پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

قیمت این محصول 1499000 تومان 

خرید بهترین اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

 خرید اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT , قیمت اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT , فروشگاه اینترنتی اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT , اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT اصل

 اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

 

برند : DeLonghi

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT
 1499000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT کلیک نمایید


اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

افراد با لباس‌های اتوکشیده و مرتب همواره نشان می‌دهند که به تمیزی و آراستگی اهمیت می‌دهند. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست یا ماشین لباس‌شویی، حتی آن‌ها که دارای برنامه پیشرفته هستند، درنهایت چروک شده و نیازمند اتوکشی می‌شوند. اتوکردن درگذشته یکی از کارهای دشواری بود که با پیشرفت دستگاه‌های اتو به کاری ساده تبدیل ‌شده است. اتوهای بخار خانگی به‌سرعت آماده کار شده و با عملکرد بخاردهی قدرتمند لحظه‌ای یا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتی اتو می‌کند. در این میان، دلونگی FXJ2300AT را به بازار عرضه کرده است تا رقیبی مهم برای سایر برندهای این بازار محسوب شود. این محصول تحت لیسانس دلونگی ایتالیا طراحی، ساخته و عرضه ‌شده است و تمام کیفیت، دقت و ظرافت محصولات دلونگی را همراه دارد.

دفترچه راهنمای اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

بدنه و ظاهر

بدنه‌ی دستگاه از پلاستیکی باکیفیت ساخته ‌شده است. ترکیب رنگ این دستگاه سفید و یاسی (بنفش روشن) است. در قسمت پشتی پایه‌هایی طراحی‌ شده است که چسبندگی مناسبی برای در حالت ایستاده نگه‌داشتن اتو دارد.مخزن آب دستگاه، جلوی آن واقع شده است. کافی است درپوش مربوطه را کشیده تا از بدنه جدا شود و مجرای ورودی آب دیده شود؛ البته اضافه‌کردن آب از این طریق چندان راحت نیست و احتمالا مجبور به استفاده از پیمانه‌ی ارائه‌شده توسط دستگاه می‌شوید. یک پیمانه‌ی پلاستیکی شفاف که علامت ماکزیمم گنجایش اتو هم روی آن علامت‌گذاری شده است. مخزن نگه‌داری آب در این اتو 300 سی‌سی است. این اتو با آب شهری کار می‌کند و نباید داخل آن آب‌ معدنی، آب باران یا ترکیبات شیمیایی ریخت.

سیم برق به طول 3 متر با روکش پارچه‌ای است که از مزایای این دستگاه است. این روکش بافته‌شده، مانع از قطع سیم در اثر خم و راست شدن می‌شود. در انتهای سیم برق از دوشاخه‌ی ساده‌ی پرسی استفاده‌ شده است. انتهای دیگر سیم برق که به دستگاه متصل می‌شود، به یک محافظ پلاستیکی وارد می‌شود که ساختاری ویژه دارد. این قسمت از اتو قابلیت حرکت و چرخش دارد تا سیم برق در محل اتصال به بدنه‌ی دستگاه قطع نشود و دوام بیشتری داشته باشد.

بخاردهی

آب اضافه‌شده می‌تواند به بخار تبدیل شود. برای آغاز بخاردهی دکمه‌ی مربوطه از حالت خاموش به 1 یا 2 منتقل می‌شود و بخار با دو میزان، به‌صورت دائم خارج می‌شود. درصورتی‌که به بخارآب با فشار زیاد نیاز باشد، از دکمه‌ی زیرین دستگیره‌ی اتو استفاده می‌شود که می‌تواند 120 گرم بخار را در یک‌لحظه از اتو خارج کند. درصورتی‌که دمای اتو به حد کافی نرسیده باشد و دکمه‌ی "بخار لحظه‌ای" فشار داده شود، ممکن است مقداری آب به‌صورت قطره از اتو بیرون بریزد، در غیر این صورت چکه یا نشت آب از بدنه و منافذ اتو اتفاق نمی‌افتد. این اتو توان بخاردهی عمودی هم دارد. برای این کار کافی است دمای اتو در ماکزیمم و روی علامت بخاردهی عمودی تنظیم شود و دکمه‌ی بالایی دستگاه روی خاموش قرار گیرد. حالا با عمودی‌گرفتن اتو و فشردن دکمه‌ی بخار لحظه‌ای، می‌توان از بخاردهی عمودی دستگاه استفاده کرد.

تنظیمات

اگر نیاز به خیس‌کردن پارچه باشد، می‌توان از دکمه‌ی اسپری آب استفاده کرد. این دکمه در بالای اتو و جلوی دستگیره تعبیه ‌شده است و با فشاردادن آن، آب از منفذی نزدیک به نوک اتو روی لباس یا پارچه اسپری می‌شود.

دمای اتو با استفاده از چرخ میانی دستگاه که زیر دستگیره تعبیه‌ شده است تنظیم می‌شود. این چرخ تنظیم دما از Min تا Max نشانه‌گذاری شده است. تنظیم دما برای پارچه‌های مختلف، از مهم‌ترین اقداماتی است که کاربر باید انجام دهد؛ چراکه اتوکشی با دمایی زیاد که مناسب پارچه نیست، باعث برق افتادن، آب‌شدن یا حتی سوختن پارچه می‌شود. اگر کاربر به جنس پارچه اطمینان ندارد، بهتر است از دمای کم و بخار زیاد استفاده کند. برای صاف‌کردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از کفی داغ اتوست.

Auto Off  (خاموشی خودکار) یکی از مهم‌ترین نکات امنیتی این دستگاه است. اگر اتو 30 ثانیه به‌صورت افقی یا 8 دقیقه به‌صورت عمودی بدون حرکت و بی‌کار باشد، دستگاه خاموش می‌شود. برای راه‌اندازی دوباره دستگاه کافی است اتو به‌آرامی به جلو و عقب حرکت داده شود.

SELF CLEAN

دکمه‌ی Self Clean که در کناره‌ی اتو تعبیه ‌شده است، برای پاک‌کردن منافذ اتوست. استفاده از آب شهری باعث جرم‌گرفتن منافذ اتو می‌شود. برای پاک‌کردن اجرام ته‌نشین شده، هر یک یا دو ماه یک‌بار از این دکمه استفاده می‌شود. برای جرم‌زدایی باید اتو را به برق‌زده تا چراغ مربوط به بخاردهی روشن شود. حال دستگاه را از برق کشیده و با فشردن دکمه‌ی جرم‌زدایی، بخار با فشار زیاد از منافذ خارج‌شده و جرم را خارج می‌سازد. بهتر است این کار بالای سینک ظرف‌شویی انجام شود تا آهک و گچ خارج‌شده از اتو جایی را کثیف نکند. پس ‌از این کار، اتو را به برق وصل کرده و دو دقیقه صبر کنید تا کف اتو خشک شود. دوباره اتو را از برق کشیده و کف اتو را با پارچه تمیز کرده و صبر می‌کنیم تا اتو خنک شود.

کفی

توان اتوی مدل FXJ2300AT دلونگی، همان‌طور از که از نام مدلش قابل حدس‌زدن است، 2300 وات است. این توان زیاد، صرف داغ‌کردن سریع کفی و آماده‌سازی اتو برای بخاردهی می‌شود. برق ورودی مناسب این دستگاه، برقی با ولتاژ 240-220 است. کفی FXJ2300AT دو قسمت دارد. قسمت میانی که اکثریت سطح را دربرمی‌گیرد، از جنس استیل ضدزنگ یا stainless steel است و منافذ خروج بخار نیز در این قسمت تعبیه ‌شده است. دور قسمت استیل، از جنس سرامیک ساخته ‌شده است تا عملکرد اتو بالا رود. پوشش سرامیکی استفاده‌شده در این قسمت از نوک اتو شروع‌ شده و در اطراف ادامه پیدا می‌کند و تا انتهای اتو به‌صورت یکپارچه قرار گرفته است. این ترکیب که توسط دلونگی ثبت‌شده و Dual نام‌گذاری شده است، باعث حرکت راحت‌تر اتو روی پارچه و پخش یکنواخت دما می‌شود.

جمع بندی

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT در بازار اتوهای بخار خانگی، محصولی باکیفیت است. گرچه نسبت به رقبایش در سایر برندها، خوش‌دست به نظر نمی‌آید ولی در عملکرد رقیبی سرسخت محسوب می‌شود. کیفیت قطعات و عملکرد این محصول شرکت دلونگی با احتساب قیمتی برای عرضه در نظر گرفته‌شده، می‌تواند یکی از گزینه‌های قابل‌تأمل برای خریداران به‌حساب آید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

فروشگاه اینترنتی اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT اصل

قیمت اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

خرید به قیمت 1499000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT
اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT

 

برای مشاهده مشخصات(اتوبخار دلونگی مدل FXJ2300AT) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد