ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
15
بهنام خدا
کاربرگ بررسی طرح اشتغالزایی تعاونیهای دانشجویی و دانشآموختگی
عنوان طرح:
نام شرکت تعاونی:
نام مدیر عامل:
معاونت پژوهشی دانشگاه
مدیریت فناوری
1
تعاونیهای دانشجویی و دانشآموختگان دانشگاه جامع علمیکاربردی
الف: مشخصات شرکت تعاونی:
نام شرکت تعاونی:
موضوع فعالیت:
شماره ثبت:
تاریخ ثبت:
شماره ثبت:
نشانی محل فعالیت شرکت تعاونی:
ب: مشخصات مدیرعامل(نماینده شرکت تعاونی):
1. نام:
2. نام خانوادگی:
3. نام پدر:
4. شماره شناسنامه:
5. تاریخ و محل تولد:
6-کد ملی:
7-شماره تلفن:
کد شهرستان
8-شماره همراه:
9-آدرس الکترونیک
ج: مشخصات اعضای شرکت تعاونی:
ردیف
نام و نام خانوادگی
رشته
مقطع
استان
نام مرکز
نسبت با مدیر عامل
سال اخذ مدرک
1
2
3
4
5
6
7
طرح کسب و کار
(Business plan)
عنوان طرح:
2
1- بخش معرفی
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
فهرست مطالب طرح
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
2- خلاصه مدیریتی
در خلاصه مدیریتی مواردی از قبیل توصیف زمینه کسب وکار و اصل موضوع، فرصت و استراتژی، بازار هدف، مزیتهای رقابتی و سوددهی باید بهصورت خلاصه بیان شود.
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3- چشمانداز
در این قسمت باید تصویر روشن و شفافی از آینده کسب و کار تبیین شود و بدین منظور باید ماهیت، ضرورت، چگونگی انجام کار، افراد مشارکتکننده در طرح و پتانسیلهای مکانی و زمانی طرح با گرایش به آینده مشخصشده بهطوری که در چند سال آینده مشخص شود، که طرح در چه جایگاه و موقعیتی قرار میگیرد.
.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
پیشنویس شرح چشمانداز
3
رشد/ تبدیل ]اسم شرکت[ ................................................................... به یک ]نوع فعالیت[ ................................................ موفق منطقهای، ملی، بینالمللی که در مدت]....... [ سال، به ]مشتریان[ ..............................................................، ]محصولات و خدمات[ ……………………….. ارایه کند.
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
4- ماموریت
در این بخش چرایی کسب و کار باید مشخص شود و باید بیان نماید که کسب و کار چه تعهداتی در قبال ذینفعان آن دارد.
تعهدات شما به مشتریان چه خواهد بود؟
......................................................................................................................................................................
این کسب و کار برای سرمایهگذاری چه مزیتی خواهد داشت؟
......................................................................................................................................................................
سایر ذینفعان از قبیل افراد حقیقی و حقوقی را مشخص کرده و منافع آنها را نیز بیان کنید؟
......................................................................................................................................................................
پیشنویس شرح مأموریت
مأموریت ]نام شرکت[ ............................................ فراهم ساختن / ارایهی ]محصول و خدمات[ .......................................................... برای مشتریان است. این ]محصول و خدمات[ ................................................ ................ و استفاده از آن {چه امتیازی}……………………………………………………………….
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
برای مشتریان دارد؟ من متعهد شدهام این کار را برای ]هدف (اهداف) محوری[............................................................... که پیشبرد این ایده را دنبال.میکند انجام دهم.
5- اهداف
در این قسمت اهداف طرح که میتواند با دستیابی به آن اهداف به چشمانداز مورد نظر دست پیدا کند باید مشخص شود. بهطور مثال در این قسمت باید اهداف زیر بهصورت دقیق، شفاف و قابل اندازهگیری مشخص شود.
هدف بازاریابی: ( مشخص شود که قرار است این کسب و کار در 10 سال آینده چه سهم از بازار را از آن خود کند)
هدف تولید: ( مشخص شود که قرار است این کسب و کار در 10 سال آینده چه مقدار باید تولید نماید و چه خدماتی ارائه نماید)
هدف نیروی انسانی: ( مشخص شود که قرار است این کسب و کار در 10 سال آینده چه تعداد نیروی انسانی بهکار گیرد)
هدف مالی: ( مشخص شود که قرار است این کسب و کار در 10 سال آینده چه مقدار سود مالی مدنظر قرار دهد)
سایر اهداف: (در صورتی که اهداف فوق نتواند بهتنهایی چشمانداز را محقق نماید سایر اهداف مورد نیاز باید ذکر شود)
.....................................................................................................................................................................