پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود دانلود مقاله در مورد حل مساله بار 1 0 چند بعدی توسط سیستم‌های P به همراه ورودی و غشاء فعال 24 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-حل-مساله-بار-1-0-چند-بعدی-توسط-سیستم‌های-p-به-همراه-ورودی-و-غشاء-فعال-24-ص
دانلود مقاله در مورد حل مساله بار 1 0 چند بعدی توسط سیستم‌های P به همراه ورودی و غشاء فعال 24 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 86 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 28 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏حل مساله بار 1-0 چند بعدی توسط سیستم‏‌‏های P‏ به همراه ورودی و غشاء فعال:
‏خلاصه:
‏سیستم‏‌‏های غشایی از نظر زیستی مدل‏‌‏های تئوری محاسبه همسو و توزیع شده را فعال می‏‌‏کند. در این مقاله الگوریتم غشایی را نشان می‏‌‏دهیم تا به کمک آن مساله بار 1-0 چند بعدی را در زمانی خطی توسط سیستم‏‌‏های شناسنده P‏ به همراه ورودی غشاهای فعال که از دو قسمت استفاده می‏‌‏کند، حل کند. این الگوریتم را می‏‌‏توان اصلاح کرد و از آن برای حل مساله برنامه‏‌‏نویسی عدد صحیح 1-0 عمومی استفاده کرد.
‏مقدمه:
‏سیستم‏‌‏های P‏،‏ طبقه‏‌‏ای از ابزار محاسله همسوی توزیع شده یک نوع بیوشیمی ‏هستند که در [4] معرفی شد و می‏‌‏توان آن را به عنوان معماری‏ محاسبه کلی دانست که انواع مختلف اشیاء در آن قسمت توسط عملکردهای مختلف پردازش می‏‌‏شوند. از این دیدگاه مطرح می‏‌‏شود که پردازش‏‌‏های‏ خاصی که در ساختار پیچیده موجودات زنده صورت می‏‌‏گیرد، به صورت محاسباتی درنظر گرفته می‏‌‏شوند.
‏از زمانی که Gh, Paun‏ ‏آن را مطرح کرد، دانشمندان کامپیوتر و بیولوژیست‏‌‏ها این زمینه را با نقطه نظرهای مختلف خود غنی‏‌‏سازی کرده‏‌‏اند. برای انگیزه و جزئیات توضیحات مربوط به مدل‏‌‏های متفاوت سیستم P‏ لطفاً به [6/4] توجه کنید. تقسیم‏‌‏بندی غشایی (الهام شده از تقسیمات سلولی گفته شده در ‏بیولوژی)، تنها راهی است که برای بدست آوردن فضای کاری ---- در زمان خطی بیشتر و بر اساس حل مسائل مشکل (عموماً مسائل تکمیل شده VP‏) در زمان چند جمله‏‌‏ای (اغلب به صورت خطی) بررسی‏ شده است. جزئیات را می‏‌‏توان در [4.6.8] ببینید.
‏3
‏اخیراً مسائل کامل PSPACE‏ به این روش مطرح شدند. در گفتگویی غیررسمی، ‏در سیستم‏‌‏های P‏ به همراه غشاء فعال می‏‌‏توانیم از 6 نوع قانون استفاده کنیم:
‏قوانین بازگشت چندگانه؛
‏قوانین مربوط به حل معرفی اشیاء در غشاءها؛
‏قوانین مربوط به ارسال اشیاء به بیرون از غشاء؛
‏قوانین مربطو به حل غشاء؛
‏قوانین مربوط به تقسیم غشاء اولیه؛
‏قوانین مربوط به تقسیم غشاء ثانویه.
‏در [10] Perez-Jimenez‏، مساله قابل راضی کننده‏‌‏ای را در زمان خطی با توجه به تعداد متغیرها و شروط فرمول‏‌‏گزاره‏‌‏ای توسط سیستم تشخیص دهنده P‏ به همراه ورودی و به همراه غشاء فعال 2 قسمتی حل می‏‌‏کند. مساله قابل راضی شدن hard NP‏ نیست، چون الگوریتم‏‌‏های تقریبی چند جمله‏‌‏ای وجود دارد ‏که آن را حل می‏‌‏کند و این نمونه‏‌‏ای برای مساله بار 1-0 چند جمله‏‌‏ای به حساب نمی‏‌‏آید. در این مقاله به حل مساله بار 1-0 چند بعدی توسط سیستم P‏ توجه کردیم.
‏مساله اصلی تکمیل NP‏ می‏‌‏باشد و همچنین مساله بار 1-0 چندبعدی به درجه مساله تکمیل NP‏ بستگی دارد.‏ بنابراین این مساله در زمان چندجمله‏‌‏ای توسط سیستم‏‌‏های P‏ با ورودی و با غشاء فعال که از تقسیم 2 استفاده می‏‌‏کند، حل خواهد شد. می‏‌‏توانیم این نوع محلول را با کمک کاهش مساله بار 1-0 چندبعدی برای مساله ‏راضی شدن بدست آوریم تا آن سیستم P‏ را که به حل مساله راضی شدن در زمان خطی می‏‌‏پردازیم، بکار بریم. همچنان این مساله قابل بحث است که چگونه می‏‌‏توان مساله NP‏ را به مساله تکمیل شده NP‏ دیگر بوسیله سیستم P‏ ساده کرد.
‏در این مقاله مستقیماً الگوریتم غشایی را برای حل مساله بار 1-0 چندبعدی در زمان خطی توسط سیستم تشخیص دهنده P‏ به همراه ورودی به همراه غشاء فعال که از تقسیم 2 استفاده می‏‌‏کند، ارائه می‏‌‏دهیم.در اینجا به طرحی از یک محدوده سیستم
‏3
P‏ توجه می‏‌‏کنیم که مساله بار 1-0 چندبعدی را حل می‏‌‏کند (نه به شکل بررس‏ی‏ رسمی‏ الگورینتم غشایی)‏‌‏. همانطور که در بخش 4 گفته شد، استفاده از این الگوریتم اصلاح شده برای حل مساله برنامه‏‌‏نویسی عدد صحیح 1-0 کلی، کار آسانی است.
‏سیستم‏‌‏های P‏ در الگوریتم در [5] تقریباً به طور یکسان به شکلی ساخته می‏‌‏شوند که برای هر نمونه از مساله قابل راضی شدن، یک سیستم P‏ شکل می‏‌‏گیرد. در الگوریتم ما مربوط به مساله 0-1 چندبعدی، سیستم‏‌‏های P‏ به طور یکسان شکل می‏‌‏گیرند. برای همه نمونه‏‌‏هایی که یک اندازه هستند، ‏یک سیستم P‏ طراحی می‏‌‏شود.
‏الگوریتم مربوط به مساله قابل راضی شدن در [5] از سیستم P‏ با قوانین نوع (a‏)، (f‏)-(c‏) استفاده می‏‌‏کند و الگوریتم برای مساله راضی شدن در ‏‍‏]6] از سیستم‏‌‏های P‏ با قوانین نوع (c‏)-(a‏) و (e‏) استفاده می‏‌‏کند. ‏در اینجا برای حل مساله ‏بار 1-0 چندبعدی از سیستم‏‌‏های P‏ محدوتر استفاده می‏‌‏کنیم، یعنی سیستم P‏ به همراه قوانین نوع‏ (a‏)، ‏(c‏) و (e‏).
‏مساله کلاسیک بار مورد خاصی از مساله بار 1-0 چندبعدی با یک بعد می‏‌‏باشد. تقریباٌ می‏‌‏توان الگوریتم غشایی را برای حل مساله بار کلاسیک [7]درنظر بگیریم. الگوریتم جدید ما نسبت به الگوریتم در [7] مراحل محاسبه کمتری دارد، بویژه در الگوریتم در [7]. 2n+1‏ مرحله برای مطرح کردن همه assignment‏ متغیرها استفاده می‏‌‏شود، حال آنکه در الگوریتم جدید ما، n+1‏ مرحله برای تولید کردن همه assignment‏ متغیرها استفاده می‏‌‏شود. در اینجا n‏ تعداد متغیرهاست. در این مفهوم، الگوریتم ما، اصلاح الگوریتم [7] می‏‌‏باشد.
‏این مقاله به صورت زیر طبقه‏‌‏بندی شده است:
‏در بخش 2‏،‏ مفهوم سیستم P‏ سازمان دهنده معرفی می‏‌‏شود که مدل محاسبه‏‌‏ای برای حل مساله بار 1-0 چندبعدی بوده و آن را در محاسبه با غشاءها ‏درجه پیچیدگی چندجمله‏‌‏ای می‏‌‏نامند.
‏5
‏در بخش 3، برای حل مساله بار 1-0 چندبعدی به کمک سیستم‏‌‏های P‏ سازمان دهنده با غشاءهای فعال 2 قسمتی، الگوریتم غشایی ارائه می‏‌‏دهد.
‏در بخش 4، بحث ارائه شده است.
‏2. سیستم P‏:
‏با توجه به [5] با معرفی سیستم P‏ با غشاءهای فعال شروع می‏‌‏کنیم که در این قسمت جزئیات بیشتری وجود دارد.
‏ساختار یک غشاء به صورت نمودار Venn‏ مطرح شد و با کمک رشته‏‌‏ای از پرانتزهای انتخابی دقیق (با یک جفت پرانتز خارجی) معرفی می‏‌‏شود. این جفت پرانتزهای خارجی با غشاء خارجی که ‏«‏موپست‏»‏ نامیده میشود، تطبیق دارد. هر غشایی بدون داشتن غشایی درونی، غشاء اولیه نامیده می‏‌‏شود. به عنوان مثال، ساختار درون همه غشاءها شماره‏‌‏گذاری شده است.در اینجا ما از عدد 1 تا 8 استفاده کرده‏‌‏ایم. عدد غشاءها، درجه ساختار غشاء را نشان می‏‌‏دهد، در حالی که‏ بلندترین درخت مربوط به روش معمول با ساختار، عمق آن می‏‌‏باشد. در نمونه بالا ساختار‏ غشایی با درجه 8 و عمق 4 داریم.
‏با توجه به چیزی که به دنبال دارد، غشاء می‏‌‏توان + یا ‏–‏ علامتگذاری کرد (و‏ آن را به عنوان ‏«‏تغییر الکتریکی‏»‏ ‏می‏‌‏نامند) یا با صفر (که آن را ‏«‏تغییر خنثی‏»‏ می‏‌‏نامند). در این مثال به ترتیب آن را به صورت ‏ ‏می‏‌‏نویسند. غشاءهایی که فضای محدودی ‏ن‏دارند،‏‌‏ دقیقاً بوسیله غشاءها معرفی می‏‌‏شون (فضای یا جایگاه یک غشاء بوسیله غشاء و همه غشاءهایی که بلافاصله درون آن قرار دارند، de limited‏ می‏‌‏شود [البته اگر غشایی وجود داشته باشد]).
‏در این مقاله اشیاء را قرار می‏‌‏دهیم که توسط سمبل‏‌‏های یک الفبا نشان داده شده است. ‏چندین کپی از اشیاء یکسان در این فضا قرار دارد. بنابراین با چندین مجموعه اشیاء سروکار داریم. مجموعه‏‌‏ای که در بالای حدف V‏ قرار دارد، ‏توسط رشته‏‌‏ای در بالای V‏ نشان داده شده‏‌‏اند: تعداد رخدادهای ‏یک سمبل ‏ در رشته‏‌‏ای ‏ (V‏ مجموعه‏‌‏ای از همه رشته‏‌‏ها بر V‏ می‏‌‏باشد، رشته خالی به وسیله

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد