پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق پرورش گل در گلخانه

تحقیق-پرورش-گل-در-گلخانه
تحقیق پرورش گل در گلخانه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 23 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏وزارت تعاون

‏معاونت طـرح و برنامه
‏طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی
‏پرورش گل و گیاه در گلخانه
‏( پیتوس و نخل زینتی )
‏با ظرفیت دوهزار متر مربع
‏مرداد ماه 1382
‏خلاصه طرح
‏موضوع طرح : پرورش گل و گیاه در گلخانه ( پیتوس و نخل زینتی )
‏ظرفیت : 2000 متر مربع
‏مجوز های لازم: جواز تاسیس از وزارت کشاورزی
‏سرمایه گذاری کـل: 1363 میلیون ریال
‏سهم آوردة متقاضی: 163 میلیون ریال
‏سهم تسهیلات: 1200 میلیون ریال
‏دورة بازگشـت سرمایه: 6/2 سال ( معادل 31 ماه )
‏سود ویژه : 57/487 میلیون ریال
‏میزان اشتغالزایی : نه نفر
‏ مقدمــه:
‏ وضعیت جغرافیایی وطبیعی ایران به گونه ای است که آسمان روشن و صاف و آفتاب گرم آن عامل مثبتی برای رشد و نمو برخی گیاهان در فصول مختلف سال است این امر باعث می‏‌‏شود تا در آینده نه‏‌‏تنها از واردات بذر و قلمه گل و گیاه کاسته شود بلکه سبب صادرات محصولات گلخانه ای نیز خواهد بود.
‏ باید توجه داشت که فرآورده های گل و گیاه زینتی باید قادر باشند در بازارهای داخلی و خارجی با فراورده
‏‌‏های مشابه رقابت نمایند. در حقیقت کسانی که به کار پرورش گیاهان زینتی می‏‌‏پردازند زمانی موفق خواهند بود که همه ساله از محصولشان سود ببرند و برای دستیابی به این منظور مسائل مربوط به کیفیت گل، میزان محصول در واحد سطح ، زودرس یا دیررس بودن گل، هزینه تولید ، روشهای بسته بندی ، حمل و نقل، بازاریابی و صادرات بسیار حائز اهمیت است. بیشتر این مسائل وابسته به شرایطی است که گیاهان در آن رشد و نمو کرده ، پرورش می‏‌‏یابند و بعد به سوی بازارهای مصرف می‏‌‏روند.
‏ عواملی نظیر درجه حرارت هوا و خاک ، شدت نور، طول دوره روشنایی، میزان رطوبت و تبخیر در کیفیت و میزان عملکرد بسیار مؤثر است.
‏ ایـران ، موطن اصلی بسیاری از گیاهانی است که امروزه به عنوان گیاهان زینتی در گوشه و کنار دنیا کشت می‏‌‏شوند. به طور مثال انواع لاله و زنبق و بسیاری دیگر از گلها ریشه نژادی ایرانی داشته و در کشورهای دیگر دچار تغییرات ژنتیکی شده اند و به اشکال و رنگ‏‌‏های گوناگون دوباره به ایران برگشت داده شده اند.
‏ در حال حاضر گل و گیاه ، جایگاه خود را در کشور بازیافته و در سالیان اخیر تولید آن مانند سایر نقاط دنیا از حالت سنتی خارج شده و به صورت فعالیتی تجاری در آمده است. مسلما در آینده کشورهایی که دارای چهار فصل مجزا و آفتاب مناسب و دائمی باشند از نظر تولید و صادرات قادرند جایگاه ویژه ای در این بازار بیابند که کشورمان نیز در زمره این کشورها است.
‏ توجیه فنی :
‏ کشت گل و گیاه در گلخانه به صورت ردیفی انجام می‏‌‏شود .‏‌‏ آبیاری لازم نیز برای گلها بسته به نوع و امکانات و شرایط عمدتا به صورت بارانی و یا سیستم قطره ای است.
‏ فواصل کشت بذر و قلمه ها در ردیف ها ، مختلف و متفاوت است و بسته به نوع گل و گیاه دچار تغییر می‏‌‏یاشد. دمای مناسب گلخانه جهت رشد مطلوب گل‏‌‏ها بستگی مستقیم به نوع گیاه داشته ولی به هر حال با توجه به بسته بودن سیستم ، قابل کنترل می‏‌‏باشد.
‏ رطوبت درون گلخانه نیز حائز اهمیت است و مانند دما باید دقیقا کنترل گردد، افزایش رطوبت باعث بروز و شیوع بیماریهای قارچی خواهد بود‏.
‏ به هر حال در سیستم گلخانه ای به دلیل مسدود بودن محیط پرورش، کنترل شرایط رشد و نمو از قبیل دما، رطوبت، بستر کشت و مهار آفات و امراض سهل تر می‏‌‏باشد و به این ترتیب با بررسی و مراقبت دقیق می‏‌‏توان حتی‏‌‏المقدور از خسارات و زیانهای احتمالی کاست.
‏ استفاده از سیستم های تغذیه ای نیز در گلخانه ها به سهولت بیشتری انجام می‏‌‏گیرد و به این وسیله می‏‌‏توان به میزان و کیفیت تولیدات افزود.
‏ توجیه اقتصادی طرح :
‏ الف ‏–‏ سرمایه گذاری ثابت :
‏ الف ‏–‏ 1 ) زمی‏ü‏ن :

‏متـراژ ( متر مربع )
‏هزینه واحد ( هزارریال )
‏هزینه کل ( میلیون ریال )

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد