پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پنکه سایلن مدل RH-1604R

پنکه سایلن مدل RH-1604R

قیمت این محصول 920000 تومان 

خرید بهترین پنکه سایلن مدل RH-1604R

 خرید پنکه سایلن مدل RH-1604R , قیمت پنکه سایلن مدل RH-1604R , فروشگاه اینترنتی پنکه سایلن مدل RH-1604R , پنکه سایلن مدل RH-1604R اصل

 پنکه سایلن مدل RH-1604R

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

پنکه سایلن مدل RH-1604R

 

برند : SILENE

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت پنکه سایلن مدل RH-1604R
 920000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  پنکه سایلن مدل RH-1604R کلیک نمایید


پنکه سایلن مدل RH-1604R

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

پنکه‌ها از لوازم ساده و مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که می‌توانند در فضاهای مختلف برای مطبوع‌شدن هوا استفاده شوند. چرخش پره‌های پنکه به گردش هوا و پخش هوای مطبوع در محیط کمک می‌کند. این دسته از محصولات در کل ساختار ساده‌ای دارند و در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. پنکه‌های ایستاده، دیواری، رومیزی و سقفی مدل‌های مختلفی هستند که توسط برندها و کارخانه‌های مختلف تولید می‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی، با حفظ کارکرد قبلی قابلیت‌های جدیدی به این دستگاه‌ها اضافه شده است. قابلیت‌هایی همچون صفحه‌نمایش، دکمه‌های لمسی، چرخش ‌در جهات مختلف، ریموت کنترل و غیره. درادامه به توضیح دررابطه با یکی از محصولات پارس‌خزر می‌پردازیم.

معرفی

همانطور که اشاره شد پنکه‌ها از وسایلی هستند که با وجود پیشرفت در صنعت تولید لوازم سرمایشی، همچنان کاربرد خود را در زندگی ما حفظ کرده‌اند. این لوازم کاربردی و مقرون‌به‌صرفه، با تنوع زیادی تولید می‌شوند و می‌توانند استفاده‌ی سقفی، دیواری، رومیزی یا ایستاده داشته باشند. پنکه‌ی سایلن (Silene) مدل «RH-1604R» از پنکه‌های کارآمد ساخت این شرکت است که با قابلیت تغییر ارتفاع، می‌تواند در محیط‌ها و شرایط گوناگون استفاده شود. این پنکه علاوه‌بر حالت عادی، قابلیت نصب به دیوار هم  دارد و با داشتن سه پره و قدرت خنک‌کنندگی مطلوب می‌تواند برای استفاده در خانه یا محیط کار مناسب باشد.

طراحی و ساخت

دستگاه RH-1604R از سری پنکه‌های ایستاده‌ی برند سایلن است. برند سالین از تولیدکنندگان معتبری است که محصولات خود را با کیفیت ساخت خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای در اختیار مشتری قرار می‌دهد. بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و به‌این‌ترتیب وزن آن تا حد امکان کم شده است. سه پره‌ی پلاستیکی شفاف پنکه وظیفه‌ی گردش هوا را برعهده دارند. به‌کمک میله‌ی تلسکوپی دستگاه می‌توانید ارتفاع آن را بلند یا کوتاه کنید. با تنظیم ارتفاع پنکه می‌توانید گردش هوا را با محیط خانه یا محل کار خود سازگار کنید. این محصول شرکت سایلن از دارای فیوز حرارتی است که ایمنی و طول عمر دستگاه را تضمین می‌کند و در هنگام استفاده طولانی‌مدت از دستگاه محافظت می‌کند.

قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه‌ای و قابلیت تنظیم گردش افقی هم در این مدل وجود دارد تا بتوانید کاملا متناسب با شرایط وزش باد کارکرد آن را تنظیم کنید. گارد محافظ میله‌ای و مشبک این محصول باعث می‌شود گردش پرسرعت پره‌ها موجب ایجاد مشکلی نشوند و ایمنی دستگاه حفظ شود.

تنظیمات و صفحه‌نمایش

در پنکه‌ی RH-1604R امکان تنظیم سرعت چرخش پره‌ها در سه سطح وجود دارد. این سه حالت شامل چرخش سریع، آرام  و نرمال هستند. این مدل مجهز به تایمر هشت‌ساعته است و می‌توانید در فواصل 1-2-4-8 ساعته آن را تنظیم کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید خاموش‌شدن خودکار دستگاه را تنظیم کنید. وجود کنترل از راه‌ دور دسترسی به تنظیمات پنکه را آسان کرده است. توان مصرفی پنکه در حالت حداکثری ۶۰ وات است و به همین دلیل این پنکه برای فضاهای جمع‌وجور مانند اتاق خواب، اتاق مطالعه، دفتر یا فروشگاه کوچک گزینه‌ی مطلوبی محسوب می‌شود. گفتنی است این محصول دارای سه حالت قابل تبدیل رومیزی، ایستاده و دیواری قابل استفاده است و پایه‌های برای قراردادن پنکه به این شکل‌ها در بسته‌بندی این پنکه مشاهده می‌شود. پایه پنکه 40 سانتی‌متر طول دارد که می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از پیچ مخصول تغییر ارتفاع دهید. گفتنی است قطر محفظه فلزی پنکه حدود 40 سانتی‌متر است که پره‌ها داخل خود قرار داده است. ابعاد 40 سانتی‌متری این محصول نشان می‌دهد که می‌توانید انتظار حجم هوای مطلوبی را از آن داشته باشید.

این دستگاه دارای پنلی بسیار کاربردی است. پنل این محصول دارای 4 کلید دایره‌ای زیبا و شبیه به هم است که امکان روشن، خاموش وتنظیم سرعت و چرخش را برای کاربر به همراه دارد. این کلیدها در بدنه یک‌دست و مشکی این محصول به خوبی جای گرفته‌اند و ظاهری رضایت‌بخش را برای پنکه به همراه دارند. علاوه‌براین، نشانگرهایی هم در قیمت فوقانی کلیدها قرار گرفته‌اند که وضعیت حالت‌ها، روشن/خاموش بودن و تایمر را به کاربر اطلاع می‌دهدند.

استانداردها

برخورداری از استاندارهای مختلف نشان‌دهنده کیفیت کالای الکترونیکی است. پنکه RH-1604R هم از سه استاندارد SGS, CE و  RoHS برخوردار است. اس‌جی‌اس(SGS)  شرکت چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در شهر ژنوسوئیس قرار دارد. این شرکت ارائه‌کننده انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور انواع گواهینامه است. خدمات اصلی شرکت اس‌جی‌اس شامل بازرسی و تایید مقدار، وزن و کیفیت کالاهای گوناگون، همچنین تست و کنترل کیفیت محصولات و عملکرد آنها در برابر استانداردهای مختلف بهداشتی، ایمنی و نظارتی است. گواهی‌نامه CE نماد بازرگانی است که نشان می‌دهد که این پنکه شرکت سایلن مورد تائید اتحادیه اروپاست و خریدوفروش آن در این حوزه مجاز است. استاندارد RoHS که مخفف عبارت «Restriction of Hazardous Substances» استانداردی است که استفاده از برخی مواد خطرناک را محدود می‌سازد؛ این استاندارد فقط به دستگاه‌هایی اعطا می‌شود که در ساخت آن از مواد سمی و خطرناک استفاده نشده و قابل بازیافت هستند. از دیگر استاندارد‌های این محصول می‌توان به نشان ECO اشاره کرد. وجود این نشان به این معنی است که پنکه RH-1604R با فناوری روز و ویژگی‌های سازگار به محیط زیست به بازار عرضه شده است.

نگاه کلی

پنکه از لوازم کاربردی است که در هوای گرم برای خنک‌شدن استفاده می‌شود. چرخش پره‌های پنکه به گردش هوا و پخش هوای مطبوع در محیط کمک می‌کند. پنکه‌ها در کل ساختار ساده‌ای دارند و در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. پنکه‌های ایستاده، دیواری، رومیزی و سقفی مدل‌های مختلفی هستند که توسط برندها و کارخانه‌های مختلف تولید می‌شوند. داشتن پنکه‌ای مانند RH-1604R که بتوانید از آن هم به‌صورت دیواری و هم به‌شکل رومیزی و ایستاده استفاده کنید ارزش زیادی را برای آن به همراه دارد. با پیشرفت تکنولوژی قابلیت‌های جدیدی به این دستگاه‌ها با حفظ کارکرد قبلی اضافه شده است. قابلیت‌هایی همچون صفحه‌نمایش، دکمه‌های لمسی، چرخش ‌در جهات مختلف و ریموت کنترل باعث شده‌اند که پنکه RH-1604R از سری محصولات برند سایلن به پنکه‌ای کاربردی با ارزش خرید بالا تبدیل شود.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید پنکه سایلن مدل RH-1604R

فروشگاه اینترنتی پنکه سایلن مدل RH-1604R

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
پنکه سایلن مدل RH-1604R

پنکه سایلن مدل RH-1604R

پنکه سایلن مدل RH-1604R اصل

قیمت پنکه سایلن مدل RH-1604R

خرید به قیمت 920000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


پنکه سایلن مدل RH-1604R
پنکه سایلن مدل RH-1604R

 

برای مشاهده مشخصات(پنکه سایلن مدل RH-1604R) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد