت زیاد و با عملکرد خوب مختصراً آورده می شود. بتن
‏5
‏های خیلی روان که تحولی در اجرا پدید آورده است و نیز بتن های با نرمی ‏بالا برای تحمل ضربه و نیروهای ناشی از زلزله نیز از مواردی است که باید ‏به آنها اشاره نمود. کوشش های فراوان برای مبارزه با مسأله خوردگی آرماتور ‏در بتن و راه حل ها و ارائه مواد جدید نیز در اواخر سالهای قرن بیستم ‏پیشرفت شتابنده ای داشته است که به آنها اشاره خواهد شد.
‏افزودنی های خاص در شرایط ویژه :
‏برای ساخت بتن های ویژه در شرایط خاص نیاز به استفاده از افزودنی های ‏مختلفی می باشد. پس از پیدایش مواد افزودنی حباب هواساز در سالهای 1940 ‏کاربرد این ‏ماده ‏در هوای سرد و در مناطقی که دمای هوا متناوباً به زیر صفر رفته و ‏آب ‏بتن ‏یخ ‏می زند، رونق بسیار یافت. این ماده امروز یکی از پر مصرف ترین افزودنی ها در مناطق سرد نظیر شمال ‏آمریکا ‏و ‏کانادا ‏و بعضی کشورهای ‏اروپایی ‏است.
‏ساخت افزودنی های فوق روان کننده که ابتدا نوع ‏نفتالین ‏فرمالدئید آن در سالهای 1960 در ‏ژاپن ‏و سپس نوع ‏ملامین ‏آن بعداً در ‏آلمان ‏به بازار آمد شاید نقطه عطفی بود که در صنعت افزودنی ها در بتن پیش آمد. ابتدا این مواد برای کاستن ‏آب ‏و به دست آوردن کارایی ثابت به کار گرفته شد و چند سال بعد با پیدایش بتن ‏های با مقاومت زیاد نقش این افزودنی اهمیت بیشتری یافت. امروزه بتن های ‏مختلفی برای منظور ها و خواص ویژه و نیز به منظور مصرف در شرایط خاص با ‏این مواد ساخته می شود که ازمیان آنها به ساخت بتن های با مقاومت زیاد، ‏بتن های با دوام زیاد، بتن های با مواد ‏پوزولانی ‏زیاد (سرباره کوره های ‏آهن ‏گدازی و خاکستر بادی)، بتن های با کارایی بالا، بتن های با الیاف و بتن های زیر آب و ضد شسته شدن می توان اشاره نمود.
‏بتن های با کارآیی بسیار زیاد که چند سالی است از پیدایش آن در جهان و برای اولین بار در

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

خرید کاندوم خاردار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد