پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

بخور سرد سایلن مدل MH-502

بخور سرد سایلن مدل MH-502

قیمت این محصول 399000 تومان 

خرید بهترین بخور سرد سایلن مدل MH-502

 خرید بخور سرد سایلن مدل MH-502 , قیمت بخور سرد سایلن مدل MH-502 , فروشگاه اینترنتی بخور سرد سایلن مدل MH-502 , بخور سرد سایلن مدل MH-502 اصل

 بخور سرد سایلن مدل MH-502

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

بخور سرد سایلن مدل MH-502

 

برند : SILENE

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت بخور سرد سایلن مدل MH-502
 399000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  بخور سرد سایلن مدل MH-502 کلیک نمایید


بخور سرد سایلن مدل MH-502

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

با فرارسیدن فصول سرد سال، بسیاری از مردم به فکر خرید دستگاه بخور می‌افتند. دستگاه‌های بخور به دو نوع بخور گرم و بخور سرد تقسیم‌بندی می‌شوند که هرکدام مزایای مخصوص به خود را دارند؛ اما هر دو برای مرطوب‌کردن هوا مناسب‌اند. در بخور گرم، آب مخزن دستگاه توسط المنت حرارتی به بخار داغ تبدیل می‌شود. دستگاه بخور گرم بیشتر در فصول سرد سال استفاده می‌شود. دستگاه بخور سرد، آب را به کمک امواج صوتی به ذرات بسیار ریز تبدیل کرده و بخار تولید می‌کند. دستگاه بخور سرد مصرف برق کمی دارد و خطر تماس کودکان با بخار داغ را به دنبال نخواهد داشت. از بخور سرد در فصول گرم سال هم می‌توان استفاده کرد. بخار تولیدشده توسط بخور سرد باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوا را از بین برده و برای بهبود بیماری‌های سرماخوردگی، آسم، آلرژی و سینوزیت مناسب است. دستگاه بخور «سایلن» مدل «MH-502» نیز جزو بخورهای سرد است که در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید.

طراحی و ظاهر

دستگاه‌های بخور را می‌توان در خانه یا محل کار و حتی در مکان‌های عمومی استفاده کرد. کسانی که به طراحی داخلی خانه‌ی خود اهمیت می‌دهند، حتی در انتخاب دستگاه بخور هم اول به ‌ظاهر آن توجه می‌کنند. طراحی MH-502 اولین چیزی بود که توجه ما را جلب کرد. مخزن آب دستگاه برخلاف اکثر دستگاه‌های بخور شفاف نیست و نمی‌توان از بیرون، آب داخل مخزن را مشاهده کرد. همین طراحی باعث شده که هر کسی در نگاه اول تشخیص ندهد که یک دستگاه بخور را روبه‌روی خود دارد. شکل کلی دستگاه مکعب‌مستطیل و ابعاد آن 16×16× 27 سانتی‌متر است. رنگ اصلی بدنه سفید است و فریمی باریک به رنگ نقره‌ای یا آبی دور آن قرار دارد. در کنار بدنه، یک شیار باریک برای مشاهده‌ی سطح آب مخزن تعبیه شده است. برای اینکه سطح آب دیده شود، یک لامپ آبی‌رنگ داخل مخزن روشن می‌شود که هنگام شب به زیبایی دستگاه می‌افزاید. در بالای دستگاه، خروجی بخار آن دیده می‌شود که می‌توان آن را از روی دستگاه برداشت. هیچ دکمه‌ای روی بدنه دیده نمی‌شود و برای روشن‌کردن بخور باید روی علامت پاور جلوی دستگاه را با انگشت لمس کرد.

با لمس دکمه‌ی لمسی، چراغ پشت دکمه به رنگ صورتی روشن می‌شود و دستگاه با نواختن صدایی آرام شروع به کار می‌کند و در کسری از ثانیه، بخار سفیدرنگی از بالای آن بیرون می‌زند. شدت بخار را می‌توان با فشردن مجدد دکمه‌ی لمسی افزایش داد. با یک بار فشردن دکمه، رنگ نور پشت آن از صورتی به سبز و با فشردن مجدد آن به آبی تغییر می‌کند؛ بنابراین سه حالت شدت بخار وجود دارد و با فشردن دکمه برای بار چهارم، دستگاه خاموش می‌شود. هنگامی که دستگاه روشن است، می‌توان گفت تقریبا بی‌صداست و هنگام شب مزاحمتی برای خواب اشخاص ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌ها

روی دستگاه صفحه‌ای وجود دارد که دارای دهانه‌ی خروج بخار است. دهانه‌ی خروج بخار دارای شیاری است که بخار از آن بیرون می‌زند. با چرخاندن دهانه می‌توان جهت خروج بخار را تغییر داد. حتی می‌توان صفحه‌ی روی دستگاه را کاملا برداشت تا بخار سفیدرنگ به شکل آبشاری از روی دستگاه به پایین بریزد. توجه داشته باشید که در این حالت، روی فضای اطراف دستگاه، رطوبت می‌نشیند.

مخزن آب دستگاه 5.2 لیتر حجم دارد و برای اینکه راحت‌تر بتوان آن را بلند کرد، روی آن دسته‌ای تعبیه شده است که داخل بدنه قرار دارد. دسته‌ی مخزن استحکام خوبی دارد و وزن مخزن را به‌خوبی تحمل می‌کند. با جداکردن مخزن از دستگاه می‌توان اجزای داخلی دستگاه بخور، ازجمله نوسانگر اولتراسونیک را مشاهده کرد. این نوسانگر، آب را به ذراتی به قطر 1 تا 5 میکرون تبدیل می‌کند. موتور دمنده‌ی دستگاه که خروجی آن کنار نوسانگر دیده می‌شود، این ذرات را به هوای خشک بیرون می‌دمد تا تبخیر شده و مه سفید قابل‌‎رویتی را ایجاد کنند. مقدار بخاری که از دهانه‌ی دستگاه خارج می‌شود، در بیشترین حالت 400 میلی‌لیتر در ساعت است. اگر دستگاه روی این شدت بخار تنظیم شود، 20 ساعت طول می‌کشد تا آب داخل مخزن تمام شود. پس از خالی‌شدن مخزن آب، دستگاه به شکل خودکار خاموش می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، مصرف برق بخورهای سرد از بخورهای گرم کمتر است. توان مصرفی MH-502 نیز 30 وات است و با برق 220 تا 240 ولت کار می‌کند. داخل آب دستگاه‌های بخور گرم می‌توان اسانس‌های خوشبوکننده و ضدعفونی‌کننده مانند اکالیپتوس ریخت؛ اما این کار مبدل دستگاه‌های بخور سرد را خراب می‌کند. برای حل این مشکل زیر دستگاه، محفظه‌ای وجود دارد که می‌توان یک قطره اسانس مایع روی نمد آن ریخت. با روشن‌کردن دستگاه، هوا از روی نمد این محفظه عبور می‌کند و رایحه‌ی اسانس، همراه بخار، فضا را پر می‌کند.

در رابطه با دستگاه‌های بخور سرد، نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. ازآنجایی‌که بخور سرد مانند بخور گرم آب را داغ نمی‌کند، در صورت وجود هرگونه میکروب و قارچ داخل آب مخزن، این آلودگی‌ها وارد هوا می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق باید آب مخزن را به‌موقع عوض کرد تا همیشه تازه باشد؛ همچنین هرچند وقت یک‌بار باید مخزن را با ماده‌ی شوینده‌ی مخصوص یا مخلوط مساوی آب و سرکه‌ی سفید شست. اگر قرار است که مدتی از دستگاه استفاده نشود، باید مخزن آب تخلیه شود و تمام قسمت‌های دستگاه کاملا خشک شوند.

جمع‌بندی

دستگاه بخور سایلن MH-502 با استفاده از مبدل اولتراسونیک بخار سردی تولید می‌کند که به شکل مه سفیدرنگی از دهانه‌ی دستگاه خارج می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه باید به مخزن بزرگ و عملکرد لمسی آن اشاره کرد که برای تنظیم شدت بخار در سه حالت استفاده می‌شود. به‌طورکلی امکانات MH-502 در کنار ظاهر زیبا و قیمت مناسبی که دارد، آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید بخور سرد سایلن مدل MH-502

فروشگاه اینترنتی بخور سرد سایلن مدل MH-502

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
بخور سرد سایلن مدل MH-502

بخور سرد سایلن مدل MH-502

بخور سرد سایلن مدل MH-502 اصل

قیمت بخور سرد سایلن مدل MH-502

خرید به قیمت 399000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


بخور سرد سایلن مدل MH-502
بخور سرد سایلن مدل MH-502

 

برای مشاهده مشخصات(بخور سرد سایلن مدل MH-502) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد