پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود تحقیق انواع مختلفی از داده ها در ASP 46 ص

تحقیق-انواع-مختلفی-از-داده-ها-در-asp-46-ص
تحقیق انواع مختلفی از داده ها در ASP 46 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 31 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

Active Server Pages
‏1
‏2
Data Types
‏انواع مختلفی از داده ها در ASP
Integer
‏یک عدد صحیح می باشد.
‏دو نوع داده با Integer ‏ وابستگی دارند . byte, long ‏ .
‏ long‏ می تواند اعداد بزرگتر از محدوده integer‏ را در خود ذخیره نماید. یک byte‏ کوچکتر می باشد.
‏اعداد اعشاری یا Floating-point numbers
‏اعداد اعشاری اعداد decimal ‏می باشند . توجه به این نکته مهم می باشد که اعداد ممیز شناور و اغلب گرد شده یا بریده می شوند تا به اندازه فضایی شوند که به آنها اختصاص داده شده است .
‏نوع داده ای single , double‏ به اعداد ممیز شناور ، اختصاص داده شده اند فرق بین این دو دقت اعدادی که در خود ذخیره می کنند می باشند در نوع دادة double‏ دو برابر single‏ حافظه لازم دارید اما بدیهی است که محدودة اعداد بزرگتر را می تواند در خود نگهداری کند و همچنین دقت بیشتری نسبت به single‏ دارد.
‏رشته String
‏یک رشته می تواند زنجیره ای از حروف ، اعداد، و نشانه ها را در داخل خود نگهداری کند.
‏اطلاعات Data‏
‏یک ویژگی مفید Vbscript‏ که در دیگر زبانهای برنامه نویسی وجود ندارد مدیریت اطلاعات می باشد . اگر چه می توان داده ها را به صورت رشته ها یا اعداد نمایش داد ولی استفاده از این متغیر داده ای می تواند زمان یا تاریخ و اطلاعات متنوع توابع تاریخ
Active Server Pages
‏1
‏2
Vbscript ‏و عملگرهایی که فرمت و اطلاعات مربوط به تاریخ را چاپ می نمایند را نگهداری کنند.
Boolean
‏یک متغیر boolean‏ مقادیر درست یا غلط را در خود نگهداری می کند.
‏نوع داده Currency
‏یک عدد دقیق که تنها برای ذخیره مقادیر پولی به خوبی کار خواهد کرد اما Vbscript ‏ یک نوع داده مخصوص برای پول مهیا می کند که با چندین تابع ویژه Vbscript‏ کار می کند
Object
‏این قسمت به اشیاء مخصوص اشاره دارد در کارکردن با عملگرهای مربوطه به پایگاه های داده استفاده می شود.
Variant Variables
‏در بیشتر زبانهای برنامه نویسی تفاوتی باید بین متغیرهای داده های مختلف وجود داشته باشد. یک متغیر که برای نگهداری رشته ها استفاده می شود بعداً برای نگهداری یک عدد نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد البته این موضوع در زبان Vbscript‏ صادق نمی باشد. Vbscript‏ از Variant Variables ‏هایی استفاده می کند که متغیرهایی هستند که شامل مقادیری از هر نوع می تواند باشد.
‏مقدار دادن به یک متغیر
‏در تعدادی از زبانهای برنامه نویسی قبل از اینکه شما از متغیرها استفاده کنید باید به سیستم اعلام نمایید که از چه نوعی از داده می خواهید در داخل متغیر استفاده کنید و چه کاری با آن متغیر می‌خواهید انجام دهید. برای مثال در زبان برنامه نویسی c++‏ شما باید بگویید که
Active Server Pages
‏1
‏4
‏ int my_variable;
my_variable = 2;
Vbscript‏ همه چیز را کمی ساده تر می کند در Vbscript‏ لازم نیست که نوع متغیر را یعنی char, real, integer ‏ یا هر نوع متغیری را که ایجاد می‌کنید تعیین نمایید. در Vbscript‏ همه متغیرها به وسیله کلمة کلیدی dim‏ تعریف می‌گردند این بدین خاطر است که در Vbscript‏ از variant variables ‏ها استفاده می‌گردد . بنابراین جمله‌ی معادل برای آن چیزی که در c++‏ توصیف شد عبارت زیر است:
Dim my_variable
‏در اینجا در اولین خط my_variable‏ به عنوان متغیر توصیف گشته است بدون اینکه my_variable ‏ را به عنوان یک متغیر از نوع integer‏ تعیین نماییم.
‏حتی در خط اول ابداً لزومی ندارد‍، در Vbscript‏ استفاده از خط دوم بدون اینکه اشاره‌ای بهmy_variable ‏ شود به سادگی قابل قبول می‌باشد به این کار implicit declaration‏ می گویند.
‏از dashes, perrids, Spaces‏ استفاده نکنید . استفاده از هر کدام از موارد ذکر شده در نام متغیرتان یک پیغام خطا را ایجاد می‌کنند در عوض اگر شما می‌خواهید چیزی را گسترش دهید سعی کنید از علامت (_)‏ استفاده نمایید برای مثال my_first_variable ‏ یک نام متغیر است در صورتی که my first variable‏ چنین نمی باشد.
‏نامهای متغیرها باید با یک حرف شروع شوند Underscore‏ و اعداد می توانند در داخل نامهای متغیرتان تعریف گردند اما نه به عنوان کاراکتر اول.
‏نام متغیرها نباید طولانی تر از 255 کاراکتر باشد.
‏از کلمات کلیدی به عنوان متغیرها استفاده نکنید.
‏از نام متغیرها دوباره استفاده ننمایید شما می توانید از نام متغیرها دوباره استفاده نمایید فقط آگاه باشید که شما نمی توانید از همان نام برای دو متغیر مختلف استفاده نمایید.
Active Server Pages
‏1
‏5
‏همان طوری که پیش از این ذکر گردید Vbscript‏ از variant variable ‏ها استفاده می‌نماید که با وجود آنها شما دیگر نیازی برای ساختن یک متغیر مخصوص برای یک نوع داده را ندارید. آنها کدهای شما را برای خواندن دیگران ساده‌تر می‌نمایند اما بهتر از آن اینکه آنها چیزهایی را برای شما که می‌خواهید بنویسید راحتتر می‌نمایند.
‏استفاده از نامهای توصیفی بیشتر برنامه نویسان سعی می‌کنند که به وسیله استفاده از یک حرف برای نام متغیرها کمتر تایپ نمایند . تصور نمایید که شما در خال خواندن 100 خط از کدها می باشید و به یک خطی مثل x=5‏ برخورد می‌نمایید این عبارت به چه معنی می‌باشد؟ حرف x‏ چیست ؟ آیا یک متغیر از نوع رشته ای می‌باشد که می‌خواهید اسم کاربر را در خود نگاه دارد که در آن صورت نامی مانند strUserName‏ را باید به کار ببرید اگر آن یک رشته را نگاه می‌دارد که حقوق اشخاص می باشد باید آن را syssalary‏ بنامیم .
‏تمام متغیرها را در ابتدای برنامه تعریف نمایید اگر حتی بعد از استفاده از نامهای مناسب شما در به یادآوری نام یک متغیر به خصوص دچار مشکل شدید بهتر است بدانید که کجا می‌توانید آن متغیر را پیدا کنید بیشتر زبانها از این واقعیت استفاده می‌نمایند.
‏ثابتها Constants‏
‏یک ثابت متغیری می‌باشد که شما به آن یک نام داده‌اید و یک data‏ را در آن ذخیره کرده‌اید . برعکس متغیرها ،ثابتها وقتی که آنها را تعریف می‌کنید ، یک مقدار می‌گیرند و آن مقدار دیگر تغییر داده نمی شود. Vbscript‏ چندین ثابت پیش ساخته برای خود دارد.
‏آرایه ها‏
‏یک نوع دیگر از داده ها وجود دارند که شما هنوز به آنها برخورد نکرده‌اید یک متغیر آرایه‌ای ، مجموعه‌ای از متغیرها می باشند با داشتن یک نام ، اما به وسیله یک اندیس تشخیص داده می‌شوند. آرایه ها برای گروهی از داده ها که از یک نوع می‌باشند استفاده می شوند.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد