پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

قیمت این محصول 77000000 تومان 

خرید بهترین یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

 خرید یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 , قیمت یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 , فروشگاه اینترنتی یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 , یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 اصل

 یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

 

برند : Samsung

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25
 77000000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 کلیک نمایید


یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

در میان تنوع بی‌سابقه‌ای که این روزها در تولید دستگاه‌‌های یخچال و فریزر به چشم می‌خورد، یخچال‌های سایدبای‌ساید سبکی نوین و پرطرفدار هستند که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. در مدل‌های ساید‌بای‌ساید مجموعه‌ای کامل با دو درِ عمودی برای سرمایش و انجماد مواد غذایی در دستگاهی جمع‌وجور در خدمت شماست. با در نظر گرفتن نیاز کاربران، معمولا قسمت بزرگ‌تر دستگاه به یخچال اختصاص داده می‌شود. البته گفتنی است در مدل‌های ساید نسبت به یخچال و فریزرهای بالا و پایین بخش فریزر ظرفیت زیاد و فضای بزرگی دارد. دستگاه مدل «RS25» یکی از یخچال و فریزرهای سایدبای‌ساید شرکت بزرگ و به نام «سامسونگ» است که از فناوری‌های نوین این کمپانی در ساخت آن استفاده شده است. در ادامه با بررسی تخصصی ویژگی‌های کلیدی یخچال RS25 با ما همراه باشید.

معرفی یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

یخچال مدل RS25 یک دستگاه سایدبای‌ساید 511لیتری است که در عین برخورداری از گنجایش بالا، فضای بهینه‌ای را در خانه اشغال می‌کند. از فضای داخلی بزرگ دستگاه، چیزی در حدود 334 لیتر به یخچال و 177 لیتر به فریزر آن اختصاص داده شده است.

این یخچال با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های متنوع سرمایشی، باعث می‌شود کاربران مشکلی بابت نگهداری از موادغذایی خود نداشته باشند. یکی از امکانات کاربردی این مدل، وجود یخ‌ساز اتوماتیک است. یخسازهای اتوماتیک با اتصال به شیر آب شهری فرآیندی کاملا خودکار دارند و دسترسی به یخ را از هر زمان دیگری آسان‌تر کرده‌اند. دستگاه مدل RS25 با بهره‌مندی از موتور سرمایشی Twin Cooling Plusیا سیستم خنک‌کنندگی دوگانه، می‌تواند به مدت طولانی‌تری از مواد غذایی نگهداری کند. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد RS25، طراحی شوکیس (ShowCase) آن است. شوکیس یا مینی‌بار درواقع یک درِ مجزا و کوچک است که روی درِ اصلی یخچال تعبیه می‌شود و می‌تواند برای دسترسی آسان‌تر به نوشیدنی یا مواد پرمصرف مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت‌های Power Cool برای خنک‌سازی سریع‌تر و Power Freeze برای انجماد فوری مواد غذایی به کمک شما می‌آیند.

این یخچال به کمک ویژگی‌ سرمایش و انجماد سریع، مواد غذایی تازه خریداری شده را در کمترین زمان خنک می‌کند.

نگهداری آسان مواد غذایی

با وجود طبقه‌بندی هوشمندانه‌ی سامسونگ، فضای داخلی یخچال به بهترین شکل تقسیم‌بندی و برای انواع ظروف و مواد غذایی مختلف محفظه‌ی مناسبی در نظر گرفته شده است. فضای داخلی یخچال با پنج طبقه و دو کشو تقسیم‌بندی شده و علاوه بر این وجود چند قفسه داخل درِ یخچال به استفاده‌ی بهتر از تمام فضای دستگاه کمک کرده است. درِ یخچال ساختاری جذاب و کاربردی دارد و وجود محفظه‌ی مینی‌بار برای آن در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می‌توانید با قراردادن موادغذایی روزانه و پرمصرف، دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید.  علاوه بر این یک قفسه قابل انعطاف و تاشو در این ساید وجود دارد که کمک می‌کند تا در مواردی که نیاز به فضای بزرگتری دارید آن را تغییر دهید.

سیستم خنک‌کنندگی دوگانه

سامسونگ برای اولین بار در سال 1995 میلادی فناوری Twin Cooling را گسترش داد. Twin Cooling یا سرمایش دوقلو نشان‌دهنده‌ی وجود دو تبخیرکننده‌ی مجزا برای یخچال‌ و فریزر است. با وجود تکنولوژی خنک‌کنندگی دوگانه یا Twin Cooling Plus در یخچال ساید مدل RS25، این دستگاه می‌تواند سطح رطوبت را به صورت مجزا و به بهترین شکل در دو قسمت یخچال و فریزر کنترل کند. به این ترتیب هوای سرد یخچال به فریزر منتقل نمی‌شود و از مخلوط‌شدن بوهای غذا با یکدیگر جلوگیری می‌شود. این موضوع باعث شده مواد غذایی مختلف طعم اصلی خود را حفظ کنند و از کیفیت طعم آن‌ها کاسته نشود. یخچال‌های مجهز به Twin Cooling هفتاد درصد رطوبت را در خود نگه می‌دارند؛ این ‌در حالی است‌ که مدل‌های معمولی این میزان به سی درصد می‌رسد.

سیستم خنک‌کنندگی دوگانه‌ رطوبت محفظه‌ی یخچال و فریزر را به صورت جداگانه تنظیم می‌کند و هوای سرد این دو قسمت به هم راه ندارد.

بدون برفک!

این روزها تقریبا خبری از یخچال‌های برفک‌دار قدیمی نیست و اکثر مدل‌های پیشرفته‌ی موجود در بازار کارکردی کاملا بدون برفک دارند. سامسونگ یخچال مدل RS25 را مانند سایر مدل‌های ساید خود با ویژگی No Frost به بازار روانه کرده است تا کاربر تجربه‌ای راحت و بی‌دردسر را در کار با این دستگاه داشته باشد. کارکرد No Frost این یخچال درجه‌ی کارکرد یخچال را در حالت متعادل حفظ کرده و در نتیجه سطح یخچال یخ نمی‌زند.

آبریز و یخ‌ساز بیرونی

وجود آبسردکن یکی از ویژگی‌های کاربردی در یخچال است که در اکثر مدل‌های جدید سایدبای‌ساید به چشم می‌خورد. دستگاه RS25 دارای آبریز روی درِ فریزر است که با دو پدال مجزا برای خروج یخ و آب طراحی شده است. آب مورد نیاز دستگاه از طریق اتصال به آب شهری تامین می‌شود و به این ترتیب دیگر زحمت پرکردن مخزن آبریز و یخ‌ساز را هم ندارد. یخ‌ساز را می‌توانید در قسمت بالایی فریزر مشاهده کنید. ظرف یخ‌ساز از شیشه‌ی شفاف ساخته شده است؛ درنتیجه میزان یخی که در آن وجود دارد، به‌راحتی قابل‌دیدن است. همچنین قرارگرفتن یخ‌ساز در بخش بالایی یخچال باعث می‌شود فضای کمتری از آن اشغال شود. گفتنی است دستگاه RS25 از فیلتر داخلی بهره‌مند است که آب شیر را تصفیه می‌کند و می‌توانید از سلامت آب خروجی دستگاه مطمئن باشید.

تنظیم حالت خنک‌سازی

فناوری Cool Select Zone یکی از امکانات خلاقانه و پرکاربردی است که سامسونگ برای یخچال‌های پیشرفته‌‌تر خود در نظر گرفته است. به کمک این قابلیت می‌توانید محفظه‌ی Fresh Zone دستگاه را در سه حالت سرمایشی مختلف تنظیم کنید. سه حالت انتخابی شامل وضعیت Quick Cool، Thaw و Cool می‌شود. وضعیت Quick Cool یا سرمایش سریع برای خنک‌سازی سریع مواد غذایی تازه خریداری شده ایدئال است. این قابلیت از خراب‌شدن گوشت، مرغ یا ماهی تازه جلوگیری کرده و در مدتی کوتاه آن را با دمای داخل دستگاه هماهنگ می‌کند. از حالت Thaw می‌توانید برای یخ‌زدایی مواد منجمد استفاده کنید، به این ترتیب با وجود بازشدن یخ مواد غذایی، سرمای لازم برای خراب‌نشدن آن‌ها حفظ می‌شود. حالت Cool همان کارکرد معمولی یخچال است و در واقع با قراردادن حالت خنک‌سازی در این وضعیت، محفظه‌ی Fresh Zone را به یک کشوی معمولی یخچال تبدیل می‌کنید.

با قابلیت Cool Select Zone حالت خنک‌سازی را متناسب با نیاز خود در یکی سه وضعیت Quick Cool، Thaw یا Cool تنظیم کنید.

جمع‌بندی

یخچال ساید‌بای‌ساید RS25 یک دستگاه مدرن با امکانات پیشرفته است که با توجه به امکانات سرمایشی متنوع و عملکرد مطلوب خود، قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد. وجود محفظه‌ی مینی‌بار و آبسردکن بیرونی که با عملکرد یخساز همراه شده RS25 را نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر برتری داده است. در مجموع این یخچال با گنجایش متوسط، برای خانواده‌های 4-5 نفره مناسب است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

فروشگاه اینترنتی یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25 اصل

قیمت یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

خرید به قیمت 77000000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

 

برای مشاهده مشخصات(یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد