پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود تحقیق پایان نامه روابط عمومی

تحقیق-پایان-نامه-روابط-عمومی
تحقیق پایان نامه روابط عمومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 27 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فهرست‏‌
‏1 ـ 1 ـ مقدمه‏‌‏
‏1 ـ 2 ـ شرح‏‌‏ وظایف‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏
‏1 ـ 3 ـ جایگاه‏‌‏ سازمانی‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏
‏1 ـ 4 ـ تفاوت‏‌‏ بین‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ و تبلیغات‏‌
‏1 ـ 5 ـ روابط عمومی‏‌‏ مطلوب‏
‏1 ـ 6 ـ ویژگیهای‏‌‏ کارشناس‏‌‏ روابط عمومی‏
‏1 ـ 7 ـ روابط عمومی‏‌‏ داخلی‏‌‏
‏1 ـ 8 ـ نقاط قوت‏‌‏ و ضعف‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ها‏
‏مراجع‏‌‏

‏1 ـ 1 ‏ـ مقدمه‏‌
‏یکی‏‌‏ از عواملی‏‌‏ که‏‌‏ در سرنوشت‏‌‏ هر مؤسسه‏‌‏، گروه‏‌‏ و فرد اهمیت‏‌‏ و ارزش‏‌‏ اساسی‏‌‏ دارد و آنها را در نیل‏‌‏به‏‌‏ هدف‏‌‏ها یاری‏‌‏ می‏‌‏دهد; کیفیت‏‌‏ رابطه‏‌‏ آنها با افراد و مؤسساتی‏‌‏ است‏‌‏ که‏‌‏ با آنها سروکار دارند و همچنین‏‌‏با افکار عمومی‏‌‏ جامعه‏‌‏ای‏‌‏ است‏‌‏ که‏‌‏ در آن‏‌‏ به‏‌‏ فعالیت‏‌‏ مشعولند. هر اندازه‏‌‏ این‏‌‏ ارتباط بطور مفیدی‏‌‏ مستقر وبه‏‌‏ شکل‏‌‏ مؤثری‏‌‏ گسترش‏‌‏ یافته‏‌‏ باشد، به‏‌‏ همان‏‌‏ اندازه‏‌‏ آن‏‌‏ فرد، گروه‏‌‏ و مؤسسه‏‌‏ در دستیابی‏‌‏ به‏‌‏ اهداف‏‌‏ خودموفق‏‌‏تر می‏‌‏باشد. اکنون‏‌‏ به‏‌‏ عنوان‏‌‏ یک‏‌‏ اصل‏‌‏ اساسی‏‌‏ در مدیریت‏‌‏ پذیرفته‏‌‏ شده‏‌‏ که‏‌‏ افراد و مؤسسات‏‌‏ برای‏‌‏رسیدن‏‌‏ هرچه‏‌‏ بهتر و راحت‏‌‏تر به‏‌‏ مقاصد خود نیازمند به‏‌‏ حسن‏‌‏ رابطه‏‌‏ و درک‏‌‏ متقابل
‏‌‏ و توسعه‏‌‏ تفاهم‏‌‏ بایکدیگر و عموم‏‌‏ مردم‏‌‏ می‏‌‏باشند.
مدیران‏‌‏ مؤسسات‏‌‏ به‏‌‏ دلایل‏‌‏ فوق‏‌‏، در تشکیلات‏‌‏ خود اقدام‏‌‏ به‏‌‏ تأسیس‏‌‏ دفتر، واحد یا بخشی‏‌‏ تحت‏‌‏عنوان‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ نموده‏‌‏اند تا از طریق‏‌‏ آن‏‌‏ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‏‌‏ و خارج‏‌‏ سازمان‏‌‏ برقرارنمایند و با آگاه‏‌‏ کردن‏‌‏، تشویق‏‌‏ و ترغیب‏‌‏ آنان‏‌‏، به‏‌‏ اهداف‏‌‏ مدیران‏‌‏، سریعتر، راحت‏‌‏تر و با هزینه‏‌‏ کمتر جامه‏‌‏عمل‏‌‏ بپوشانند. دست‏‌‏ اندرکاران‏‌‏ چنین‏‌‏ دفاتری‏‌‏ همه‏‌‏ روزه‏‌‏ در تلاشند تا با استفاده‏‌‏ از تکنیک‏‌‏ها وتخصص‏‌‏های‏‌‏ حرفه‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏، به‏‌‏ گسترش‏‌‏ تفاهم‏‌‏ و ارتباط مؤثر بپردازند. هدف‏‌‏ از تهیه‏‌‏ این‏‌‏ گزارش‏‌‏;آشنایی‏‌‏ با وظایف‏‌‏، نقش‏‌‏ و جایگاه‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ مطلوب‏‌‏ است‏‌‏ و در آن‏‌‏ ابتدا شرح‏‌‏ وظایف‏‌‏ عمومی‏‌‏ وسپس‏‌‏ جایگاه‏‌‏ سازمانی‏‌‏ آن‏‌‏ و تفاوت‏‌‏ بین‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ و تبلیغات‏‌‏ مورد بررسی‏‌‏ قرار گرفته‏‌‏ است‏‌‏. در ادامه‏‌‏به‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ مطلوب‏‌‏ و ویژگیهای‏‌‏ کارشناسی‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ و همچنین‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ داخلی‏‌‏پرداخته‏‌‏ شده‏‌‏ است‏‌‏. در پایان‏‌‏ نقاط قوت‏‌‏ و ضعف‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏ها که‏‌‏ حاصل‏‌‏ بررسی‏‌‏ چهل روابط عمومی‏‌‏در ایران‏‌‏ می‏‌‏باشد، ارائه‏‌‏ گردیده‏‌‏است‏.
‏‌‏
‏1 ـ 2 ـ‏ شرح‏‌‏ وظایف‏‌‏ روابط عمومی‏‌
‏مهمترین‏‌‏ وظیفه‏‌‏ روابط عمومی‏‌‏، شناخت‏‌‏ افکار عمومی‏‌‏ و نفوذ در آن‏‌‏ برای‏‌‏ جلب‏‌‏ رضایت‏‌‏ افکارعمومی‏‌‏ نسبت‏‌‏ به‏‌‏ سازمان‏‌‏ است‏‌‏ که‏‌‏ هم‏‌‏ در درون‏‌‏ سازمان‏‌‏ و هم‏‌‏ در بیرون‏‌‏ از سازمان‏‌‏ دنبال‏‌‏ می‏‌‏شود.بی‏‌‏تردید، این‏‌‏ وظیفه‏‌‏ در قالب‏‌‏ مجموعه‏‌‏ای‏‌‏ از فعالیتهای‏‌‏ ارتباطی‏‌‏ صورت‏‌‏ می‏‌‏گیرد که‏‌‏ می‏‌‏توان‏‌‏ آنها را تحت‏‌‏عناوین‏‌‏ ارتباطات‏‌‏، امور فرهنگی‏‌‏ و نمایشگاهها، انتشارات‏‌‏، سنجش‏‌‏ افکار و پژوهش‏‌‏ و برنامه‏‌‏ریزی‏‌‏دسته‏‌‏بندی‏‌‏ کرد. که‏‌‏ در زیر به‏‌‏ تشریح‏‌‏ این‏‌‏ وظایف‏‌‏ می‏‌‏پردازیم‏‌‏.
‏1‏ـ 2 ـ 1 ـ ارتباطات‏‌‏
- سیاستگذاری‏‌‏، برنامه‏‌‏ریزی‏‌‏ و کاربرد شیوه‏‌‏ها و برنامه‏‌‏های‏‌‏ مناسب‏‌‏ برای‏‌‏ انعکاس‏‌‏ اهداف‏‌‏، سیاستها،فعالیت‏‌‏ها، برنامه‏‌‏ها و مواضع‏‌‏ سازمان‏‌‏ به‏‌‏ مخاطبان‏‌‏، رسانه‏‌‏ها و جامعه‏‌‏.
- گردآوری‏‌‏، جمع‏‌‏بندی‏‌‏ و تحلیل‏‌‏ نظرها و دیدگاههای‏‌‏ مردم‏‌‏، نخبگان‏‌‏ و رسانه‏‌‏ها در زمینه‏‌‏ فعالیتهای‏‌‏سازمان‏‌‏ و ارائه‏‌‏ آن‏‌‏ به‏‌‏ مدیریت‏‌‏.
- تلاش‏‌‏ برای‏‌‏ تقویت‏‌‏ هرچه‏‌‏ بیشتر روحیه‏‌‏ تفاهم‏‌‏ بین‏‌‏ کارکنان‏‌‏ و مدیران‏‌‏ و همیت‏‌‏ سازمانی‏‌‏ و زمینه‏‌‏سازی‏‌‏برای‏‌‏ برقراری‏‌‏ ارتباطات‏‌‏ بین‏‌‏ آنان‏‌‏.
- اعلان‏‌‏ مواضع‏‌‏ سازمان‏‌‏.
- عضویت‏‌‏ و شرکت‏‌‏ در جلسه‏‌‏های‏‌‏ مهم‏‌‏ سازمان‏‌‏ به‏‌‏ منظور آگاهی‏‌‏ از سیاستها، خطمشی‏‌‏ها، برنامه‏‌‏ها وروند فعالیتها و نیز آگاهی‏‌‏ از نتایج‏‌‏ سایر نشستها و گردهمایی
‏‌‏ها و جلسه‏‌‏ها.
- تدوین‏‌‏ ‏"‏تقویم‏‌‏ جامع‏‌‏ ارتباطات‏‌‏ سازمانی‏‌‏" ‏در قالب‏‌‏ ملاقاتها و بازدیدهای‏‌‏ مسئولان‏‌‏ سازمان‏‌‏ باشخصیتهای‏‌‏ حقیقی‏‌‏ و حقوقی‏‌‏، کارکنان‏‌‏ و اقشار مختلف‏‌‏ مردم‏‌‏ با هدف‏‌‏ تداوم‏‌‏ و گسترش‏‌‏ اصولی‏‌‏ وتلطیف‏‌‏ روابط و تنظیم‏‌‏ افکار عمومی‏‌‏.
- تدارک‏‌‏ تمهیدات‏‌‏ و اقدامات‏‌‏ لازم‏‌‏ برای‏‌‏ راهنمایی‏‌‏ ارباب‏‌‏ رجوع‏‌‏ و تسهیل‏‌‏ دسترسی‏‌‏ به‏‌‏ مراکز و مسئولان‏‌‏سازمان‏‌‏.
- برنامه‏‌‏ریزی‏‌‏ و اطلاع‏‌‏رسانی‏‌‏ به‏‌‏ مردم‏‌‏ درباره‏‌‏ عملکرد سازمان‏‌‏ به‏‌‏ انگیزه‏‌‏ تنویر افکار عمومی‏‌‏.
- تدوین‏‌‏ برنامه‏‌‏ سالانه‏‌‏ مصاحبه‏‌‏های‏‌‏ مسئولان‏‌‏ سازمان‏‌‏ با مطبوعات‏‌‏، متناسب‏‌‏ با اولویتهای‏‌‏ سازمانی‏‌‏ ونیازهای‏‌‏ افکار عمومی‏‌‏.
- تهیه‏‌‏ و تنظیم‏‌‏ اطلاعات‏‌‏ پایه‏‌‏ای‏‌‏ از سازمان‏‌‏ برای‏‌‏ ارائه‏‌‏ به‏‌‏ مراجعان‏‌‏ و میهمانان‏‌‏ سازمان‏‌‏ به‏‌‏ زبانهای‏‌‏ مختلف‏‌‏.
- ایجاد ارتباط احسن‏‌‏ با مطبوعات‏‌‏، رادیو، تلویزیون‏‌‏ و خبرگزاری‏‌‏ها و بهره‏‌‏برداری‏‌‏ بهینه‏‌‏ از آنها برای‏‌‏اطلاع‏‌‏رسانی‏‌‏ به‏‌‏ مردم‏‌‏.
1 ـ 2 ـ 2 ـ امور فرهنگی‏‌‏ و نمایشگاهها
- مشارکت‏‌‏ در برگزاری‏‌‏ سمینارها و گردهمایی‏‌‏ تخصصی‏‌‏ و عمومی‏‌‏ سازمان‏‌‏.
- پوشش‏‌‏ تبلیغی‏‌‏ ساختمانها و فضاهای

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد