پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق تاریخچه انیمیشن 64 ص

تحقیق-تاریخچه-انیمیشن-64-ص
تحقیق تاریخچه انیمیشن 64 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 318 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏تاریخچه ‏انیمیشن
‏موضوع ‏انیمیشن از دیرباز مطرح بوده است. فکر ساخت انیمیشن از زمانی مطرح شد که در ‏زمان های گذشته کسانی که به ساخت فیلم های سینمایی و تلوزیونی مشغول بودند به ‏فکر افتادند که چرا فقط از جهان پیرامون خود فیلم تهیه کنند؟ چرا جهان گسترده ‏و بی نهایتِ، ذهن وتصورات خود را به نمایش نکشند؟ به همین علت آنان به این ‏فکر افتادند تا با در کنار هم گذاشتن نقاشی های متعدد، تصاویر متحرک بسازند ‏که این نحوهﻯ ساخت فیلم را " انیمیشن " نامیدند.‏ ‏به مرور زمان این انیمیشن ها ‏از کوتاهی و خشک بودن حرکات ومحیط در آمد. شرکت های بزرگ و سرمایه داران ‏بسیاری در مورد انیمیشن تلاش کردند و حاصل تلاش آنها بی نتیجه نبود‏ ‏زیرا سود ‏زیادی عایدشان شد
‏به مرور زمان انیمیشن های 2 بعدی وارد کامپیوتر شد و بر ‏زیبایی و جذابیت خود افزود، مثلا ً انیمیشن های ساخته شده از کیفیت رنگ ‏بالاتری نسبت به انیمیشن های قبلی داشت و بسیاری از قابلیتهای دیگری نیز ‏داشت. بعد از آن انیمیشن های کامپیوتری 3 بعدی (3D) ‏وارد بازار شد(کلمه ی 3D‏ ‏مخفف عبارت 3 dimension ‏می باشد که به معنای 3بعدی می باشد). ولی کسی زیاد به ‏سراغ آنها نمی رفت زیرا یادگیری آنها سخت بود و کمتر کسی بود که برای انیمیشن ‏سرمایه گزاری می کرد. البته کسانی هم به سراغ آنها رفتند و انیمیشن های ‏کوتاهی ساختند، ولی کسی آن انیمیشن ها را جدی ‏نگرفت.
‏اما این ‏بی توجهی ها بعد از ساخت اولین انیمیشن بلند و زیبا با نام" داستان اسباب ‏بازیهای 1 " (Toy Story 1) ‏به پایان رسید.
‏بعد از ساخت این انیمیشن شرکت های ‏بزرگ انیمیشن سازی 2 بعدی همچون والت دیزنی با آن مخالفت کردند، ولی دیدند که ‏مخالفت آنها فایده ای ندارد و چون بسیاری از مردم جذب انیمیشن های 3 بعدی شده اند. به همین علت شرکت والت دیزنی ودیگر شرکت های مخالف کم کم به طرف انیمیشن ‏های 3 بعدی کامپیوتری ‏کشیده شدند.
‏شرکت والت دیزنی چون نمی خواست این کار به یک باره انجام ‏شود، دست به کاری ابتکاری زد و روشی نوین را پدید آورد که این روش ساخت ‏انیمیشن بسیار موثر بوده وهست. این روش این گونه بود که این شرکت به جای این ‏که انیمیشن های 3 بعدی بسازد، به گونه ای هنرمندانه انیمیشن های 3بعدی را با ‏انیمیشن های 2 بعدی تلفیق می کرد و محصولی زیبا را ارائه میداد که بعدها شرکت‏ ‏های دیگر از این کار الگو گرفتند.
‏بعد از مدتی شرکت والت دیزنی انیمیشن های زیبای 3 بعدی ‏کامل را به بازار عرضه کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ انیمیشن سازی 3‏بعدی در جهان به حساب می آید. در حال حاضر انیمیشن های 3 بعدی و انیمیشن های ‏تلفیقی طرفداران بسیاری پیدا کره است که شاید شما هم یکی از طرفداران این گونه انیمیشن ها باشید.
‏مایکل‏ ‏کراندول پدر انیمیشن های دو بعدی و والت دیزنی با نفوذ ترین استودیو در‏ ‏جهان
‏انیمیشن بایستی که به عنوان یک ‏هنر باشد،اما به عنوان تجارت پا به عرصهﻯ وجود نهاد. ودر این راه مایکل ‏کراندول به عنوان پدر انیمنشن کاغذی صنعت انیمیشن را درست کرد. از سال 1911 ‏تا 1921 مایکل کراندول انیمیشن را با حقه های دوربینی ساده طوری پرورش داد که ‏انیمیشن 20 سال جلو افتاد. مایکل کراندول انیمیشن هایش را به تنهایی می ساخت ‏و برای بعضی از انیمیشن ها که فقط 5 دقیقه بودند یک سال وقت می گذاشت. اما ‏جهان سینما نمی توانست برای محدودیت انیمیشن صبر کند و به همین علت ‏استودیوهای پیشرفته ای به وجود آمد. حتی قبل از مایکل کراندول هم هنر انیمیشن ‏به جهان نشان داده شد،‏ ‏ولی برای اولین بار انیمیشن دایناسورها در سال 1914 به ‏عنوان اولین انیمیشن استودیویی پخش شد و در طی 5 سال بعد شرکت های انیمیشن
‏سازی در نیویورک متولد شدند.
‏موفق ترین و تاثیر گذارترین استودیوهای اولیه ‏استودیوی جان بری بود. این استودیو انیمیشن های قسمتی می ساخت که ساخت آنها ‏بسیار سخت طاقت فرسا و وقت گیر بود. این استودیو در سبک انیمیشن سازی ‏اختراعاتی به وجود آورد اما در نهایت در سال 1932 عمر این استودیو به پایان ‏رسید.
‏بعد از آن استودیوی پن سالیوان یکه تاز انیمیشن در آن سال ها بود و ‏بعضی از کارمندان استودیوی جان بری در آن استودیو استخدام شدند و از نبوغ ‏آنها استودیوی پن سالیوان میلیونها دلار به دست آورد. برای اولین بار یک ‏استودیو انیمیشن را به عنوان یک هنر عرضه کرد.
‏والت دیزنی با نفوذتر‏ی‏ن استودیو در جهان در هنر انیمیشن همچون ‏تجارت پایدار است. این شرکت کار خود را با انیمیشنی در سال 1924 به عنوان ‏میکی ماوس آغاز کرد‏ ‏.‏ ‏این استودیو با قدرتی که داشت بهترین تاثیر را بر این هنر ‏گذاشت. بدون دیزنی و افراد پر استعداد و خلاقش انیمیشن های کارتونی هرگز به ‏این به زیبایی وپیشرفت نمی شد.
‏شیوه های مختلف ساخت انیمیشن:
‏1‏. ‏انیمیشن روی طلق (Cell Animation):‏روشی است که در آن طراحیها روی طلق اجرا و رنگ آمیزی شده و سپس ‏روی زمینه یا " بک گراند" قرار می گیرند و معمولا دو فریم از هر تصویر ‏فیلمبرداری می شود.
‏تعداد فریم های برای هر تصویر متناسب با موضوع و نوع حرکت ‏، قابل تغییر است . برای مثال از فیلم های والت دیزنی (آدم برفی) را می توان ‏نام برد.
‏2. ‏انیمیشن روی کاغذ (Paper Animation):
‏در این روش به دلیل عدم استفاده ‏از طلق ، زمینه ها ساده تر انتخاب شده و تمامی اجزای صحنه برای هر نقاشی ‏مجددا کشیده می شود. از ویژگیهای مهم این روش یکی مواج بودن تصاویر و دیگر ، ‏سادگی پس زمینه است. ابزاری که در این روش به کار می رود ، می تواند مدادهای ‏مختلف ، راپید ، قلم فرانسه، پاستل، آبرنگ، رنگ روغن و یا هر وسیله تازه ‏دیگری باشد . مثال: فیلم تداعی ساخته نورالدین زرین کلک.
‏3. ‏انیمیشن بدون دوربین (Animation Without Camera):
‏یکی از ساده ترین و ارزان ترین ‏راههای ساخت فیلم انیمیشن ، شاید همین روش باشد. زیرا می توان با استفاده از ‏نوار فیلم خام یا نور خورده، بدون استفاده از دوربین و مراحل لابراتوری، فیلم ‏ساخت. اگر فیلم خام را ظاهر کنیم و یا فیلم های قدیمی و مستعمل را با مقداری ‏آب ژاول شستشو دهیم ، نوار شفا فی به دست می آید که می توانیم با ابزار ‏مختلفی مثل مداد چرب، مرکب، رنگ روغن و یا وسایل دیگری ، روی هرفریم آن پی ‏درپی طراحی کنیم که حاصل آن ، فیلم انیمیشن است، همچنین با ایجاد خراش روی ‏فیلم می توان انیمیشن های خالص، زیبا و موثری را خلق کرد. برای اجرای این روش ‏از فیلم 16 میلیمتری می توان استفاده کرد ، ولی بهتراست برای تسهیل کار و ‏گرفتن نتیجه بهتر از کادرهای بزرگتری مثل 35 میلیمتری و یا حتی 70 میلیمتری ‏استفاده شود.بهترین نمونه روش خراش روی فیلم، کار خانم "کارولین لیف" ( آنسی 91) "Annecy91" ‏را به خود اختصاص داد. همچنین می توان " مک لارن"(Mc Laran) ‏را که سالهای بسیاری از عمرش را صرف تجربه این روش نمود و دستاوردهای با ‏ارزشی را خلق کرد، به عنوان ابداع کننده و توسعه دهنده این روش ‏دانست.
‏4. ‏کات اوت یا انیمیشن با بریده ‏مقوا (Cut Out):
‏پرسوناژ با بریده مقوا ساخته و ‏مفصل گذاری می شود و گاه به صورت کولاژ (Collage) ‏یعنی با بریده مواد دیگری ‏مانند پارچه، نخهای مختلف، کاموا، کاغذهای گوناگون روزنامه و یا عکس شکل می ‏گیرد و زیر دوربین، کادر به کادر حرکت داده و فیلمبرداری می شود. لی لی حوضک ‏ساخته وجیه الله فرد مقدم، ازنمونه های خوب این روش به شمار می رود. این

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد