پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت کنوانسیون بین المللی ایمنی شناورهای صیادی

پاورپوینت-کنوانسیون-بین-المللی-ایمنی-شناورهای-صیادی
پاورپوینت کنوانسیون بین المللی ایمنی شناورهای صیادی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 2731 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

کنوانسیون بین المللی ایمنی شناورهای صیادی
مصوب سال 1977( ترمولینوس پروتکل )
بسم الله الرحمن الرحیم
3
کنوانسیون 1977 :
این کنوانسیون در جلسه ایکه در شهرترمولینوس اسپانیا در سال 1977 برگزار گردید .به همین نام ثبت گردیدو می توان گفت اولین کنوانسیون بین المللی است که در خصوص ایمنی شناورهای صیادی بتصویب رسیده است.
یکی از دغدغه های سازمان جهانی دریایی IMO مسئله ایمنی در شناورهای صیادی است که بدلیل تفاوتهای فراوان در خصوص طراحی و عملیات ماهیگیری، بسیار دشوار بوده است که بتوان کنوانسیونهای SOLAS و Loadline در مورد شناورهای صیادی بکار برد.
SFV Protocol 1993
اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی
4
زیرا اکثر کشتیها باید کالا را از بندر بارگیری نمایند ولی شناور صیادی باید بار خود را از دریا بارگیری نماید.
کنوانسیون 1977 شامل مجموعه مقرر ات است ایمنی در مورد ساخت کشتی صیادی ، تجهیزات جدید کشتی های دک دار و کشتی صیادی دریاپیما بالای 24 متر طول و حتی شامل کشتی های عمل آوری بحث ی نماید.
این کنوانسیون شامل ، الزامات در مورد تعادل کشتی صیادی ، همچنین بخشهایی در خصوص ساختمان کشتی ، دیوارهای ضدنفوذ آب و تجهیزات مربوطه ( درب های ضد نفوذآب ) ، ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی و مبارزه با حریق ، تجهیزات حفاظتی پرسنل صیاد : تجهیزات نجات جان افراد در دریا ، دستورالعمل های اضطراری ، فراخوان عمومی و تمرینات ایمنی، تجهیزات مخابراتی رادیو تلفنی و رادیو تلگرافی ، و تجهیزات کمک ناوبری، می باشد .
SFV Protocol 1993
اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی
5
SFV Protocol 1993
اصلاح کنوانسیون
در سال 1980 بدلیل وجود اشکالات فنی در کنوانسیون ، مشخص گردید که این کنوانسیون نمی تواند پاسخگوی کلیه شناورهای صیادی در جهان باشد ، و لذا IMO تصمیم گرفت یک پروتکل را بجای کنوانسیون فوق ارائه دهد .
پروتکل ترمولینوس 1993 : ( SFV Protocol 1993 ) یا ( Torremolinos Protocol 1993 )

این پروتکل در دوم آوریل سال 1993 بتصویب رسید و زمان لازم الاجرا شدن آن یکسال ، پس از آنکه 15 کشور عضو IMO که حداقل میانگین تعداد شناورهای صیادی با طول بیش از 24 متر ، بیشتر از 14000 کشتی باشد ، می باشد .
اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی
6
بسیار مهم
تا 31 آگوست 2008، 15 کشور که بیش از 85/9% از کل تناژ کشتی های جهان را در اختیار دارند، عضو این پروتکل شده اند که انتظار می رود تا اواخر سال 2009 این پروتکل لازم الاجرا گردد. لذا از هم اکنون باید تمام تلاش خود را جهت پیوستن به این پروتکل را بنماییم و یا حداقل آمادگی لازم را کسب کنیم.
اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی
SFV Protocol 1993

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد