پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

بازاریابی و تبلیغات در سال 2018

بازاریابی و تبلیغات در سال 2018 

بازاریابی اینترنتی، مدتی است که شاهد تغییرات شگرفی نبوده است. قطعا، ما مجبور به بهینه سازی وب سایت های خود برای به وجود آوردن تجربه کاربری بهتر بر روی موبایل و همچنین سئو سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم های گوگل بودیم. شبکه های اجتماعی هم رونق بیشتری پیدا کرده اند؛ اما اتفاق خیلی خاصی هم در زمینه شبکه های اجتماعی نیفتاده است.

به نظر می رسد سال جدید، کمی متفاوت خواهد بود. اما نمی توانیم یک گوشه بنشینیم و منتظر آمدن تغییرات باشیم. ببینید در حال حاضر چه چیزی در حال اتفاق افتادن است؛ شبکه های اجتماعی در حال تغییر هستند، قانون در حال تغییر است. به سادگی می توان پیش بینی کرد که این صنعت شاهد تغییرات زیادی در سال 2018 خواهد بود. در زیر می توانید 3 جنبه ای که دورنمای جدید بازاریابی را شکل می دهد، ببینید.

  1. حریم خصوصی

 

به سادگی می توانیم ادعا کنیم که اینترنت بیشتر مکانی برای آگهی و تبلیغات شده است. وب سایت ها از کوکی هایی استفاده می کنند که به کمپانی های مختلف اجازه می دهد مشتریان خود را از میان بازدیدکنندگان این وب سایت ها، بسته به اینکه با مرورگرهای خود بیشتر به کدام بخش های اینترنت می روند، انتخاب کنند. کاربران به صورت مداوم در حال تغییر دستگاه های خود هستند و به همین خاطر هم نظارت بر تمامی فعالیت های کاربران مشکل است. حتی بازاریاب های زیرک هم به سختی کار می کنند تا کانال های با بیشترین تاثیر را پیدا کرده و از طریق این کانال ها و روش های خاص خود، مشتریان مورد نظرشان را جلب کنند.

اما هنوز هم این کار شدنی است. بهترین ابزارهای بازاریابی می توانند بر داده های کاربران نظارت کرده، آنها را به هم مرتبط کنند و مشتریان مورد نظرشان را جذب کنند. اما محدودیت و ملاحظات خاص مربوط به حریم خصوصی، استفاده از این ابزارها را برای تبلیغات اینترنتی دشوار کرده است.

Ad blockerها یا مسدودکننده های تبلیغات، یکی از این چالش ها هستند. طبق گزارش PaigeFair report که در ژانویه منتشر شد، 11 درصد از کاربران اینترنت از ابزارهای مسدودکننده تبلیغات استفاده می کنند؛ این آمار نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. مصرف کنندگان می خواهند از حریم خصوصی، امنیت و زمان خود در برابر مزاحمت تبلیغات محافظت کنند. برای مقابله با این ابزارها، برخی وب سایت ها از wallهایی استفاده می کنند که به وب سایت هایی که از مسدودکننده تبلیغات استفاده می کنند، اجازه دیدن محتوای وب سایت را نمی دهند. این سایت ها از کاربران درخواست می کنند که به صورت دستی، ابزار مسدودکننده تبلیغات خود را غیرفعال کنند، اما 74درصد از افراد در گزارش PaigeFair گفته اند که پس از مواجهه با این پیغام، آن وب سایت را ترک کرده اند.

  1. ویدئو زنده

 

محتوای تصویری، محبوبیت بیشتری در اینترنت پیدا کرده است و بسیاری از کمپانی ها قصد دارند از محتوای تصویری به عنوان ابزار اولیه ارتباطی خود در سال 2018 استفاده کنند. این بدین معناست که محتوای چندرسانه ای، ویدئوهای خلاقانه، GIFها، ممزگرافی و غیره امسال محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. البته دلیل بسیار خوبی هم برای این مسئله وجود دارد: کاربران با محتوای بصری بهتر ارتباط برقرار می کنند.

از بین تمامی این فرمت های تصویری، ویدئوها محبوبیت بیشتری دارند. مطالعه Buffer در سال 2016 نشان داد که بیش از 80 درصد از بازاریاب ها تمایل به ساخت ویدئوهای بیشتری داشتند. در آن زمان، 42 درصد از بازاریاب ها هم بر روی انتشار ویدئوهای زنده تمرکز داشتند. در همان سال، فیسبوک اعلام کرد که ویدئوهای زنده، حدودا سه برابر ویدئوهای عادی بازدیدکننده دارد. این ویدئوها همچنین، 10 برابر نظرات بیشتری به دست آورده بودند. ویدئو زنده طرفدار بیشتری دارد چون باورپذیر است، به دست انسان ساخته می شود و امکان به وجود آمدن خطای انسانی در آن وجود دارد. (و دیدن این خطای انسانی از سوی کاربران جذاب است!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد