X
تبلیغات
رایتل

سامانه اس ام اس برای فروشگاه های کوچک و بزرگ

جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 12:13

 هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است،

بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت

بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی

و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای

اجرای آن ارائه نمی‌گردد. اس ام اس  تأثیرگذارترین ابزار برای

بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

–تکنیک‌های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

-هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.

-چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی‌از او تشکر کنید.

این کار باعث می‌شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید:

مشتری گرامی‌ از اعتماد شما متشکریم

.عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید

مشتری با خواندن این پیام به این باور می‌رسد که همواره او را به یاد دارید:

مشتری گرامی‌ عرضه مدل‌های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد.

لیست کالاهای جدیدی که عرضه می‌کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید

از طریق اس ام اس: برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می‌کند

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید

هنگامی‌که شعبه جدیدی افتتاح می‌کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می‌گیرید

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.